Orion - Seashore [trance, progressive]

17 posts, 1 page, 5,216 views

thomas

Posts: 5,618

#3 • • thomas
mä taisin tykätä kans :) arksun on vaan niin kova.
Dasjonna

Posts: 612

#4 • • Edited Dasjonna - Dreamhall / Love Shack -
Tää oli mainio kyl. Soinu tasaisin väliajoin siitä lähtien kun sain postissa. Taattua Orion-laatua. Props!


Ainiijoo: Hybrid - Just For Today-aloitus oli lääh *sydän**sydän**sydän*
dj fuse

Posts: 24

#5 • • dj fuse
OSU JA UPPOSI!!

Olipahan kiva miksaus taas!Aloitusbiisistä setti alkoi rakentumaan todella nätisti,miksaus tekniikka on kunnossa,biisivalinnat hyviä ja runko on kyllä kunnossa.Tuli kivoja muistoja ku toi real life alkoi soimaan,en oo ite soitellu sitä tod pitkään aikaan ja mulla siitä tulee aina mieleen Screenin bileet...oi niitä aikoja...Ainoa mistä itse en tykänny tässä mixissä on kakkosbiisin voksut,jotenki särähtää korvaan.
Kiva mix dude!!
Gateway

Posts: 1,391

#6 • • Gateway Club Therapy
Aloitusbiisi on kovuutta, tuosta eteenpäin jatkaminen on vaikeaa koska biisi loppuu lähes kuin seinään mahtipontisimmasta menostaan mutta ihan hyvinhän tuo oli klaarattu. Itselleni tuo Fusen hehkuttama Real Life ei todellakaan toimi, ei ole koskaan toiminut eikä toimi nytkään. Muuten valinnat oli hyviä ja rakenne oli myös mun korvaan passeli. Muutama loistava progetrance-veisu siellä oli joten biisilista olisi mukava joskus vielä nähdä. Teknisesti tässä oli muutama todella mielenkiintoinen vaihto, pitkän kuuloisia mätsäyksiä ilman mitään korjauksiin viittaavaa - todella taidokasta, ei voi muuta sanoa. Orion jatkaa taiteellista linjaansa miksauksissaan mutta herran tiedetään kyllä soittavan myös äärimmäisen tanssilattiaystävällistä tavaraa, monipuolinen 'pohjoisessa kouliutunut' deejii siis.
Orion

Posts: 1,266

#8 • • Edited Orion

GateWay, 17.10.2006 13:03:
Orion jatkaa taiteellista linjaansa miksauksissaan mutta herran tiedetään kyllä soittavan myös äärimmäisen tanssilattiaystävällistä tavaraa



Palautetta on aina mukava saada, mut tätä voisit perustella. Eli sun mielestä tää oli taiteellista ja ei tanssilattiaystävällistä musaa?

Mulla tulee "taiteellisesta linjasta" sellainen fiilis, et tää olis jotenkin vaikeata soundia ja kaukana siitä mikä vetää jengin lattialle.

Siitä huolimatta, että mun trance ei ole ilmiselvää tämän hetken hot-promo tai armin-top10 -soundia tai mun miksaukset eivät ole kopioita mun keikkaseteistä, ei varmaankaan tee siitä taidemusaa tai vähennä sen lattiaystävällisyyttä, vai?

Mä en ikinä ole tinkinyt musan suhteen laadusta - ja laadukas musa (tässä tapauksessa) on sitä, jota tekee mieli tanssia - eikä sitä jota kolme puristia spottaa nurkasta käsin, et hiton hyvää ysikaks eye-q -soundia tai vastaavasti et ei hitto, tätä kaks tuntia vanhaa biisiä ei oo kyl kellään muulla ja loput yleisöstä ihmettelee lattian laidoilla.

Mut kiitos tosiaan palautteista - hyvä pointti Ollilta tosta Hybridistä lopetusbiisinä. Passais varmasti sinne - tosin ei ehkä tämän setin viimeiseksi, mut yleensä.
Gateway

Posts: 1,391

#9 • • Edited Gateway Club Therapy

Orion, 17.10.2006 21:28:
Palautetta on aina mukava saada, mut tätä voisit perustella. Eli sun mielestä tää oli taiteellista ja ei tanssilattiaystävällistä musaa?



