Club Colors presents Wappu 2007

274 posts, 14 pages, 77,360 views

m1kk3

Posts: 5,560

#64 • • m1kk3 no-life

LooPy, 7.3.2007 14:30:
---
Wert, 7.3.2007 14:27:
---
mee streettiin ;)

---

emmee...

Joskus 40€ matkakulut 25€:n lipun hankkimiseen ei oo järkevää.


joo, aloin miettii ite ihan samaa *uuh*

No, jospas sais jonkun lähetin hakemaan ;)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

alex kunnari

Posts: 604

#65 • • alex kunnari
[q---


*pepsodent* sepä se, enhän mä mitenkään sitä sanonutkaan että te bilejärkkäreinä vedätte kääliöitä sisään, vaan se että niitä kaupitellaan onnelassa tjsp mestoissa missä vakkari kävijäkunta on krhm hieman eri kun klubbaris jne, ei voi välttyy siltä että niitä perus baarikärpäsiä löytyy mestasta :)

Ja yleensä kyllä valoshow ollutkin varsin näyttävä, mutta jotenki viimeks jäi vaan aika vaisu fiilis stokiksesta..

Noh, vappu on aina vappu ja ihmiset maistissa, joten sama kait son mihin sitä suuntaa jos johonkin menee *igor*

-M
[/quote]
On totta jotta melkeimpä me kaikki suomalaiset osaamme juoda liikaa.. : ) mutta perus bilettäjä ei osta 25 eur lippua etukäteen eikä 30 lippua ovelta.. Tapahtumaan ostavat lipun sellaiset jotka sinne oikeasti haluavat saapua.. : ) se jotta jokainen saa olla bileissä juuri niin kuin itse haluaa on rikkaus.. ei tarvitse olla tietyn muotin mukainen jos sattuukin pitämään Halliwellista tai Schulsista.. : ) Tuntuu jotta maailmalla ollaan ehkä suvaitsevampia muita kohtaa vain muusiikki ratkaisee ei se millainen olet.. : ) Music is the aswer.. : )

Valoista olen samaa mieltä.. kiitos! Viime bileissä meillä oli ongelmia liikaa juuri valojen suhteen.. emme saaneet paikkaa sellaiseksi kuin olisimme halunneet ja.. sen lisäksi valopöytä meni solmuun.. : ( joten valot menivät miten menivät.. kaikelle ei voi mitään.

Vappu on vappu ja suuntaa avoimella mielellä kohti Onnelaa ja katsomaan millainen show on kyseessä.. lupaan panostaa tapahtumaan.. : )
m1kk3

Posts: 5,560

#66 • • m1kk3 no-life
ihan mielenkiinnosta, paljonkos ton uudistetun Onnelan yleisökapasiteetti on, kun oli puhetta että tilaa ainakin on ja paljon *ding* Vai onks vielä selvillä

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Mark

Posts: 7,311

#67 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

alex kunnari, 7.3.2007 14:34:

Vappu on vappu ja suuntaa avoimella mielellä kohti Onnelaa ja katsomaan millainen show on kyseessä.. lupaan panostaa tapahtumaan.. : )



:) Cattaneo maistuis mullekkin kyllä *kuolaa* pakko komppaa muita et se aamusetti hesaril on yhtä parhautta miesmuistiin <3

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

JaE

Posts: 79

#68 • • JaE Bovinebeats

Jarier, 7.3.2007 14:31:
---

ehkä paras dj-setti ever.

oon niin täällä.



Oakenfoldin Studio 51:n urpoilun jälkeen jatkoilla Hernan uutena tulokkaan tuli puun takaa todella isolla kädellä. 98-07 en muista toista samanlaista.*tähti*
Avatar
#69 • • Annakins Guest
Noi muut nimet ei sano mulle mitään (tai no oon mä tost Agnelli & Nelsonist joskus kuullu) mutta CATTANEO! jei!
Avatar
#70 • • astaroth Guest
niin joo ja pakko se on itsekin tulla cattaneoa katsomaan. tätä jätkää on kyllä itselle hehkuteltu, enkä viime pettymyksen jälkeen lähde odottamaan liikaa. kyllä bileet vappupuistot pieksee

schulz oli myös viime muistikuvien mukaan tosi muksaa korville, et kattoos mitä sitä keksii ^^
akiapina

Posts: 2,729

#71 • • akiapina apinaki

astaroth, 7.3.2007 13:57:
---
akiapina, 7.3.2007 13:54:
ei tiedä mitä tekis nyt :(

---

eiks suomi oo tarpeeksi iso kahdelle cattaneolle? :)



hah :D tossa on vaan kaks aika kallista bilettä huhtikuussa ja lisäks pitäis jättää opiskeluvappukarnevaalit ainakin osittain väliin näiden takia (kai?), mut Hernan ois joo kiva nähdä *joo*

