Sinkkuluukku 25.11.2006 @ Helsinki

455 posts, 23 pages, 95,139 views

Omiqus

#241 • • Omiqus Immortal
Volumessa ei olekaan tullu käytyä vähään aikaan niin että hyvä musa ois soinu. Kai nää vois tsekata! Tietty toi metsä-skene vähän pelottaa..
#242 • • cjet Guest

ClubVolume, 17.11.2006 04:26:

1) Kaikki hanatuotteet (olut, siiderit ja talon lonkero) ovat klo 21-23 tosiaan vain 0,50/kpl! Tämä tarjous ei muutu koskien tuota iltaa! Tämänkin jälkeen hinnat eivät ole päätähuimaavat mutta ne voitte todeta vain paikanpäälle saapumalla.

*känni* *jiihaa*
domi

#243 • • domi Työn sankari.

3) Illan aikana tulee olemaan yllätyksiä luvassa Club Volumen henksun puolesta joten siinäkin on yksi hyvä syy tulla paikalle katsomaan, mitä oikeastaan tuleekaan tapahtumaan ;)

Tämä kuulostaa hyvältä. Ollaanpa tarkkana!
Avernian

#244 • • Avernian Kerettiläinen

1) Kaikki hanatuotteet (olut, siiderit ja talon lonkero) ovat klo 21-23 tosiaan vain 0,50/kpl! Tämä tarjous ei muutu koskien tuota iltaa! Tämänkin jälkeen hinnat eivät ole päätähuimaavat mutta ne voitte todeta vain paikanpäälle saapumalla.

*pökr*
Ja alkuillasta mulla olisi vielä opiskelijabileetkin. Mitähän tästäkin tulee...

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Avernian

#245 • • Avernian Kerettiläinen
Ai näitten bileitten aihe onkin rokki. Volumen sivuilta ohjelmasta :

LA 25.11. LiveRockBar: LongShot

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

tir

#246 • • tir

Avernian, 18.11.2006 14:01:

joka tarkoittaa alakertaa.
yläkerrassa siis sinkkupileet, alhaalla halukkaille sitten rokkia..
Josssu

#247 • • Josssu
Hehee. Voishan tänne saapua ihan kavereiden ja musiikin takia. Punaiset vaatteet eivät vaan mulle sovi *possu*
Siitä onkin aikaa kun olen viimeksi volumessa käynyt.
JetZe

#248 • • JetZe
mulle sitten jonkulainen opas kiitos :D en muuten tuonne osaa. :F oon käsi suunnistamaan helsingissä.. :/ onkos ketään lahden seudulta menossa? jos samaa kyytiä päästäis? bensat jakoon :)
Unik

#249 • • Unik
Volumeen on Rautatieasemalta max 500m ja Kampista Linja-autoasemalta n.300m. Erittäin helppo löytää. Jos tietää ja löytää Tennispalatsin niin siitä on max 100m Volumeen.
ClubVolume

#250 • • Edited ClubVolume Club Volume

tir, 18.11.2006 14:16:
---
Avernian, 18.11.2006 14:01:

---

joka tarkoittaa alakertaa.
yläkerrassa siis sinkkupileet, alhaalla halukkaille sitten rokkia..

Hyvät ystävät,

Alakerran RockBarissa on esiintymässä mm. Mysterious ways -bändi, joka esiintyy n. klo 24.00. Tilassa on myös samalla yksityistilaisuus alkaen klo 19.00 ja ovet avautuvat kaikille klo 23.00. Ravintola avautuu kuten normaalisti klo 21.00 ja silloin aloitetaan yläkerrassa kunnon bileet!

Pahoittelen internet-sivuilla olevaa väärää ja puuttuvaa informaatiota.

