Pinky :: Mike Shiver :: 2.12.2006 @ Turku

81 posts, 5 pages, 10,407 views

vergio

Posts: 218

#41 • • vergio barbaari

tricolor, 1.12.2006 11:53:
hitto mäkin haluun pinky tytöks :P


Rane olisit tohon pestiin kuin tehty *piis* :DD Katotaan kuin pinkeenä oot huomenna!!!

--
Anna mun bailaa...

laite

Posts: 2,994

#42 • • laite MastahWankah

vergio, 1.12.2006 15:50:
---
tricolor, 1.12.2006 11:53:
hitto mäkin haluun pinky tytöks :P

---

Rane olisit tohon pestiin kuin tehty *piis* :DD Katotaan kuin pinkeenä oot huomenna!!!


Ei ku tänään!!!
Lämmintä olutta ja kylmiä naisia, mun paratiisi! Pian vois alkaa dokaamaa!
onunen

Posts: 107

#49 • • onunen
Voi hitto pojat onks teil vähän tylsää :D
Flügel

Posts: 212

#51 • • Flügel Leicht begeistert
Jepejp, hauskaa oli ja tanssijalkakin vipatti sopivaan tahtiin.
Kiitos järjestäjille!!

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

Strader

Posts: 10

#52 • • Strader
Phew, kotona...

Mukava meno oli mutta känniläisiä ja hajonneita laseja olisi saanut olla vähemmän, eka kerta tosin koko mestassa, en tiedä mikä meno siellä on yleensä. Baarimikkokin katto kyllä kieroon kun pyysin lasin vettä :o

Tanssilattiallakin riitti aika tungosta joten ei päässyt kunnolla heilumaan.
Afterglow

Posts: 22

#53 • • Afterglow
Magnificent party!! I had sooooo much fun! Thanx to Mike Shiver and Jace - loved the music, you guys were really great *aplodit*, haven't danced quite that much in a while *jiihaa*. Really pleased to see a packed dancefloor (not sure it was big enough!) and lots of happy people.

Muchas gracias!
wtr

Posts: 37

#54 • • Edited wtr
Loistavat bileet! *aplodit* Maistuvaa musiikkia tuli pitkin iltaa ja hymyileviä kanssabilettäjiä oli hyvin liikkeellä.*hymy* Eikä tanssilattialla tosiaan vilukaan päässy yllättämään...*hihu*
laite

Posts: 2,994

#55 • • laite MastahWankah
Oli muuten hauskaa! Ja Mike Shiver rokkas, perkele mitä soundia! Eikä kyl alkuillan musatkaan paskaa ollut, sääli vaan ettei porukka oikeen lämmennyt ennen Mikeä :)

Kuvii jossain vaiheessa, kunhan saan ne käytyä läpi.
eden

Posts: 406

#56 • • eden Heidi
Olipas taas kivaa...hyvää musiikkia ja paljon tuttuja paikalla *tanssittel*

--
Let The Music Play

villelope

Posts: 2,846

#58 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Nää oli yhdet parhaista klubibileistä missä olen tän vuoden puolella ollut. Pinkyt veti kyllä leveen hymyn huulille ja pointsit kotiin.

Saksalais-Tamperelainen rymyryhmä kiittää. *piis*

Oli mukata tavata myös turunskene. ootte kiva. *plur*
Tommy Court

Posts: 851

#59 • • Tommy Court FLARE / FACTION / CLUB 86 RECORDINGS
Oli kyllä Kuuuuuuma meno! *hikoil* mut kyl sitä shiverin takii vähä vois hikoillakki *hih* ei jättäny kylmäks jace, pete s eikä defakaa kaikilt loisto saundii koko illan ja meno oli sen mukaista! parhaat pinkyt missä oon ollu *joo* Suur kiitos kaikille!
Bio

Posts: 4,429

#60 • • Bio The Bullies / Pinky
Jeah, kiva ilta! Kaverei oli paljon. Tuli jammailtuu. Join. Pinkee kiitos Pinky-pojille!