..mut jos tuun tänne niin kasvatan kyllä tukkaa jäljellä olevat 7 viikkoa ja vaadin päästä Hermannin kanssa samaan kuvaan :p
villelope

Posts: 2,846

#74 • • villelope Lope of Lope & Kantola

astaroth, 7.3.2007 15:02:
schulz oli myös viime muistikuvien mukaan tosi muksaa korville, et kattoos mitä sitä keksii ^^


Toi on helvetin hyvä tietää, nimittäin viimeks kun oon ollut Armada Nightsissa, niin mä en muista mitään Schulzin keikasta.

olin kyl juttelees ympäri ämpäri, mut taisin olla kännissäkin.
Avatar
#75 • • emppu Guest

Mark, 7.3.2007 14:25:

Noh, vappu on aina vappu ja ihmiset maistissa, joten sama kait son mihin sitä suuntaa jos johonkin menee *igor*



Markku SLUTS + Hernan KRESPO futiksen kans jokkena + mä + sä= *plur**känni**lmao**jiihaa**pökr**pelle**tanssittel* josta et kyl voi kieltäytyy!!!!!!
alex kunnari

Posts: 604

#76 • • Edited alex kunnari

LooPy, 7.3.2007 14:23:
---
alex kunnari, 7.3.2007 14:20:
---
Ainoa asia on jotta melkeimpä aina liput ovat menneet ennakkoon joten ovelta ei mainitsemasi känniääliöt ole sisään pääseet.. he ovat olleet jo sisällä.. : )
---

*plur*

Jos vielä eräs DJ päivittäisi keikkalistansa, niin tietäisi koska niitä lippuja pääsee ostamaan ja mistä.



Moikka tässä olisi sitä listaa tähän asti kevättä..

March 2007
1.3 Onnela, Rovaniemi
2.3 Onnela, Rovaniemi
3.3 Onnela, Rovaniemi
8.3 Onnela, Seinäjoki
9.3 Onnela, Seinäjoki
10.3 S.I.P.A.S.E.M.A @ Onnela, Helsinki
14.3 LUX, Helsinki
16.3 LUX, Helsinki
17.3 LUX, Helsinki
18.3 S.I.P.A.S.E.M.A @ Onnela, Helsinki
21.3 Onnela, Oulu
22.3 Onnela, Oulu
23.3 Onnela, Oulu
24.3 Onnela, Oulu
25.3 Onnela, Oulu
28.3 Onnela, Turku
29.3 Onnela, Turku
30.3 Onnela, Porvoo
31.3 Onnela, Porvoo

Abril 2007
6.4 PINKY @ Turku
25.4. RMJ tour 2007 @ Onnela, Helsinki
26.4. RMJ tour 2007 @ Onnela, Tampere
27.4. RMJ tour 2007 @ Onnela, Porvoo
28.4. RMJ tour 2007 @ Onnela, Kouvola
30.4 Colors Wappu with Eddie Halliwell,Agnelli & Helson,Markus Schulz,Hernan Cattaneo etc.. @ Onnela, Helsinki

May 2007
9.5 RMJ tour 2007 @ Onnela, Tku
10.5. RMJ tour 2007 @ Onnela, Seinäjoki
11.5. RMJ tour 2007 @ Onnela, Lahti
12.5. RMJ tour 2007 @ Onnela, Salo

22.5. RMJ tour 2007 @ Giggling Marlin, Kuopio
23.5. RMJ tour 2007 @ Giggling Marlin, Jyväskylä
24.5. RMJ tour 2007 @ Giggling Marlin, Joensuu
25.5. RMJ tour 2007 @ Giggling Marlin, Lappeenranta

June 2007
21.6 RMJ @ Rauma
22.6 RMJ@ Rauma
23.6 RMJ@ Rauma

July 2007

5.8 Judgement Sundays @ Ibiza, Spain
roberto

Posts: 251

#77 • • roberto
Jeps kyllähän tänne on melkeen tultava *hihu*
Twist

Posts: 925

#78 • • Twist Team Kemuttajat
AiAiAi.. Kuulostaapa herkulliselta .. Taitaa tulle the VAPPU ! *tanssittel**tanssittel**aplodit*
sale

Posts: 1,235

#79 • • sale
Oho..Pitänee yrittää päästä paikalle Cattaneoa ois kiva päästä kuulemaan :)
IInesAnkka

Posts: 656

#80 • • IInesAnkka

mikke, 7.3.2007 14:38:
ihan mielenkiinnosta, paljonkos ton uudistetun Onnelan yleisökapasiteetti on, kun oli puhetta että tilaa ainakin on ja paljon *ding* Vai onks vielä selvillä



About 1800 asiakaspaikkaa.

Kiitos Alex *sydän* teit taas yhdeksi illaksi hommasta hieman mielekkäämpää :) *vink*