Tuomas
Club Volume

--
Club Volume

remotion

#251 • • remotion nostatus guru
varmasti lepposat laineet lattioilla kun miettii miten tuo 50c/tuoppi hinta korreloi wc:n kondiksen kanssa. siis niille jotka sinne menee...
Optik

#252 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Pakenevatkohan kaikki paikalta jos mä raahaan rujon habitukseni tänne johonkin nurkkaan? *ding*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

laeski^

#253 • • laeski^ LaiskaLäski

2) Suurimmalla osalla meillä jo käyneistä Klubituksen väestöstä ovat todellakin todenneet ah niin ihanien saniteettitilojemme yleiskunnon olevan jokseenkin rappiolla.

vittu mä putosin *nauru*
Juhgu

#254 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Tännehän vaikuttaisi olevan tulossa kivasti jengiä :) pitääkin huomenissa kasailla setti huolella valmiiksi. *juonittel*

Ravintolapäällikölle kiitokset tiedotuksesta. Kakkoskohdalle ei voinut olla virnistelemättä *nauru*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

bubbelgum

#255 • • bubbelgum ~sylikissa~
Koska järjestäjät eivät vaivautuneet hankkimaan jotain rannekkeita tai värillisiä tarralappuja tms. Jota kovasti yritettiin ehdottaa. Vaan tyyty tohon omasta mielestäni tyhmimpään (ja varmasti järkkäreille helpoimpaan) vaihtoehtoon eli vapaaehtoseen dresscodeen. Niin mä voisin ihan vaan vittuillakseni pukeutuu kokonaan punasiin. *hmph*

Ps. jottei taas tuu hirveetä avautumista niin pistetään *plur* tähän loppuun.

--
Hullu ku pullosta tullu.

domi

#256 • • domi Työn sankari.

bubbelgum, 22.11.2006 01:34:
Koska järjestäjät eivät vaivautuneet hankkimaan jotain rannekkeita tai värillisiä tarralappuja tms. Jota kovasti yritettiin ehdottaa. Vaan tyyty tohon omasta mielestäni tyhmimpään (ja varmasti järkkäreille helpoimpaan) vaihtoehtoon eli vapaaehtoseen dresscodeen. Niin mä voisin ihan vaan vittuillakseni pukeutuu kokonaan punasiin. *hmph*

Ps. jottei taas tuu hirveetä avautumista niin pistetään *plur* tähän loppuun.

Onneksi jokainen voi järkätä haluamansa bileet ja yllättäen tänne tuleminenkin on vapaaehtoista.

Ainii, *plur**plur*
tir

#257 • • tir
sekä myös täysin nollabudjetilla toimiminen jonkin verran rajoittaa kaikennäköistä "järkkäämistä"... *vink*
Juhgu

#258 • • Juhgu Virnistelijä

bubbelgum, 22.11.2006 01:34:

Älä hei oo tollai, mä voin askarrella sulle punaisen rannekkeen samalla kun teen sellaisen itselleni *plur*

*nauru*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Jocular

#259 • • Jocular Janni
Ja noi henkilökunnan pitämät ohjelmistot o saletisti jotain paritusleikkejä sarjassamme "syökää kimpassa lakua toinen toisesta päästä ja toinen toisesta" tai jotain piirileikkejä ja tuoleilla juoksemista.. *nauru* Noh, katellaan näitä sitte jos pikkujoulujen jälkimainingit sen sallii.. *vink*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

#260 • • cjet Guest

Jocular, 22.11.2006 08:05:
Ja noi henkilökunnan pitämät ohjelmistot o saletisti jotain paritusleikkejä sarjassamme "syökää kimpassa lakua toinen toisesta päästä ja toinen toisesta" tai jotain piirileikkejä ja tuoleilla juoksemista.. *nauru* Noh, katellaan näitä sitte jos pikkujoulujen jälkimainingit sen sallii.. *vink*

Eiiiiiiih.. Eih.. *tirsk* Mä nolasin jo ainaki itseni just viimeviikonlopun pikkujouluis. Tällöin vois koittaa olla iha siivosta.. *nauru*