Itseneulottuja kissapipoja tilauksesta!

63 posts, 4 pages, 18,134 views

Mizfir

Posts: 2,472

#1 • • Edited Mizfir pittuinen
Näin talven kynnyksellä ajankohtaiseksi tulevat jälleen pipot, itse olen sellaista ihme rotua että en meinaa koskaan löytää mitään järkevän näköistä lämmikettä päälleni vaan tuskailen joka vuosi eri pipojen välillä miettien mikä näyttäisi vähiten typerimmältä.*justjoo*

Päätin sitten yhdistää mukavan rentoutumiskeinon ja hyödyn alkamalla neulomaan erivärisiä pipoja kissankorvilla varustettuna.*hymy*

Eli teen siis tilauksesta toivomusten mukaan noita pipoja halukkaille. Vaihtoehtoja mm. raidat, korvien sisäpuolen väri, korvien väri kokonaan eri kuin muun pipon, tms. Hinta muotoutuu käytettävien lankojen mukaan + pienestä vaivanpalkasta, eli 20e + postikulut/kpl.

Tässä muutama esimerkkikuva tehdyistä pipoista*joo*

Jos kiinnostuit ja haluat talvikaveriksi pörröisen kisupipon, niin laita privaviestiä tai mailia osoitteeseen [email protected]. :)

Toimitus mielellään joko rahat tilille - pipo postiin tai postiennakolla. Sovittaessa voin tuoda myös Helsingin rautatieasemalle.

Tarvittavat tiedot:

-Päänympärysmitta
-Pipon malli
-Pipon alareuna joustavampi/hieman paksumpi vai täysin suora (saattaa hieman rullaantua)
-Lankojen värit, joiden valikoima löytyy alta sekä täältä:
http://www.novita.fi/uploads/sisaltokuvat/novita_varikartta_syksy_2006.pdf


> Teddy Galaxi: ruskea, violetti ja harmaa ( monisävyisiä )
> Foxi: valkoinen, musta, tumman harmaa, vaalean harmaa ja ruskea ( vain malli 1 /+ raidat)
> Teddy: valkoinen, musta, tumman turkoosi, oranssi, vaaleanpunainen ja punainen. Lisäksi
saatavilla näyttää olevan myös ns. veden sininen ja vaalea beessi, joita tuosta värikartasta ei
jostain syystä löydy.

Jos haluaa jotain muita värejä kuin mitä noissa värikartoissa on, niin silloin lanka ei ole pörröistä, mutta onnistuu siis niinkin.

Kiinnostuneita tuntuukin olevan yllättävän paljon, eli teen pipoja tilausjärjestyksessä, joten pyydän kärsivällisyyttä tilausten kanssa. Ilmoitan heti kun kenenkin pipo on valmis. :)

Kittimilli 1.

--
-Mannanen-

Mizfir

Posts: 2,472

#2 • • Edited Mizfir pittuinen
Kittimilli 2..

--
-Mannanen-

onni3mk

Posts: 3,973

#3 • • onni3mk Onni on.
Hihii, mulla onkin jo tommonen *hih*

Viime talvena jostain myyjäisistä ostettu. Tosiaan ensimmäinen kivannäkönen pipo jopa päässä *joo*

--
Onni on.

Mizfir

Posts: 2,472

#4 • • Edited Mizfir pittuinen
..ja Kittimilli 3 :)

--
-Mannanen-

Mizfir

Posts: 2,472

#5 • • Mizfir pittuinen

onni3mk, 20.10.2006 17:08:
Hihii, mulla onkin jo tommonen *hih*

Viime talvena jostain myyjäisistä ostettu. Tosiaan ensimmäinen kivannäkönen pipo jopa päässä *joo*



Sähän voit tilaa toisen sille kaveriks ettei tuu yksinäistä*vink* Sit niil on kiwawaa kaksin*tirsk*

--
-Mannanen-

-Kerttu-

Posts: 4,542

#6 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Mullon iso pää..*nauru* siis oikeesti..Mut tarttet sit kai vaan mitat? Tommonen olis kyllä tosi söpö!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

typ0

Posts: 1,892

#7 • • typ0 syntax error
teeks nallepipojaki =)

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

Saara

Posts: 1,954

#8 • • Saara #2970
Haluun <3<3.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Mizfir

Posts: 2,472

#10 • • Mizfir pittuinen

Super-Kerttu, 20.10.2006 17:19:
Mullon iso pää..*nauru* siis oikeesti..Mut tarttet sit kai vaan mitat? Tommonen olis kyllä tosi söpö!



