Stelios Kirtselis (Symphonic / Cubic Rec.) 09/2006 Mix

9 posts, 1 page, 1,778 views

Stelios Kirtselis

Posts: 15

#1 • • Stelios Kirtselis
Moi kaikille!

Edellisestä mixauksesta pääsi jo venähtämään vuosia niin alko jo olemaan aikakin saada tää linjoille.. Niin ne vuodet kuluu.. ;)

Mukana uutta ja vanhaa, vähän rauhallisempaa ja vähän menevämpää. Antaa kyllä hyvän kuvan siitä, mikä tällä hetkellä saa liikkeelle ja pitää liikkeessä.

No, toivottavasti maistuu ja kaikenlainen palaute on tervetullutta..



Promo Mix September 2006:

1. Down Town Brooklyn Inc: 10 Jay Street (SFE Mix) / Ibadan
2. Loco Dice: Menina Brasileira / Ovum
3. Satoshi Tomiie: Glow / Saw
4. Silver City: Another Dimension (Spirit Catcher Rmx) / 2020
5. Sebastien Leger: Groove Is In My Blood / unknown
6. Nightriders: Below The Belt / Reversible
7. Jay Lamar & Stelios Kirtselis: Candi Disco / Symphonic
8. Guy Gerber: Turkish Delight / Nite Grooves
9. Live Element: Can't Stop Loving You (Instrumental) / Gossip
10. Alex Kenji: Low Frequencies / 9 Records
11. Mashtronic: Supernova (Demi Rmx) / Sex On Wax
12. Shlomi Aber: Inspiration (Alternative Route)






September 2006
Klabi

Posts: 1,423

#2 • • Klabi HUGC
Tää on kyl kova, eilen ja tänään tullut kuunneltua yhteensä neljään kertaan... Suosittelen smuutin tyylikkään musan (housen) ystäville, jotka eivät pistä pahakseen üüberi smuuteista vaihdoista...

Setinrakennusta parhaimillaan *aplodit*...

Tulee jäämään ipodin soittolistalle piiiiii-iiiitkäksi aikaa....
Sixtus

Posts: 198

#3 • • Sixtus

Klabi, 6.10.2006 23:31:
Tää on kyl kova, eilen ja tänään tullut kuunneltua yhteensä neljään kertaan... Suosittelen smuutin tyylikkään musan (housen) ystäville, jotka eivät pistä pahakseen üüberi smuuteista vaihdoista...

Setinrakennusta parhaimillaan *aplodit*...

Tulee jäämään ipodin soittolistalle piiiiii-iiiitkäksi aikaa....



Klabi tossa kiteyttikin jo omat ajatukset. Ihan luxus-setti, joka tulee soimaan vielä useasti!
-Casper-

Posts: 1,363

#4 • • -Casper- FADE / React^ resident DJ
samoilla linjoilla....koneelle jää varmasti.......jotenkin helvetin hyvää bousailu biittii*joo*
Oliwer

Posts: 799

#5 • • Oliwer
Kyllä mä pidin tästä miksauksesta. Aivan setin alkupää, joku ekat parikymmentä minuuttia oli mun makuun turhan pliisua, vaikka biisit oli hyviä, vauhtia ois voinu olla ehkä siellä jo enemmän.
Loppupuolisko miksauksesta olikin jo sit imo ihan sitä itseensä, parasta hottii.
Stelios Kirtselis

Posts: 15

#6 • • Stelios Kirtselis
Kiitos kaikille palautteesta.Kiva kun sitä tulee.Lisääkin saa antaa.Kaikenlainen palaute on tosi tervetullutta.

Joo tällä kertaa vähän chillimpi.Itse kun pidän tosta deepimmästäkin kamasta tosi paljon.Ens kerralla sit jotain vähän räväkämpää.
OlliS

Posts: 3,999

#7 • • Edited OlliS Further
Tää alkupuoli ainakin on ihan käsittämättömän hyvää deephousea, varsinkin 2 ekaa :)
Glow:ta oonkin ehtinyt jo kuulemaan liikaa :D

Lisää feedbäkkiä myöhemmin

edit: nyt on kuunneltu loppuun ja kyllähän tää maistui! tekniikka 10-/10, käsittämättömän sulavaa ja biisit suorastaan imeytyivät toisiinsa. Omaan makuun maistui etenkin alku ja loppu (2 vikaa myös kovassa käytössä itsellä)..

Summa summarum: paras housemix tänä vuonna
Stelios Kirtselis

Posts: 15

#8 • • Stelios Kirtselis
Kiitos Olli kommmenteista.Ja Kuuntelusta.Tulipas hyvä mieli ja hymyilyttää.

Cheers ja nähdään pian..
Klabi

Posts: 1,423

#9 • • Edited Klabi HUGC

OlliS, 31.10.2006 15:13

Summa summarum: paras housemix tänä vuonna



Tänään tuli taas kerran kuunneltua tämä, ja pakko yhtyä Ollin mielipiteeseen! Vuoden 2006 ylivoimaiseti maistuvin miksaus. Mä oon yleensä tosi laiska kuuntelee miksausia, mut tää on tullut kulutettua lähes puhki.
Stellu voisit ihan vaan vaikka mun mieliks tehdä miksauksia "hieman" useammin kun kerran neljässä vuodessa...