Sinkkuluukku 25.11.2006 @ Helsinki

455 posts, 23 pages, 95,245 views

Verottaja

#221 • • Verottaja no-life / luuviulu

domi, 14.11.2006 22:04:
Mä lupaan olla ujo ja hiljainen sekä lupaan olla puhumatta wowista koko iltana *joo*

:D

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

bubbelgum

#222 • • bubbelgum ~sylikissa~
No ei nyt sentään mitään dresscodea, tai jos on niin mä en ainakaan noudata moista, jos se tarkottaa sitä että pitäs laittaa jotain f*kin vihreetä päälle jos on sinkku. *eiei*

Luulis nyt et sinkkubileiden järjestäjät hoitaa sen väritäpläjutun jollain tapaa ihan niin että saa omana ittenä paikalle tulla, ilman sen kummempaa vaatekaapin värien läpikäymistä. *joo*

--
Hullu ku pullosta tullu.

Juhgu

#223 • • Edited Juhgu Virnistelijä

bubbelgum, 14.11.2006 23:51:
Luulis nyt et sinkkubileiden järjestäjät hoitaa sen väritäpläjutun jollain tapaa ihan niin että saa omana ittenä paikalle tulla, ilman sen kummempaa vaatekaapin värien läpikäymistä. *joo*

Eiköhän tämä väripukeutuminen ole täysin vapaaehtoista. En näe ongelmaa minkäänlaisessa pukeutumisessa, tosin jos on mieltynyt punaisiin kokovartalohaalareihin voi vetää hieman tavallista vähemmän iskurepliikkejä osakseen *vink*

[pieni]Eli siis rautalangasta: vihreää/keltaista/punaista jos haluaa osallistua tähän teemaan. Ei ole pakko. Mahd. väärinkäsityksistä (esim. varattu pukeutuu vahingossa vihreään) mitä luultavimmin selvitään ilman kovin suuria henkilövahinkoja![/pieni]

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Ozie

#224 • • Ozie
Tjooo aika hissua et pukeudun vihreeks menninkäiseks *nauru*
Kolera

#225 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
hei onkos täällä nyt sitte niinku 1e/bini sen häppärin aikana? aattelin vaan et kekäs lähtee mukaa kaliacooperiin ku aina ennen joutunu tekee sen yksin *nyyh*

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

tir

#226 • • tir

Ozie, 14.11.2006 23:57:
Tjooo aika hissua et pukeudun vihreeks menninkäiseks *nauru*

mie ainakin ajattelin *vink*

tuo "liikennevalo"ideahan on vaan helpottamassa, ja tukemassa sinkkuiluideaa. mitenkään pakollista väriin pukeutuminen ei todellakaan ole.
Hurjimus

#227 • • Hurjimus Team Yökukkujat
Niin mutta mitä sitten jos ei todellakaan omista yhtään vihreätä vaatekappaletta? *ding*
Pitääkö vaan kylmähermoisesti leikkiä (liian) vaikeasti tavoiteltavaa ja laittaa punainen paita päälle? *nauru*

--
Nullum magnum ingeniae sine mixtura dementiae fuit.

Jocular

#228 • • Jocular Janni

AlexS, 14.11.2006 22:07:
Pojat, pukeutumisongelma on ratkaistu. Intin kurkkusalaatit niskaan niin heruu varmasti :D

Silakatpa.

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

#229 • • cjet Guest
Mä taidan iha kostoks laittaa mun yhden punaisen t-paidan päälle, vaikka oonki keltainen eiku vihree eiku keltainen.. *nauru* Ja sit ku oon vahingos punainen, nii kaikki tulee heruttaa mua, vähä niinku mul ois olevinaan sormus sormessa. Toimii varmana pillumagneettina. *tirsk*

Jocular: Silakat ei tod oo hottiksii. Niis ei oo mitään miesmäistä. *grr* Kunnon kurkkusalaatti sen olla pitää jos on kerta inttipoika. *nauru*
ronroer

#230 • • ronroer Tavan Betauros
Tulee mieleen Reservoir dogs näistä värikoodeista *nauru*
"You get four guys all fightin'over who gets to be Mr. Black."

Entäs jos tehdään niin että sinkut pukeutuu JONKUN värisiin vaatteisiin ja varatut / empijät ei?

Doh, leikki sikseen ja seksiin. I am so inessä *iloinen*

Hai faif sille joka näki vaivan että tämmöset järjesty.

--
Tällä mennään

Danskuh

#231 • • Danskuh pikku-Dee
pitääki tulla..ellen oo seurustelija sillo*tirsk*AIKA hiljast on
Danskuh

#232 • • Danskuh pikku-Dee
ei mul oo mitää vihreit vaattteit:D
Danskuh

#233 • • Danskuh pikku-Dee

Hurjimus, 15.11.2006 01:25:
Niin mutta mitä sitten jos ei todellakaan omista yhtään vihreätä vaatekappaletta? *ding*
Pitääkö vaan kylmähermoisesti leikkiä (liian) vaikeasti tavoiteltavaa ja laittaa punainen paita päälle? *nauru*

*tirsk*ei mulkaa oo
tir

#234 • • tir
TIEDOTE KOSKIEN HAPPY HOUR HINTOJA VOLUMESSA!

Tosiaan kyseinen ravintola on kokenut viimeisten viikkojen aikana muutoksia.
Tästä johtuen 50sentin happy hour ei ole välttämättä voimassa 25.11., eli iltana jolloin järjestämme paikalla Sinkkuluukku -pileet.
Valitan aikaisempaa väärää informaatiota, mutta kun aloimme pileitä järjestämään ja asiasta puhumaan ravintolan kanssa, oli voimassa vielä entinen käytäntö. Tämä on siis muuttunut, asia jolle me emme valitettavasti voi mitään.

Hanatuotteet maksavat normaalisti 2,50 (joka ei sekään ole mielestäni ylivoimainen hinta..).

Club Volumen sivut ovat päivittämistä vaille, joten ravintolapäällikkö pyysi minua informoimaan ihmisiä, ja kehoitti kaikki kiinnostuneita liittymään Club Volumen sähköposti- sekä tekstiviestirinkiin, jolloin saat tiedot tapahtumista jne suoraan itsellesi.
Tätä kautta ilmoitetaan myös niistä illoista, jolloin tuo 50sentin häppäri on voimassa. Se saattaa olla siis ihan mikä tahansa ilta!
#235 • • Equalizer Guest
Joo hauskahan tänne on tulla ku pitää mennä seuraavana päivänä yöks töihin...*toktok*
Dacey

#236 • • Dacey Hän joka saa sinut ..
oon taas vähän pihalla mut mikä hiton dresscode? mähän en päälleni vihreetä vedä ku en sen värisiä vaatteitakaan enää omista *hmph*
tosin voisin kyl vetää punasta ihan jo siks et oon vaan niin helvetin hankala tapaus *tirsk*

vois kyl varmaa olla about ekana paikalla ku mulle riittää se yks sidukka ja oon jo pöydän alla *nauru* ehin nolata sopivasti itteni ekojen edessä ja sit kontata muita vastaan portaissa *iloinen*
aereth

#237 • • aereth
Täytyypä pistää tämä tupareitteni jatkopaikaksi, jos nyt boolien jälkeen enää osaa suunnistaa tuonne volumeen *tirsk*
Aisti

#239 • • Aisti Turtiloparabellum
*kerää pähkinöitä*
tir

#240 • • tir
tanssipuolen soittoaikataulu päivitetty aloituspostaukseen.

ja älkää ihmiset hyvät stressatko liikaa sen pukeutumisen kanssa...