56 posts, 3 pages, 8,818 views
TuuliT, 26.11.2006 16:27:
mutta siis kivastihan se meni just niin kuin olin suunnitellutkin, selvinpäin kuvaamassa. Illan aikana ei hävinnyt muuta kuin kamera, rahapussi, auton sekä himan avaimet ja elämä.
TuuliT, 26.11.2006 18:16:
no ei mennyt sunkaan ilta hukkaan jos melkein sait joltain tytöltä. Mut niin mäkin, oli nimittäin sellainen parimetrinen kaunokainen kainalossa kun kipotikopotein kotiin. Ja pussailtiin jo juhlissa, katselin savuisista kuvistani... tyttörakkaus rulaa ;)
Miinapiina, 26.11.2006 18:30:
---
no ei mennyt sunkaan ilta hukkaan jos melkein sait joltain tytöltä. Mut niin mäkin, oli nimittäin sellainen parimetrinen kaunokainen kainalossa kun kipotikopotein kotiin. Ja pussailtiin jo juhlissa, katselin savuisista kuvistani... tyttörakkaus rulaa ;)
---
heheheheheheheheheh... kiva et oli kivaa... hih...
oli kyl hirvee mylläysfiilis ku tulin kotiin... (mut tää ei kyl kohdistunut siihen tyttöön, hih...) tais olla muuten jo aikasemminkin... luulisin / muistelisin...
myllääminen pippaloitten jälkeen rulaa !!!!!!!!!!
TuuliT, 26.11.2006 18:34:
---
Miinapiina, 26.11.2006 18:30:
---
---
heheheheheheheheheh... kiva et oli kivaa... hih...
oli kyl hirvee mylläysfiilis ku tulin kotiin... (mut tää ei kyl kohdistunut siihen tyttöön, hih...) tais olla muuten jo aikasemminkin... luulisin / muistelisin...
myllääminen pippaloitten jälkeen rulaa !!!!!!!!!!
---
Niimpä niin, ei kyllä olisi tullut mylläämisestä muuta kuin mustelmia, kuten jo ollaan keskusteltu, ei edes muistelmia, niin oli hipotikopoti hulinat...
Miinapiina, ih)
- moottoriturpa efekti... oli taas asiaa kaikille ja paljon
Juhgu, 26.11.2006 18:45:
Tuli aika pikaisesti käväistyä, mutta ei minun osaltani ainakaan mitään valittamista. Ihan jees kemut (polkasta huolimatta ), mukavaa että järjestetään tälläinen mahdollisuus törmätä lahtelaisiin tuttaviin kun ei ns. tavallisissa baareissa jaksa enää oikein käydä :)
---
Miinapiina, ih)
- moottoriturpa efekti... oli taas asiaa kaikille ja paljon
---
Koska sulla nyt ei olis
mutta siis kivastihan se meni just niin kuin olin suunnitellutkin, selvinpäin kuvaamassa. Illan aikana ei hävinnyt muuta kuin kamera, rahapussi, auton sekä himan avaimet ja elämä.
gerry, 29.11.2006 19:32:
---
---
Perus*nauru*