Holvi - Turku returns again! 3.11.2006 @ Turku

43 posts, 3 pages, 8,873 views

Jussi Soro

Posts: 6,385

#21 • • Edited Jussi Soro choon!

Anny, 3.11.2006 11:39:
Olet kyllä aivan oikeessa, mutta kunnes uusia paikkoja löydetään niin täytyy tyytyä mitä tarjolla on...


Ööh, Turussa on vähintään 20 erilaista juhlatilaa, joita vuokrataan. Osassa niistä on jopa enemmän kuin 20 neliötä tilaa ja PA vakiona.

Kannattaa tsekata esimerkiks yliopiston juhlatilat (niitä on muitakin kuin TVO ja S-OSIS) ja googlettamallakin löytyy kyllä... Oon ihmetelly jo hetken kun jengi käyttää kaikki tota samaa kellaria, jossa ei voi ees käyttää savua...
Anny

Posts: 666

#22 • • Anny Hurricane-Munster

JussiS, 3.11.2006 11:46:
---
Anny, 3.11.2006 11:39:
Olet kyllä aivan oikeessa, mutta kunnes uusia paikkoja löydetään niin täytyy tyytyä mitä tarjolla on...
---

Ööh, Turussa on vähintään 20 erilaista juhlatilaa, joita vuokrataan. Osassa niistä on jopa enemmän kuin 20 neliötä tilaa ja PA vakiona.

Kannattaa tsekata esimerkiks yliopiston juhlatilat (niitä on muitakin kuin TVO ja S-OSIS) ja googlettamallakin löytyy kyllä... Oon ihmetelly jo hetken kun jengi käyttää kaikki tota samaa kellaria, jossa ei voi ees käyttää savua...



Onhan noita, mutta varmaan myös raha -ja sijaintikysymys... No, mähän en bileitä ees järkkää joten mun ei ees tarvii tietää, mää vaan pailaan!!! *pepsodent*

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

ipe

Posts: 1,845

#23 • • ipe X-Rust / Holvi

JussiS, 3.11.2006 11:46:
Oon ihmetelly jo hetken kun jengi käyttää kaikki tota samaa kellaria, jossa ei voi ees käyttää savua...



Me haluamme tarjota savuttoman vaihtoehdon hyvän musiikin ystäville! *justjoo*

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Anny

Posts: 666

#24 • • Anny Hurricane-Munster

ipe, 3.11.2006 13:25:
---
JussiS, 3.11.2006 11:46:
Oon ihmetelly jo hetken kun jengi käyttää kaikki tota samaa kellaria, jossa ei voi ees käyttää savua...

---


Me haluamme tarjota savuttoman vaihtoehdon hyvän musiikin ystäville! *justjoo*



*lmao*

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

Avatar
#26 • • Rujo Mutantti Guest
Paikkahan on mitä mainioin mutta juuri kun varattiin tälle syksylle Diivan vaihtoehtoa rankemmalla suuntauksella niin muutkin oli sen varaillut. Ensimmäisiä tapahtumia tällä kokoonpanolla niin pakko koittaa ottaa vähemmän riskiä ja katsoa miten homma toimii. Tarkoituksena ei ole tarjota MASSIIIV!!1 meininkiä vaan lämminhenkistä ug rallattelua pienelle porukalle. Osallistuminen vaatii kyllä pilaantunutta huumorintajua ja mojovat viikset.

Keväälle uusia kujeita suunnitellen.

Itse soittelen tällä kertaa n. puolet hitaampaa materiaalia kuin viimeksi (kevyt sataseiskaviis;), mutta aika rikkobiitin tunnelmissa liikutaan edelleen.
Mu-Ziq, Jackson and his computer band, Team Shadetek, Red Snapper, Chris Clark, The Kilimanjaro darkjazz ensemble, LFO jne. pakattuna.

Nyt pasteijat tulille ja pakkausta. Illalla sitten huudetaan ja itketään.
ipe

Posts: 1,845

#27 • • ipe X-Rust / Holvi
Alkaa laitteiston roudaus kellariloukkoon,
Sinne mahtuu vielä monta meidän joukkoon.
Kohta joutuu jengi viinaa juomaan,
DJ rankkaa musaa tuomaan.
Tanssii lattilalla hikinen porukka villisti,
Yllätys että Laite kameralle pyllisti
On ilta pitkä ja kellari huuruinen,
toivottavasti eksyvät paikalle myös veljekset Puuruinen.
Tarjolla on pasteijoita sekä kahvia,
seinillä idolit ja sankarimme pahvia.
Illan lopputuloksesta on jo aatteita:
kaikki humalassa ilman vaatteita.

Tervetuloa!

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Timce

Posts: 5,381

#28 • • Timce
Tänään vois reivata ilman paitaa, vai mitä tytöt ja pojat? =D

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Amuck

Posts: 2,396

#30 • • Amuck dub-i-dub

ipe, 3.11.2006 17:08:
Tervetuloa!


Hiton nätti runo! Mutta miksi mä oon vielä täällä? Äkkiä -->

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Avatar
#31 • • Edited Rujo Mutantti Guest
Voi pojat ja tyttäret. Oli kyllä kova meininki.
GBB ja VV aivan saakelin kovat setit, kiitos tuhannesti. Hexeä en valitettavasti ehtinyt kuunnella kuin lyhyen pätkän mutta hyvältä vaikutti, mainiota työskentelyä mitä onnistuin kurkkimaan.