Noi on aika venyviä malleja*joo* mut voihan siitä tehdä pikkuisen isomman, pään leveysmitta auttais kyllä siinä. Oon tehnyt siis myös tollasia kissapipoja, mitkä on enemmän "rentoja" eli vähän lörpäkämpiä vai miten sen nyt sanois*nauru*

--
-Mannanen-

Mizfir

Posts: 2,472

#11 • • Mizfir pittuinen

typ0, 20.10.2006 17:35:
teeks nallepipojaki =)



No mikä jottei, pitää vaan testaa ensin miten saan ne korvat pyöreiks*hih*

--
-Mannanen-

tomii

Posts: 3,594

#12 • • tomii kallion herttua
Hitto mitenköhän tollainen soveltuis mun takkutukan kanssa *ding* On kyl veikeä toi eka, toi ruskea *joo*

--
reivaan kunnes kuolen

Mizfir

Posts: 2,472

#13 • • Mizfir pittuinen

Individual, 20.10.2006 17:43:
Voiks pojatkin pitää tollasii? *kuolaa*



Tottahan pojatki voi pitää, tehdään vaan vähän isompi ja jos haluaa, niin just sellanen "rennompi", jos haluaa :) ja väri tietenkin toiveen mukaan.

--
-Mannanen-

pirpeli

Posts: 5,533

#14 • • pirpeli

tomii, 20.10.2006 17:50:
Hitto mitenköhän tollainen soveltuis mun takkutukan kanssa *ding* On kyl veikeä toi eka, toi ruskea *joo*



Hyvin soveltus*slurps* Ostoon vaan, söpö ja hauska!

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Mizfir

Posts: 2,472

#15 • • Mizfir pittuinen

tomii, 20.10.2006 17:50:
Hitto mitenköhän tollainen soveltuis mun takkutukan kanssa *ding* On kyl veikeä toi eka, toi ruskea *joo*



Takkutukkahan on vielä mukavammin takussa tommosen pipon jälkeen kun muistaa välillä möyhiä päälaelta*nauru* Tarpeeks hiuslakkaa, ni tukka pysyy ku kivi päässä vaikka mikä ois*vink*

--
-Mannanen-

-Kerttu-

Posts: 4,542

#16 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH
Toi vika malli on kiva..Mut haluisin sen ruskeena..mis on vaaleenpunaset noi korvan sisustat! Ja mä nyt uskon et tää malli käy mullekin, kun niin sanotte..*nauru* Mulle ei meinaan ikinä sovi mitkään pipot/hatut!

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

Mizfir

Posts: 2,472

#17 • • Mizfir pittuinen

Super-Kerttu, 20.10.2006 17:54:
Toi vika malli on kiva..Mut haluisin sen ruskeena..mis on vaaleenpunaset noi korvan sisustat! Ja mä nyt uskon et tää malli käy mullekin, kun niin sanotte..*nauru* Mulle ei meinaan ikinä sovi mitkään pipot/hatut!



Onnistuu*joo* laita mulle joko privana tai mailina sun tiedot ja viel uusiks noi värit ja haluutko tollasesta paksusta pörrölangasta kuin 1 mallissa vai ohuemmasta ( + haluutko raitoja vai pelkät korvat eri värillä ), niin voin postittaa sen kun on valmis. Myös toimitus Helsingin rautatieasemalle onnistuu sovittaessa. Ens viikolla olen ke-su pois maisemista, mut voin ottaa tilauksia vastaan ja tehdä niitä sinä aikana. Menee n. päivä per pipo riippuen vähän päivän muusta ohjelmasta. Jos koko päivä vapaata niin eiköhän siinä ainakin muutaman kerkee pyöräyttää :)

--
-Mannanen-

-Kerttu-

Posts: 4,542

#18 • • -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Mizfir, 20.10.2006 18:01:
---
Super-Kerttu, 20.10.2006 17:54:
Toi vika malli on kiva..Mut haluisin sen ruskeena..mis on vaaleenpunaset noi korvan sisustat! Ja mä nyt uskon et tää malli käy mullekin, kun niin sanotte..*nauru* Mulle ei meinaan ikinä sovi mitkään pipot/hatut!

---


Onnistuu*joo* laita mulle joko privana tai mailina sun tiedot ja viel uusiks noi värit ja haluutko tollasesta paksusta pörrölangasta kuin 1 mallissa vai ohuemmasta ( + haluutko raitoja vai pelkät korvat eri värillä ), niin voin postittaa sen kun on valmis. Myös toimitus Helsingin rautatieasemalle onnistuu sovittaessa. Ens viikolla olen ke-su pois maisemista, mut voin ottaa tilauksia vastaan ja tehdä niitä sinä aikana. Menee n. päivä per pipo riippuen vähän päivän muusta ohjelmasta. Jos koko päivä vapaata niin eiköhän siinä ainakin muutaman kerkee pyöräyttää :)




*joo* *aplodit*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

asdf

Posts: 3,155

#20 • • asdf
Jep toi viimenen malli on tosiaanki aika kiva, pistänpä vakavaan harkintaan ja eiköhän se tilauskin tule kohta. *hymy*