Miika Kuisma @ Danceteria 6.10.

25 posts, 2 pages, 6,698 views

iam

Posts: 3,085

#1 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space
Tällaista tapahtui klo 23:30 ja 01:00 välisenä aikana.
house, progressive

tracklist:
Velvet Girl - A New Dawn (Vocal Club Mix) [Bonzai]
Episodic - Nothing This Day (Eelke Kleijn Remix) [Primal]
Faithless - What About Love (Miika Kuisma Remix) [CD-R]
Gutterstylz - Dirtbox (2Thousand&Six Remix) [Bedrock]
Inkfish vs Martin H - No More (Original Mix) [Sumplus Digital]
Mohawk - Outerlimits [Baroque]
Cyclone Rangers - The Other Side (Tall Paul Remix) [Audacious]
Miika Kuisma & Mr.A - Smoky Room (The Greenhouse Effect Mix) [CD-R]
Eric Entrena & RPO - Closer [Fullbodysoundsystem]
Mircobe - B-52 (Rotation mix) [Breeze]
RPO & Raf Fender - Control [RPO Digital]
Leonid Rudenko - Summerfish (Scandall Sunset On Ibiza Mix) [Bestboy]
Perry O'Neil - Bass Society [Electronic Elements]
RGB - All Night [Plastik Park]

lisätiedot - kuuntele
Nemes

Posts: 2,099

#2 • • Nemes Balearium
Kerkesin itse bileissä kuuleen vaan loppusetin... Kuullosti niin maukkaalta, että pakko tää on laittaa lataukseen ja kattoo mitä sie alkupäässä oli *hymy*
Avatar
#3 • • cjet Guest
Viel ku ois kuulokkeet tääl töissä.. *slurps* Pitääpä laittaa hankintalistalle.
kml

Posts: 1,142

#4 • • kml Keyhole Markup Language
Onkohan vika mussa vaiko palvelimessa, mut tuntuu pätkäsevän mun latauksen aina jossain parinkymmenen megan kohilla *ding*

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Avatar
#5 • • jesus Guest
Hyvält kuulosti ainaski paikan päällä, joten lataukseen ehdottomasti *joo*

Kiits! *pepsodent*
iam

Posts: 3,085

#6 • • Edited iam Studying Inner Paths to Outer Space

kml, 10.10.2006 19:06:
Onkohan vika mussa vaiko palvelimessa, mut tuntuu pätkäsevän mun latauksen aina jossain parinkymmenen megan kohilla *ding*


Ainakin saunalahden kanssa on ollut ongelmia.. tää onkin ollut viimeisen parin kuukauden päänsärky :(

ps. kyllä se sieltä tokalla tai kolmannella yrittämällä on kaikilla tullut, mutta koitan keksiä jonkun ratkaisun tähän jutskaan
thomas

Posts: 5,618

#7 • • thomas
niin kiitoksia tästä, kuunteluun.. olinkin tippunut uudesta saundista jo kyydistä.
sale

Posts: 1,235

#8 • • sale
Lataukseen lähti ja kuunteluun todellakin kun vain kiireiltään kerkiää... :) Kiitos tästä*hymy*
Human Sound

Posts: 55

#9 • • Edited Human Sound
Saunalahden takaa tullaan täälläkin, eikä lataus lähe edes alkuunsa/tulee vain joitain kilotavuja. Toistakymmentä yritystä takana. Viime setin kanssa oli sama juttu, mut jonain armon päivänä sattui toimimaan.
sale

Posts: 1,235

#10 • • sale

Human Sound, 10.10.2006 21:55:
Saunalahden takaa tullaan täälläkin, eikä lataus lähe edes alkuunsa/tulee vain joitain kilotavuja. Toistakymmentä yritystä takana. Viime setin kanssa oli sama juttu, mut jonain armon päivänä sattui toimimaan.


täällä soneran takaa, vähän aikaa tulee sit katkee ja viime setti tuli ihan ok...Mut sinnikyys varmaan palkitaan joskus... Kyllä se sieltä :)
Avatar
#11 • • cjet Guest

Cjet, 10.10.2006 10:33:
Viel ku ois kuulokkeet tääl töissä.. *slurps* Pitääpä laittaa hankintalistalle.



Kyyllähän tää varsin mukavalta jälleen kerran kuulostaa.. *joo*
iam

Posts: 3,085

#12 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space
Suurkiitos Domille, nyt setti on suomeenkin nopean piuhan takana. Eli jos oli jotain ongelmia, niin nyt kantsii yrittää uudestaan *hymy*
Human Sound

Posts: 55

#13 • • Human Sound
Upposi mulle kympillä, veitsi oli sen verran terävä että sivalsi voirasian pohjasta pöytälevyyn asti.