Molemmissa huoneissa sakki joraili ja meininki oli katossa kunnes sähköt katkes klo 04, syykin selvisi kun oltiin pimeessä purettu tavaroita. Mielellään olisimme jatkaneet suunniteltuun 06 asti mutta eipä auttanut itku markkinoilla kun sakki oli jo reilun vartin sähköttömyyden jälkeen passitettu ulos. :(

Kiitos kaikille paitsi myrkylle ja laitteelle koska ette olleet paikalla.

Edit: Tiedoksi muillekkin, ulko-oven vieressä on 2 katkaisijaa joista saa koko torpan pimeeks. Empä ole nähnyt moista ratkaisua missään eikä retkueen sähkömieskään ollut moisesta sähköasennuksellisesta ratkaisusta kovin iloinen klo 04 aamulla. "Mitää vittua?!"

Eli toisinsanottuna harmittaa aivan hitosti Nitron ja asiakkaiden puolesta kun hyvä meininki katkesi kesken. Molemmilla puolilla kunnon jorailua ja tupa täynnä. Kiitos kaikille ja anteeksi aikaisesta lopetuksesta.
Timce

Posts: 5,381

#32 • • Timce
Kivaa oli. Kaikki pääpuolen artistit omisti ja pahoittelut Nitrolle, ettei mies päässyt soittamaan kuin yhden raidan.

btw. Ghetto b-boys oli helvetin kova.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

laite

Posts: 2,994

#33 • • laite MastahWankah

Rujo Mutantti, 4.11.2006 16:43:
Kiitos kaikille paitsi myrkylle ja laitteelle koska ette olleet paikalla.


Sori, mä olisin siinä 22 aikoihin valunut paikalle pubista mutta kun ovet olis auennut vasta tunnin päästä en sit jaksanut. Ja kävi sit perinteiset, eli jäin himaan jumittamaan muna kädessä ja nukahdin tyytyväisenä.

Hyvät bileet!
Avatar
#34 • • trusti Guest
kivaa oli! tanssipuolella tuli koko aika niin hyvää tesnoo, ettei toisella puolella tullut käytyä kuin kääntymässä. kiitokset kaikille soittajille!
vergio

Posts: 218

#35 • • vergio barbaari
Hmmm... no muuten ihan jees mut toi paikka alkaa jotenkin kyl kyllästyttää, tuntuu et vähän liian käytetty alkaa oleen, ei enää silleen saa mitään irti siitä :( Sorry mut muuten ei mitään valittamista *piis*

--
Anna mun bailaa...

happosepi

Posts: 1,070

#36 • • happosepi
Joo, ihan totta että alkaa hieman kulahtanut mesta olemaan kun kaikki järkkää siellä. Mut kyllä me yhdet teknopaukutukset siellä vielä pidetään, 8.12 :) Luvassa kovaa kamaa taas, merkatkaahan kalentereihin.

Mutta itse bileistä, nämähän paranee kerta kerralta. Onnistuttiin saamaan just sopivasti jengiä paikalle, ja joka ikisen artistin setit tuntui uppoavan täysillä yleisöön. Oli kiva katella meininkiä :) Itse kerkesin diggailemaan Ipen, Ghetto B-boyzin, Videovalvonnan ja Hexen settejä. Kaikki ihan hiton tiukkoja. Kiitos soittajille, kiitos yleisölle! Ja vielä anteeksipyyntöni erityisesti Hexelle siitä, että meillä oli niin vaatimaton monitori (JVC:n ghettoblasteri:)

Mutta sitten tosiaan. Voitte kuvitella vitutuksen, kun olet juuri aloittamassa settiä, ja samalla hetkellä häviää äänet ja valot :( Ja vielä enemmän vitutti, kun keksittiin mistä tuo katkos johtui. Kyseessä ei nimittäin ollut sulake, vaan ihan yksinkertaisesti kytkin, josta saa koko alakerran virrat pois. Joku oli (toivottavasti) vahingossa painanut sitä, ja that's it. Tietääpä ensi kerralla sit.

Jees, 8.12. kolistellaan taas!
Dzad

Posts: 353

#37 • • Dzad Yks-kaks-RAX!

happosepi, 4.11.2006 18:07:

Jees, 8.12. kolistellaan taas!



Enkä tällä kertaa ollut paikalla.
8.12 on sitten pakko tulla kattomaan.

--
Nobody realizes that some people expend tremendous energy merely to be normal - Camus

myrkky_

Posts: 81

#39 • • myrkky_

Kiitos kaikille paitsi myrkylle ja laitteelle koska ette olleet paikalla.



Joo sori mä olin koko illan lynin vessassa

--
bob's house of feces

Avatar
#40 • • Hexe Guest

happosepi, 4.11.2006 18:07:
Ja vielä anteeksipyyntöni erityisesti Hexelle siitä, että meillä oli niin vaatimaton monitori (JVC:n ghettoblasteri:)


Juu, se ei kyl oikee toiminu, mut kaikki muu pelas ihan hyvin. Oma soitanta jäi hiukan puoliteholle ton monnarin takia just, mut ei mikään huono maku kuitenkaan bileistä jääny. Porukkaa tuli hyvin ja GBB oli aivan vitun kova. Ipel hyviä raitoja myös. Nitron puolest jäi kyl harmittaan kovasti kun ne pirun sähköt meni, mut tollasta sattuu ja elämä jatkuu! Ite tuun taas viikon päästä Turkuun soitteleen saman mestaan et siel sit vähän housempaa meininkiä ton perjantaisen myllytyksen jälkeen. Kiitti nyt vielä järjestäneelle taholle, piisaut!