uana, 23.6.2007 14:52:
---
Mark Hamilton, 23.6.2007 14:31:
toisekseen sää et oo tehnyt yhtään liikevaihtoo oman firman kautta...
---
tottatosiaan. en ole multinationaalifirman CEO kuten sina. painun aina valilla maan alle chillailemaan ja nauttimaan bahaman auringonlaskuista ja sukeltelemaan reeffille niin ei toi organisaation kasvu oo ollu mun juttu. revenueen sen enempaa menematta vaittaisin etta mun referenssit laittaa sun asiakkaita perseeseen anytime :)
ja siina sun tomcatissas on mun auditoimaa koodia
pitaa lahtee hakee pupuille puruja et saa hakin puhtaaks ja sit biitsille niin jatetaan taa tahan. sa voitit.
en mää mikään CEO oo.. no siis tää osuuskunta homma on sellanen että olet kuin toiminimellinen eli periaatteessa CEO taj Tj eli siis kuten ykstyisyrittäjä. Jaa mun esimiehiä on asiakkaiten korkein johto kuten jo sanoin ja homma ei oo mitenkään helpoa saada asiakkaita ovista ja ikkunoista ja tehdä se vielä kannattavasti.
Tässä ote pinkarilta
Koska täällä ei ehkä ymmärretty mikä on homman nim
Jos sun mielestä täällä ei oletusarvoisestikkaan ymmärretä mikä on homman nimi, niin miksi sitä tänne pitää tunkea? Ois nyt tuota voinut edes vähän sanallisestikin avata.
kaupallinen taloushallinta sovellus joka on webbipohjainen niin visuaalisuus on persestä jos siinä on paljon graffaa siis tiedostoja koska se hidastaa ohjelman käytettävyytä.
No mutta Pinkkarista tuskin löytyy kauhean montaa Accenturen tai WM-Datan taloushallintaohjelmistojen ammattilaista (tai pirustako sitä tietää :)). Ehkä joku mureakuha.com olisi oikea osoite tälläisen esittelyyn.