Muutama vuosi sitten olin kotona. Olin humalassa. Vitutti ja jopa suunnattomasti. Sillon ajattelin voi että kaikki naiset on perseestä (paitsi ne jotka ei ole ) Laitoin kuulokkeet päähän, viritin äänityksen ja annoin paukkua niin että naapuritkin kuolis pois
Sillon en halunnut laittaa tätä mihinkään, mutta nyt kun löysin tämän herkun arkistojen kätköistä niin oli pakko laittaa se myös tänne
Potkiiko elämä päähän?
Jättikö tyttöystävä?
Vituttaako muuten vaan?
Tämä on juuri oikea pätkä sinulle Miksauksen tyyli on "Haistakaa kaikki vittu mä nyt vaan haluun reivaan"
Mukana löytyy uusia kipaleita mutta myös paljon vanhoja arkiston helmiä... Enjoy Muutama aika kaaoottiselta kuulostava vaihto kuuluu myös miksaukseen Saa peittää ja repiä korvat päästään niiden kohdalla En suutu
tracklist:
Oon taas tyriny mun levylaukun jonnekkin joten en muista näitä nimiä ulkoo Jos joku löytää sen jostain niin saa palauttaa Muuten en uskalla ulkomuistista laittaa (äh yks hailee laitetaan vaan)
1. David Guetta - The World Is Mine (Fuck Me I´m Famous)
2. Magnolia - Its All Vain
3. Mikko Nieminen - Setelipinkka
4. Arvaa muistanko
5. No ei mitään muistikuvaa
6. No se yks... Kyl te muistatte =)
7. Commander Tom - Attention (Steve Morano Remix)
8. Ensimmäiseltä "Screen" levyltä se (muistaakseni) 7raita
9. Jaa-a
10.Beasty Boys - Intergalactic (Daft Punk Remix)
11.Rippi gruuvi
12.P.A.R.T.Y
13.Todd terry - Hyppimistä
14.Ja tää oli kans se yks legenda
PS: Suuri kiitos servu tilasta Domille
PSS: Vaikka nytkin on aika paska fiilis niin nyt ei ole kyl ihan sama fiilis kun tätä miksausta tein parivuotta sitten Eli tällähetkellä kaikki naiset ei oo perseestä
Itse miksauksen löydätte klikkaamalla tätä:
http://klubitus.org/kuuntele.php?id=2615
Kiitos ja anteeksi