PRESSURE The Club. 24.11.2006 @ lahti

56 posts, 3 pages, 8,449 views

TuuliT

Posts: 81

#41 • • TuuliT
ehkäpä olikin, vaikka joinkin virtasia niin olen niin sympaattinen ihminen että koin teidän muiden kaikki myrkytykset jo hieman etukäteen enkä vasta seuraavana päivänä...
TuuliT

Posts: 81

#42 • • TuuliT
mutta siis kivastihan se meni just niin kuin olin suunnitellutkin, selvinpäin kuvaamassa. Illan aikana ei hävinnyt muuta kuin kamera, rahapussi, auton sekä himan avaimet ja elämä.
Miinapiina

Posts: 3,494

#43 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

TuuliT, 26.11.2006 16:27:
mutta siis kivastihan se meni just niin kuin olin suunnitellutkin, selvinpäin kuvaamassa. Illan aikana ei hävinnyt muuta kuin kamera, rahapussi, auton sekä himan avaimet ja elämä.



hehe... *hali*

--
pinkki on pop!!!

Miinapiina

Posts: 3,494

#44 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä
mun illan saldo oli

- hilluminen (tytöt vinoili koko ajan ku en käynyt pöydässä ku pari sek istumassa ja taas menoks hih)
- moottoriturpa efekti... oli taas asiaa kaikille ja paljon *tirsk*
- hillitön kuvaaminen (oli kiva la kattoo kamerasta että juuh, on niitä kuvia tullut otettua...hehe)

ja "joku" tyttö halus hinkuttaa mun tissiä heti kun sen näin... *tirsk**nauru* hehe liikkis *pepsodent*


ja vielä kerran : oli U L E E T A ! ! ! ! ! ja oli kiva nähdä kaikkii tuttui... paitsi et joku juoksi mua karkuun prkl ! ! ! hih *tirsk*

--
pinkki on pop!!!

TuuliT

Posts: 81

#45 • • TuuliT
no ei mennyt sunkaan ilta hukkaan jos melkein sait joltain tytöltä. Mut niin mäkin, oli nimittäin sellainen parimetrinen kaunokainen kainalossa kun kipotikopotein kotiin. Ja pussailtiin jo juhlissa, katselin savuisista kuvistani... tyttörakkaus rulaa ;)
Miinapiina

Posts: 3,494

#46 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

TuuliT, 26.11.2006 18:16:
no ei mennyt sunkaan ilta hukkaan jos melkein sait joltain tytöltä. Mut niin mäkin, oli nimittäin sellainen parimetrinen kaunokainen kainalossa kun kipotikopotein kotiin. Ja pussailtiin jo juhlissa, katselin savuisista kuvistani... tyttörakkaus rulaa ;)




heheheheheheheheheh... kiva et oli kivaa... hih...


oli kyl hirvee mylläysfiilis ku tulin kotiin... (mut tää ei kyl kohdistunut siihen tyttöön, hih...) tais olla muuten jo aikasemminkin... luulisin / muistelisin...

myllääminen pippaloitten jälkeen rulaa !!!!!!!!!!

--
pinkki on pop!!!

TuuliT

Posts: 81

#47 • • TuuliT

Miinapiina, 26.11.2006 18:30:
---
TuuliT, 26.11.2006 18:16:
no ei mennyt sunkaan ilta hukkaan jos melkein sait joltain tytöltä. Mut niin mäkin, oli nimittäin sellainen parimetrinen kaunokainen kainalossa kun kipotikopotein kotiin. Ja pussailtiin jo juhlissa, katselin savuisista kuvistani... tyttörakkaus rulaa ;)

---



heheheheheheheheheh... kiva et oli kivaa... hih...


oli kyl hirvee mylläysfiilis ku tulin kotiin... (mut tää ei kyl kohdistunut siihen tyttöön, hih...) tais olla muuten jo aikasemminkin... luulisin / muistelisin...

myllääminen pippaloitten jälkeen rulaa !!!!!!!!!!



Niimpä niin, ei kyllä olisi tullut mylläämisestä muuta kuin mustelmia, kuten jo ollaan keskusteltu, ei edes muistelmia, niin oli hipotikopoti hulinat...
Miinapiina

Posts: 3,494

#48 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

TuuliT, 26.11.2006 18:34:
---
Miinapiina, 26.11.2006 18:30:
---
TuuliT, 26.11.2006 18:16:
no ei mennyt sunkaan ilta hukkaan jos melkein sait joltain tytöltä. Mut niin mäkin, oli nimittäin sellainen parimetrinen kaunokainen kainalossa kun kipotikopotein kotiin. Ja pussailtiin jo juhlissa, katselin savuisista kuvistani... tyttörakkaus rulaa ;)

---



heheheheheheheheheh... kiva et oli kivaa... hih...


oli kyl hirvee mylläysfiilis ku tulin kotiin... (mut tää ei kyl kohdistunut siihen tyttöön, hih...) tais olla muuten jo aikasemminkin... luulisin / muistelisin...

myllääminen pippaloitten jälkeen rulaa !!!!!!!!!!

