Diiva UG 10.11.2006 @ Turku

43 posts, 3 pages, 8,892 views

lank

Posts: 2,164

#1 • • Edited lank www.djlank.com
DiivaUG ¨ Perjantai ¨
10.11.2006 ¨ Klo 22 - 05



diivaug_marras_06.jpg


Kuluvan vuoden viimeiset normaalit diiva UG:t aloittaa tällä kertaa b2b-setillään parivaljakko nenna & niska. Luvassa on eri tyylilajien sekoittelua, jossa kohtaavat taito ja pitkänlinjan kokemus klubirintamalta. Illan venyessä pidemmälle, astuu puikkoihin porin lahja turulle, DJ G. Luvassa on diippejä soundeja aina housesta teknoon. Residentit Vertigo ja Lank tullaan myös kuulemaan jo totuttuun tapaan. Heidän musiikkitarjontansa määräytyvät tällä kertaa pitkälti fiiliksen mukaan, yllätyksiäkin voi olla taas luvassa. Illan päättää Hexe, joten säpinää levareiden molemmin puolin on luvassa. Häneltä tullaan kuulemaan menevää settiä, jonka rakenne selviää vain saapumalla paikalle. Tervetuloa!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sound, lights and visual by Tundra illustration and Diiva UG crew
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

DiivaUG web!


HUOM!!
Sisään vain kutsulla !!!
cinnamon

Posts: 158

#2 • • cinnamon 2CV-spesialisti
Jaahas...Taas on joku plondi kuvassa....*justjoo*
nenna

Posts: 1,916

#4 • • nenna • dbxx / Camari / rubiX / choon! / Club Fantasy •
..jaahas..alkuun tulee sit kiksuu 1.5 tuntii tuutin täydeltä.. *pepsodent**plur**joo*



*vink*..no ei ny kai..*vink*
Bio

Posts: 4,429

#6 • • Bio The Bullies / Pinky
Jos joltain viel puuttuu kutsu, niin oon tänään tulos noihin liquid-bileisiin.. joten tulkaa kyselee ihan rohkeasti..
Timce

Posts: 5,381

#7 • • Timce

Bio, 4.11.2006 16:47:
Jos joltain viel puuttuu kutsu, niin oon tänään tulos noihin liquid-bileisiin.. joten tulkaa kyselee ihan rohkeasti..



Et kuiteskaa mee. Käy vähän samalla tavalla kuin eilen Holvin kans. *hmph*
Mut tääl nähdään. Hexeltä koskaan house-settiä vielä kuullukkaan.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

lank

Posts: 2,164

#8 • • lank www.djlank.com

Timce, 4.11.2006 16:49:
---
Bio, 4.11.2006 16:47:
Jos joltain viel puuttuu kutsu, niin oon tänään tulos noihin liquid-bileisiin.. joten tulkaa kyselee ihan rohkeasti..

---


Et kuiteskaa mee. Käy vähän samalla tavalla kuin eilen Holvin kans. *hmph*
Mut tääl nähdään. Hexeltä koskaan house-settiä vielä kuullukkaan.



Eikä varmaan oo tulossakaan, tai mistäs sitä tietää :DD
Avatar
#9 • • Hexe Guest

lank, 4.11.2006 17:07:
---
Timce, 4.11.2006 16:49:
Hexeltä koskaan house-settiä vielä kuullukkaan.

Eikä varmaan oo tulossakaan, tai mistäs sitä tietää :DD



Juu, kattoo nyt. Hiukan "househkoa" meinasin ottaa mukaan jonkun verran, mut emmä ny vittu mitään sielukamaa soittel! Se on muiden homma... Mut kattoo nyt mitä tarttuu matkaan!
Avatar
#11 • • trusti Guest
onk mittää soittoaikataului tulos?
Vertigo

Posts: 589

#12 • • Vertigo

Hexe, 5.11.2006 17:08:
---
lank, 4.11.2006 17:07:
---
Timce, 4.11.2006 16:49:
Hexeltä koskaan house-settiä vielä kuullukkaan.

Eikä varmaan oo tulossakaan, tai mistäs sitä tietää :DD

---


Juu, kattoo nyt. Hiukan "househkoa" meinasin ottaa mukaan jonkun verran, mut emmä ny vittu mitään sielukamaa soittel! Se on muiden homma... Mut kattoo nyt mitä tarttuu matkaan!



Vittu - mää tuhoon sut. I am your father - Luk...eiku Heikki. Mä näytän sulle mun sileän sielun...ja sit - let teer pii tekno....TUMS TÖMS!
Aihä - mä soitan harppua koko illan!
_amy_

Posts: 95

#15 • • _amy_ kaaospallo
toi kutsu on niin nam:)->
pakko tänne on tulla:)
samlainio

Posts: 1,264

#16 • • samlainio
Kyl mestoil on iha pakko tulla! Ens Dj G pistää toivottavast loistavaa sielukasta kaakelia seinään ja sitte Hexe tiputtaa loputki kivet katosta!! *jiihaa* ....taijotai
Vertigo

Posts: 589

#17 • • Edited Vertigo

_amy_, 9.11.2006 09:30:
toi kutsu on niin nam:)->
pakko tänne on tulla:)



Oi nainen - tottakai tuut :) Naiset diskoo ja äijät kotii tiskaan!
Sonkku

Posts: 105

#18 • • Sonkku
Tänne siis on pakko tulla...! *jiihaa* Ja kutsusta sen verran, on kyl aikas hot peace of ass...! *joo**kuolaa*
Vertigo

Posts: 589

#19 • • Edited Vertigo

Sonkku, 9.11.2006 17:35:
Tänne siis on pakko tulla...! *jiihaa* Ja kutsusta sen verran, on kyl aikas hot peace of ass...! *joo**kuolaa*



Se o mun isä! Älä mollaa sitä - sil o muutenki vaikeeta. Ku sil o näin kauhee lapsi... :D
cinnamon

Posts: 158

#20 • • cinnamon 2CV-spesialisti

mecano, ja äijät kotii tiskaan!


Koskeeko kaikkia?? *jiihaa*