Juu näin juuri, mun mielipide on mun mielipide :) siis eihän tämä nyt mitään kaiken tanssilattialiikehdinnän seisauttavaa leijailua ollut mutta mun mielestä tämä setti toimii todella hyvin kotikuuntelussa ja siksi kirjoitin noin. Huomautetaan vielä että itse en ole jären suuri eeppisemmän trancen ystävä joten siksi ehkä näin...
Illustrator

Posts: 3,171

#10 • • Edited Illustrator
On kyllä kiva setti!

Tää on muutamaan otteeseen soinu taustalla ku on tehny koneella duunia ja täytyypi todeta, että sulla on kyllä näissä mikseissäsi selkeästi oma tyyli, propsit siitä. Tekniseen puoleen en jaksanut pahemmin keskittyä, mutta sulavasti ilmeisesti rullasi kun biisien vaihtumiseen ei tullu kiinnitettyä minkäänlaista huomiota.*joo*

Edit: Kieliasua siistitty.
Dasjonna

Posts: 612

#11 • • Dasjonna - Dreamhall / Love Shack -
Enpä tuolla aloitushommalla tarkoittanut pelkkää alotusbiisin ihanuutta, vaan kyseisen biisin ihQuisuutta. Toki myös setin loppuun menee, vaikea kaikenkaikkiaan miksata in/out, että propsit jos tää on setissä... Mainio biisi, lisää soittoo tälle vaan, ja tanssilattialle tietty joutuu settiin sijoittamista miettiin. (ihme selitystä taas :D )

PLUR (OlliS:n setin loppuun Just For Todaytä odotellessa <3)
dj fuse

Posts: 24

#12 • • dj fuse
Makuasioista ei voi kiistellä.Mulle tämä setti toimii kotikuuntelussa,autokuuntelussa ja toimis myös tanssilattialla loistavasti.Onko toi Hybridin Just for today sulla missä muodossa??Mulla jollaki hybridin cd kokoelmalla muistaakseni...ajattelin vaan että ootko myymässä jos vinyylinä:)
Toinen mistä vois maksaa paperirahaa on toi ollin setin eka biisi,siis jos vinyylinä sais...
Human Sound

Posts: 55

#13 • • Human Sound
- Aika lennokasta, kevyttä, itselle toimi hyvin kotikuuntelussa, varsinkin näin päivän startterina.

- Eka vaihto meni ihan mainiosti, kuten tuossa aiemmin todettiinkin, "olosuhteet" huomioon ottaen.

- Hienoja biisejä, omaan makuun tosiaan enempi myös kotiolosuhteisiin, lattialle itse kaipaisin enempi vaikkapa tuota puolivälin funkkaavaa soundia. Miksauskin vaikutti olevan ihan smuuttia.
DJ Rx

Posts: 2,527

#14 • • DJ Rx FINRG Recordings
nam nam *slurps*

--
Due to graphic nature of this post viewer discretion is advised.

-Casper-

Posts: 1,363

#15 • • -Casper- FADE / React^ resident DJ
meitsi diggas kyllä...kivaa kruisailua tollasen klubi housen ja trancahtavan meiningin vällillä*joo*
ja vanhemmat biisit suli mukavasti sekaan.......kestää varmasti useammankin kuuntelun.
hybridillä saa muuten tän pojan pepun keinumaan kans aina*tanssittel*
Orion

Posts: 1,266

#16 • • Orion
Kivaa että tää "studiomiksauskin" on toiminut tuon livenauhoitteen ohella, onhan tässä kuitenkin selvästi eri tunnelmat kuin sit taas livetilanteessa. Positiivista myös, että näemmä aika moni jakaa samaa musamakua ja tykkää myös trancesta, joka poikkeaa selvästi siitä tämän hetken trendipaahdosta. Kiitos kun jaksoitte kirjoittaa muutaman rivin :)

Cheers!
ez-1

Posts: 4

#17 • • ez-1
Joo kestää todellakin jopa enemmän kuin muutaman kuuntelun. Puhelimeen tökkäsin tän joksu pari viikkoa sitten ja kovasti on ollut kuuntelussa.
Tykkään.