108 posts, 6 pages, 25,405 views
Flügel, 11.4.2007 01:17:
Ladytron pettymys, oli aika laimeeta. Ehkä olis pitänyt olla siellä lattian tasolla kuoseissa tanssimassa, niin olis napannut. Selvänä yläkatsomosta... joo ei tällä kertaa.
Tjaa, ja Trenthän ei tunnetusti encoreja vetele. Ei siinä siis mikään yllätys sinänsä.
Ladytron pettymys, oli aika laimeeta. Ehkä olis pitänyt olla siellä lattian tasolla kuoseissa tanssimassa, niin olis napannut. Selvänä yläkatsomosta... joo ei tällä kertaa.
Juki54, 11.4.2007 11:09:
---
---
Tänään sit Nosturin lattiatasolle kuosaamaan, niin nappaa.
Gnizhak, 11.4.2007 01:20:
Laulumikki lens about suoraan mun käteen Piggyn aikana ja sen reunat onnistu kalastaa mun käden melkeen mukaan.. vieläkin on suht punanen alue siinä mihin se mikki jäi kiinni. Nyt on väsynyt mutta onnellinen olo. Onnistu pysymään hälläväliä-asenne koko keikan niin ei tuntunu kyynärpäät, varpailletallaamiset tai mikään ah.. parhautta!
Flügel, 11.4.2007 18:34:
---
Gnizhak, 11.4.2007 01:20:
Laulumikki lens about suoraan mun käteen Piggyn aikana ja sen reunat onnistu kalastaa mun käden melkeen mukaan.. vieläkin on suht punanen alue siinä mihin se mikki jäi kiinni. Nyt on väsynyt mutta onnellinen olo. Onnistu pysymään hälläväliä-asenne koko keikan niin ei tuntunu kyynärpäät, varpailletallaamiset tai mikään ah.. parhautta!
---
Et sitten kuitenkaan ollut yksi niistä onnellisista (?), jotka pääsivät sitä Piggyä hoilaamaan?
Gnizhak, 11.4.2007 18:37:
Ehkä kuvailisin "onnettomista" (vähän sen kuulosta touhua tais olla) mut olin mä joo siinä rääkymässä ja pitelin siis sitä mikrofonia. Tosin niistä jotka siihen huusi siihen mikkiin suoraan olin varmaan kauimpana koska käden päällä oli n. 4 henkilöä siinä vaiheessa :>
edit: ajatuskatkoksia, typoja yms.
Flügel, 11.4.2007 18:50:
---
Gnizhak, 11.4.2007 18:37:
Ehkä kuvailisin "onnettomista" (vähän sen kuulosta touhua tais olla) mut olin mä joo siinä rääkymässä ja pitelin siis sitä mikrofonia. Tosin niistä jotka siihen huusi siihen mikkiin suoraan olin varmaan kauimpana koska käden päällä oli n. 4 henkilöä siinä vaiheessa :>
edit: ajatuskatkoksia, typoja yms.
---
Hehee... oli aika hauskan näköistä sieltä kaukaa ylhäältä katsella sitä touhua...
Mut no worries, ei se kovin huonosti mennyt. Sittenhän se vasta onnetonta olisi ollutkin, jos olisivat sanat olleet hukassa...
Gnizhak, 11.4.2007 19:14:
Joo no siin ois voinu kyl offata ittensä jos ei muista lausetta: "nothing can stop me now/nothing can stop me"
vaik se meneeki sillee eri painolla melkee joka kerta :)