DJ SASHA F -HARDCORE MADNESS VOL.1

33 posts, 2 pages, 7,975 views

SASHA  F

Posts: 1,722

#21 • • SASHA F
hardstylee :/


ei toi mixxi oo hardstylee nähnykkään*eiei*
Verottaja

Posts: 1,174

#22 • • Verottaja no-life / luuviulu
Itse ainakin pidin tästä setistä. Olen selkeesti erilainen nuori, koska
mun mielestä tässä ei todellakaan oltu liikaa pitchattu.
Ja kiva kuunnella välillä melodisempaakin hooseetä,
vaihtelu virkistää.

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Burmax

Posts: 237

#24 • • Burmax
Tämän hetkinen kovin setti, jonka oon kuullut *pahis* Ihan helvetin hyvä. Tässä tosiaan EI jäädä hetkeksikään lepäilemään, vaan nyrkkiä iskee naamaan jatkuvalla syötöllä! Upeeta! Mietiskelin tossa yksi päivä tätä settiä, kun käppäilin ulkona, niin tuli mieleen settien jonkinnäköiset asteet ja sellaiset bileet jossa olisi ilmoitettu aina bileiden "tehoaste", vähän kuin jonkun vitun jumpan tehoaste, ja että kenen kunnolle sopii mikäkin. Tulin siihen johtopäätökseen, et jos tämän setin haluaa jumpata läpi bileissä lepäämättä, niin on kuntokin melkoisen hoocee *nauru* *aplodit*

--
My role is all the thoughts that provoke your fear <3

Adonis Hercules

Posts: 1,183

#25 • • Adonis Hercules Hart + Zell
niin kyl tää on gabberia koko paska. Ja hyvä niin..! Harmi vaan genretrippailijoiden kannalta, että klubbarista ei löydy gabber, irkku tai hardstyle -osastoja. Ja kyllähän gabber on hooceeta ja on aina ollutkin. Rotterdam hooceeta!

Hyvä tekemisen meininki ja sähinä oli tässä miksauksessa. Välillä noi äijät vois keksiä kehittävämpiä sankarimelodioita ku monesti on vaan joku sointukuvio ja sitä sit käydään sitä läpi tiditi-tiditi-tiditi-tiditi -tyyliin. Mut on nekin silti hyviä biisejä :)

Jos jotain negatiivista pitäis sanoa tästä setistä on sen lyhyehkö pituus, niinku mullakin tuppaa olemaan usein... Ja jos tää olis mun setti niin mä olisin pyrkinyt laittamaan loppuun pari saatanan nopeeta/meluista raitaa loppurutistukseksi. Tämmöstä.

Kaikille lie selvää, että tää maistuu mulle paremmin kuin HS tai "HC" eli paljon kiitoksia!
aivastus

Posts: 499

#26 • • aivastus Ärsyttävä
Hyvin tämäkin toimii. Vaikkakin ensimmäiset ~20min meni hiukan odotellessa, että koska tää alkaa. Tuntui jotenkin niin kovin rauhalliselta, meinas uni tulla *hih*
Mut sit alkokin jo tuoli heilua, niskat kipeytyä ja fiilis nousta. Erityisesti tuo "don't you ever sleep again" biisi aiheutti hyvän olon. Mutta näitä lisää, ei näihin kyllästy *jiihaa*

Vaikkakin on pakko myöntää, että Masters of Hardstyle vol. 1 iski paremmin, niin kyllä tämäkin varmasti jää soittimeen. Vielä kun saatais Sasha F Turkuun päin keikalle...

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

hrdkvr

Posts: 3,929

#27 • • hrdkvr KURGO
kyl rehellinen gabberi aina hs:n voittaa.. erityismaininta kahdelle ekalle- ja viimeisdelle kappaleelle !!

pitkään aikaan paras setti F:ltä mun mielestä (jos vanhoja ei lasketa..kun niistä saa vaan tikkua silmään)

--
-keep it hard-

RoboMikko

Posts: 134

#28 • • RoboMikko
Aah Joo tällästä ihkuu!!! Mii loov! *plur* Mä tykkäisin jos tulis niiq halluissa tällästä *jiihaa*

--
ND, Pure Spirit!

hrdkvr

Posts: 3,929

#29 • • hrdkvr KURGO
tuli yhtäkkiä hirvee fläsbäkki..

oon joskus 97-98 tienoilla ollu manstreetillä jossain raveissa jossa sasha soitti..
tyytymättömänä musiikkilinjaan menin kysyy samilta olisko sillä soittaa hooceeta.. no vaan n. 10 vuotta siinä menikin kun toive toteutui..

no mut kiitti silti :D

--
-keep it hard-

xl8r

Posts: 2,227

#30 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Yksi sana: KYLLÄ!!!

Tätä settiä tulee varmaan kulutettua jonkin verran :D Kiitoksia, Sami, tarttinkin jotain tällästä motivoimaan videotuotantoo *pahis*

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

sizzler

Posts: 198

#31 • • Edited sizzler

vahvin DJ, 8.10.2006 11:27:
mutta vähemmän nopeutta ja


ne on ihan perus pitcheillä kopsattu, ei pahemmin nopeutettu




Sami..Sami vai on ihan perus pitcheillä kopsattu...joko sun levarit on iha sika ruuvatut..tai sit mun kuulos on pahasti vikaa...koska koitin äsken samal alotusbiisil (nosferatu & ophidian) ja mun vakio levaris ei riittäny +8 pitchikään edes tohon sun setissä soivaan versioon...*lmao*

--
"Joskus se antaa, mutta myös joskus se ottaa"

styrOx

Posts: 485

#32 • • styrOx Hardcore Hooligan!!!
Hyvää matskuu....

Darkkii soundii, mut onneks löytyy melodiaakin!

Tosiaan ainoo mist voi valittaa on toi äänen laatu.

--
Distort a 909 bassdrum, go extreme with the volume, reach your limit, feel the power, destroy the dancefloor, refuse to loose, party 'till you die... I stick to my style!

ETJ

Posts: 1,229

#33 • • ETJ Failed specimen

liquido, 13.10.2006 17:04:
---
vahvin DJ, 8.10.2006 11:27:
mutta vähemmän nopeutta ja


ne on ihan perus pitcheillä kopsattu, ei pahemmin nopeutettu

---



Sami..Sami vai on ihan perus pitcheillä kopsattu...joko sun levarit on iha sika ruuvatut..tai sit mun kuulos on pahasti vikaa...koska koitin äsken samal alotusbiisil (nosferatu & ophidian) ja mun vakio levaris ei riittäny +8 pitchikään edes tohon sun setissä soivaan versioon...*lmao*



Onhan sil perus M5G:t :D