Tässä joitain mietteitä:

Velvet Girl - A New Dawn (Vocal Club Mix), aivan hurja kierrätys Veronnezilta! Taitaa olla uutukainen, käypä Miika lisäämässä julkasu Discogsiin, jos joudat. Vai oliko edellisen jukan vika veto?

Vaikka kokonaisuus oli hieno, puolivälin kieppeillä oli mun varsinainen start pointti.

The Greenhouse Effectin veto oli varsin muikea. Enpä ekalla kokokuuntelulla osannu vokaaleista tunnistaa Smoky Roomia, piti tarkistaa uurelleen.

Itsellä kiinnostais kuulla mikä oli porukan reaktio Closerista, on mulle niin lähellä *sydän*tä. Odotin ekalla kuuntelulla myös innolla miten setti jatkuu tästä eteenpäin, ja hienostihan se.

Vikat vedot myös hienoja biisejä. Jäin pohtimaan että pedattiinko tässä oikein ajatuksella myös loppuyön osuutta... Tai sit mä yritän tulkita vähän liikaa.

*aplodit*
iam

Posts: 3,085

#14 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space

Human Sound, 12.10.2006 15:35:
Vikat vedot myös hienoja biisejä. Jäin pohtimaan että pedattiinko tässä oikein ajatuksella myös loppuyön osuutta... Tai sit mä yritän tulkita vähän liikaa.



Kiva kuulla jos toimi *hymy* Olihan tuossa lopussa jo kellokin sen verran ettei enää kauhesti säästelty, mutta tiputin vikalla biisillä vähän anttia varten. Yleensäkin tulee kyllä mietittyä settejä tosi paljon etukäteen, joskus ehkä liikaakin.

Danceteria on ollut itselle pieni haaste siinä mielessä, että tulee aina jänskättyä ettei soittaisi siellä liian trancea soundia. Mutta katsotaan reilun viikon päästä sitten mikä on meininki OlliS:n kanssa Club Laserpointissa. Varmaan odotettavissa astetta lentävämpää juttua silloin *joo*
akiapina

Posts: 2,729

#15 • • akiapina apinaki
Menee kuunteluun myöhemmin, mutta pakko hehkuttaa jo ennakkoon tota Rudenkon biisiä, kuuntelin äsken samplen siitä Myspacessa. Loistokamaa!
blender

Posts: 2,552

#16 • • blender Arcade | KAIKU
perhanan hyvin toimii kyl ainaki mulle, jää kuunteluun :)
jjkobsson

Posts: 959

#17 • • jjkobsson
Pitkästä aikaa tuli kuunneltua Kuisman setti läpi. Pakko myöntää, että sulla hyvän setin rakentelun taito hallussa. Setti rullaa läpi hienosti ja tunnelmasta toiseen siirrytään lähes huomaamatta.

Itselleni kolisi erityisesti Mohawk, Cyclone Rangers ja Smoky Room (The Greenhouse Effect Mix) -putki. Cyclonen kohdalla alkoi bassolinja puskea siihen tahtiin Xenoneista ulos, että piti laskea hieman volaa ja säästää naapureita. Smokyn uusi remix on kyllä täyttä rautaa. Miten biisin tunnelma voikin muuttua täysin pelkästään vokaaleja manipuloimalla.

Tämä jää taatusti koneelle talteen ja tulee soimaan syksyn aikana useasti. Kiitos!

--
||jjkobsson||

ïnes

Posts: 16

#18 • • ïnes
...niin muuten tapahtui ja iso kiitos siitä!
Aidan

Posts: 1,524

#19 • • Aidan Soitan suutani koska voin!
Tää setti oli livenä niin helmi et ihan pakko lataa tää konellekin :) <3

--
Hammer Zeit!

sale

Posts: 1,235

#20 • • sale
No niin nyt on vihdoin tämäkin kuunneltu..Hyvää meininkiä kyllä oli meitsi tykkäsi ainakin paljon tästä ois ollut mukava olla myös paikan päällä kuuntelemassa..Smoky roomin uudelleen vedätys toimi kyllä mulle mainiosti.Tykkään tuosta paljon enemmän kuin originaalista ja Episodicin Nothing this daystä / eelke kleijn:in remixi oli kanssa loistavaa meininkiä ja menee ostoslistalle välittömästi. Setissä oli kyllä paljon muutakin hyvää mut noi nyt teki mieli sieltä nostaa esille..Osui ja upposi :)