---


Niimpä niin, ei kyllä olisi tullut mylläämisestä muuta kuin mustelmia, kuten jo ollaan keskusteltu, ei edes muistelmia, niin oli hipotikopoti hulinat...



hehe *tirsk*

--
pinkki on pop!!!

Juhgu

Posts: 7,921

#49 • • Juhgu Virnistelijä
Tuli aika pikaisesti käväistyä, mutta ei minun osaltani ainakaan mitään valittamista. Ihan jees kemut (polkasta huolimatta *nauru*), mukavaa että järjestetään tälläinen mahdollisuus törmätä lahtelaisiin tuttaviin kun ei ns. tavallisissa baareissa jaksa enää oikein käydä :)



Miinapiina, ih)
- moottoriturpa efekti... oli taas asiaa kaikille ja paljon *tirsk*


Koska sulla nyt ei olis *nauru*

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Miinapiina

Posts: 3,494

#50 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

Juhgu, 26.11.2006 18:45:
Tuli aika pikaisesti käväistyä, mutta ei minun osaltani ainakaan mitään valittamista. Ihan jees kemut (polkasta huolimatta *nauru*), mukavaa että järjestetään tälläinen mahdollisuus törmätä lahtelaisiin tuttaviin kun ei ns. tavallisissa baareissa jaksa enää oikein käydä :)




---
Miinapiina, ih)
- moottoriturpa efekti... oli taas asiaa kaikille ja paljon *tirsk*

---

Koska sulla nyt ei olis *nauru*



nii, toi on kyllä ihan totta! *pepsodent* ja sitten vielä plussana se kantava ääni et varmasti menee perille heh

--
pinkki on pop!!!

Miinapiina

Posts: 3,494

#51 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
hehe, vähän mä oon ehkä sit kaikista parasta bileseuraa kuitenkin... *tirsk*

olin tanssahtelemassa ja muutama erittäin hyvä ystävä kenen kans siel olin tuli sanomaa et ne lähtee... (olin siis ollut tanssilattialla jo aika kauan...)

katoin niitä ja hymyilin leveesti (niiku tein muutenkin koko illan hih) ja sanoin vaan ilosesti et moikka ja vilkutin hehehehe

et kiva ku lähette ehkä parempi niin vaikkei olla paljoo nähtykkään... hekoheko *pepsodent*

--
pinkki on pop!!!

TuuliT

Posts: 81

#53 • • TuuliT
RiDi se sit aina pudottelee. kualen nauruun, oot kiva.
Rough_Enough

Posts: 192

#54 • • Rough_Enough Pressure Club/Zoom Bonvivant/PaineRecords.
hyvä homma että palautetta on soljunut.. *joo*

--
Open the valves, turn up the heat, feel the pressure.

gerry

Posts: 979

#55 • • Edited gerry

TuuliT, 26.11.2006 16:27:
mutta siis kivastihan se meni just niin kuin olin suunnitellutkin, selvinpäin kuvaamassa. Illan aikana ei hävinnyt muuta kuin kamera, rahapussi, auton sekä himan avaimet ja elämä.



Perus*nauru*

--
by B.C.S

TuuliT

Posts: 81

#56 • • TuuliT

gerry, 29.11.2006 19:32:
---
TuuliT, 26.11.2006 16:27:
mutta siis kivastihan se meni just niin kuin olin suunnitellutkin, selvinpäin kuvaamassa. Illan aikana ei hävinnyt muuta kuin kamera, rahapussi, auton sekä himan avaimet ja elämä.

---


Perus*nauru*



Niinpä, mutta päätin, ilman morkkiksia, että voisi vähän ryhdistäytyä ja vaikka kuvata ilman salamaa vakaalla kädellä seuraavissa...oikeasti. Jos joutuu aina kyselemään missä on ollut, mitä tehnyt ja ketä on ollut mukana, alkaa jossain vaiheessa olla aika hukassa. Outoa kuitenkin on se että aina jotenkin on päässyt kotiin..ja ilman suurempia vammoja. Niin myös viimeksi.