PRESSURE The Club. Welcome to the Jungle.. 15.12.2006

73 posts, 4 pages, 11,813 views

frequent

Posts: 53

#61 • • frequent
Hauskaa ol, musiikkitarjonta lämmitti mieltä läpi illan. Big thumbs up organisaattoreille.

Sorry niistä shoteista pojat, ei kai teille tullut paha olo?
Kolera

Posts: 4,256

#62 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
meni vähän huti kyl ilta ku cumpparis oli tuo Hurmion kääpiöt mitä piti mennä kiukuttaa. Se kojootin strippikoroke on kyl niin bueno ku siihen pääsee olemaan puhdas oma vammanen itse ja kerranki vielä on parempi ku muut siin vaihees *sydän*
Muutenki onnistunu ilta ku herään tiedotuksee et joo elä hätäile lompakkos on löytyny.
Olin sitten heittäny sen taloyhtiön nurmikolle ottamaan raitista ilmaa ku kotiin päässy =P

Tietää olleensa humalassa ku yrittää kuvassa vetää isohalii kolmelle ihmiselle =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Juhgu

Posts: 7,921

#64 • • Juhgu Virnistelijä
Paikka oli laitettu kivaksi, ja nuanke ja polliisi toimi. Taisi tulla juotua muutama kalja, mutta hauskaa oli siitä huolimatta *hih*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Miinapiina

Posts: 3,494

#65 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
koko päivän hymyilyttänyt... : näyttävä sisääntulo! *nauru* *tirsk* kiitti kaikille jotka avusti mut siitä tilanteesta!!! *pepsodent*

--
pinkki on pop!!!

phear

Posts: 804

#66 • • phear <X>
Hyvät bileet. Oli kohtalaisen ylisosiaalinen känni, et terkkui vaan kaikille tutuille ja tuntemattomille. *nauru*

Musa osui meikäläisen makuun enimmäkseen.
yusub

Posts: 67

#67 • • yusub
Todella panostettu dekoihin*plur*. Vaikka en paikalla ole ollutkaan sytytti kuvat todella paljon tuli mieleen kesän ibiza reissu ja privilege. jatkossa lisää tälläistä vaivan näköä muihinkin bileisiin muistan menneisyydestä vastaavanlaisen tapahtuman hämeenlinnasta*pepsodent*. Vielä ku pojat oppisivat helsingissä joskus panostamaan dekoihin jotain vastaavaa ni loppuisi talvi synkistelyt.
Miinapiina

Posts: 3,494

#68 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

phear, 16.12.2006 20:18:
Hyvät bileet. Oli kohtalaisen ylisosiaalinen känni, et terkkui vaan kaikille tutuille ja tuntemattomille. *nauru*

Musa osui meikäläisen makuun enimmäkseen.



satutko esiintymään mun kameralla kuvatuissa kuvissa...?? ku ei voi muistaa kaikkee... hekoheko *nauru*

--
pinkki on pop!!!

Chrisdyan

Posts: 479

#69 • • Chrisdyan
mesta oli kyl laitettu kunnon jungleks. Nuancen junkka se iski sit huolella taas kerran, mikä siin on et se junkka käy selälle seuraavina päivinä mut ei jaloille *iloinen**tanssittel*

--
Hikitomori

phear

Posts: 804

#70 • • phear <X>

Miinapiina, 17.12.2006 14:17:
satutko esiintymään mun kameralla kuvatuissa kuvissa...?? ku ei voi muistaa kaikkee... hekoheko *nauru*



No aivan varmasti esiinnyn. Enkä edustavasti. *nauru*
Miinapiina

Posts: 3,494

#71 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

phear, 17.12.2006 19:45:
---
Miinapiina, 17.12.2006 14:17:
satutko esiintymään mun kameralla kuvatuissa kuvissa...?? ku ei voi muistaa kaikkee... hekoheko *nauru*

---


No aivan varmasti esiinnyn. Enkä edustavasti. *nauru*



no mitenni ei edustavasti, ne kuvat kuule on aikas hauskoja... *nauru* *nauru* hekoheko... *tirsk*

--
pinkki on pop!!!

TuuliT

Posts: 81

#72 • • TuuliT
Oli kyllä maistuvat jamitukset taas. Ja paikka oli hienona, viimeisien päälle fiksattu. Kiva kun toiset jaksaa todellakin panostaa. Ja ylettömän positiivista kuulla Lahdessa vähän erilaisempaa musaa välillä! Juurikin näin. Wa wa wee waa waa, high five!
zeni

Posts: 15

#73 • • zeni
kiitos taas aivan loistavista bileistä järjestäjille,oli taas todella mukavaa ja tuli tanssaheltuakin aika paljon:)seuraavia odotellessa.