GateWay, 17.10.2006 13:03:
Orion jatkaa taiteellista linjaansa miksauksissaan mutta herran tiedetään kyllä soittavan myös äärimmäisen tanssilattiaystävällistä tavaraa
Palautetta on aina mukava saada, mut tätä voisit perustella. Eli sun mielestä tää oli taiteellista ja ei tanssilattiaystävällistä musaa?
Mulla tulee "taiteellisesta linjasta" sellainen fiilis, et tää olis jotenkin vaikeata soundia ja kaukana siitä mikä vetää jengin lattialle.
Siitä huolimatta, että mun trance ei ole ilmiselvää tämän hetken hot-promo tai armin-top10 -soundia tai mun miksaukset eivät ole kopioita mun keikkaseteistä, ei varmaankaan tee siitä taidemusaa tai vähennä sen lattiaystävällisyyttä, vai?
Mä en ikinä ole tinkinyt musan suhteen laadusta - ja laadukas musa (tässä tapauksessa) on sitä, jota tekee mieli tanssia - eikä sitä jota kolme puristia spottaa nurkasta käsin, et
hiton hyvää ysikaks eye-q -soundia tai vastaavasti et
ei hitto, tätä kaks tuntia vanhaa biisiä ei oo kyl kellään muulla ja loput yleisöstä ihmettelee lattian laidoilla.
Mut kiitos tosiaan palautteista - hyvä pointti Ollilta tosta Hybridistä lopetusbiisinä. Passais varmasti sinne - tosin ei ehkä tämän setin viimeiseksi, mut yleensä.