Pussy eau de Club & Renegade presents NYE afterhours 1.1.2007 @ Stokholm Diskotek

43 posts, 3 pages, 8,971 views

vergio

Posts: 218

#41 • • vergio barbaari
PARHAAT AAMUT!!! *piis* KIITOS!!

--
Anna mun bailaa...

Roope Ankka

Posts: 343

#43 • • Roope Ankka
Uusi vuosi ei lähtenyt hirveän kivasti käyntiin saatuani Uuden vuoden toivotukset aamu 06.00 päälle jääneeseen kännykkään. Jatkona herätys 07.30 kellolla ja uudelleen puoli kymmeneltä ilman kelloa... vähän tuli kiire aamubileisiin.
Mutta mieltä lämmitti autenttinen Uuden vuoden tunne. Ekalla bussipysäkillä joku tyttö itkee lohduttomasti ja haukkuen jätkää siaksi jätkän juodessa kaljaa ja polttaen tupakkaa. Parin pysäkin päässä bussista katsottuna tappelu. Nyt kello oli siis jo hieman päälle 10.00., parhaat näytökset olivat varmaan jo menneet. Lopun kruunasi Pussyn aamubileisiin tullessani totaalisen sekaisin olleelta mimmiltä kysyessäni "Onko nämä Pussyn aamubileet (se deathmetal tms. sekoitti vähän)" Vastaus"En tiedä missä bileissä olen, joko pilkku tulee kohta...".

Itse tapahtumasta.
No joo, Nessin soittama musiikki oli todella huonoa mutta onneksi ei ollut enää niin isoa ryysistä kuin todennäköisesti aiemmin oli ollut, koska paikka tuntui yhä täydeltä. Harmi, että bileet loppuivat aikaisin, mutta tosin en tiedä kuinka kauan olisin jaksanut kuunnella, koska ei ollut kovin mieleistä musiikkia.