Kruuwi 21.10.2006 @ Kouvola

57 posts, 3 pages, 9,954 views

Axu-T

Posts: 427

#21 • • Edited Axu-T

Arctos, 13.10.2006 08:18:

Taisit olla itekkin siinä kyydissä.. Paksissa tosin. Ettekä ollu muuten ainoot.



*lmao*

*reps* Ainiin tää oli se aamukänniuintireissu... Hahaha! Ne oli ihan hyvät jatkot!

HUOM! Kruuwi ei ota kenenkään jatkoista vastuuta, mutta kannattaa toki keksiä jotain "hölmöö"..
*Anna*

Posts: 181

#22 • • *Anna* Fantastic House wife

Arctos, 13.10.2006 08:18:
---
Axu-T, 12.10.2006 13:21:
---
*Anna*, 11.10.2006 23:47:

Leluapinalla onkin ollu jo ikävä. *hali*

---


Tää on kyllä joku inside-lelujuttu? Toiv. ei mitään kauheen kieroo? *pepsodent* *perv*
Leluapinat...


---


Taisit olla itekkin siinä kyydissä.. Paksissa tosin. Ettekä ollu muuten ainoot.



Aivan...muisti palautuu pätkittäin... Axu sai paksista käsin nauttia meidän spektaakkelimaisesta nukketeatteri-esityksestä, jossa kyseinen leluapina tais olla pääosassa... *tirsk*
DJ Tomppa

Posts: 768

#23 • • DJ Tomppa
Heh, sovitaanko kimpassa niin, että otetaan toi paljon puhuttu leluapina mukaan Kruuwiin niin katotaan minkälaiset kyydit/jatkosysteemit se järkkää tällä kertaa... Ja varataan Axulle paikka vaik etupenkiltä ni ei tarvis enää paksissa matkustaa... *possu*
*Anna*

Posts: 181

#24 • • *Anna* Fantastic House wife

DJ Tomppa, 13.10.2006 21:26:
Heh, sovitaanko kimpassa niin, että otetaan toi paljon puhuttu leluapina mukaan Kruuwiin niin katotaan minkälaiset kyydit/jatkosysteemit se järkkää tällä kertaa... Ja varataan Axulle paikka vaik etupenkiltä ni ei tarvis enää paksissa matkustaa... *possu*



Sovittu! *joo*
psyke

Posts: 89

#25 • • psyke psyke
Juu tänne ois tarkotus tulla pitkän ajan jälkeen. On tätä odotettu. Kaikki mukaan!!! *jiihaa* *tanssittel*
Axu-T

Posts: 427

#26 • • Edited Axu-T

psyke, 15.10.2006 13:14:
Juu tänne ois tarkotus tulla pitkän ajan jälkeen. On tätä odotettu. Kaikki mukaan!!! *jiihaa* *tanssittel*



Jeee!

*Anna*, 13.10.2006 23:02:
---
DJ Tomppa, 13.10.2006 21:26:
Heh, sovitaanko kimpassa niin, että otetaan toi paljon puhuttu leluapina mukaan Kruuwiin niin katotaan minkälaiset kyydit/jatkosysteemit se järkkää tällä kertaa... Ja varataan Axulle paikka vaik etupenkiltä ni ei tarvis enää paksissa matkustaa... *possu*

---


Sovittu! *joo*




...ja tästä voitais tehdä semmonen yleinen pehmolelupäivä! Mä voisin esitellä teille mun Rave-Tikrun!

...ja tästä voitais tehdä semmonen yleinen pehmolelupäivä! *lmao*Mä voisin esitellä teille mun Tikrun!

Ps. Ja se oli muuten Tanu joka seurasi Juha Been ja Annan nukketeatteria takapaksissa menomatkalla uimaan... Ja sitten ku olin kastellu boxerini (uimalla siveellisesti tai jotenkin..), mua ei enää penkeille huolinut kukaan ja nukketeatterin toinen näytöskin oli peruttu.. *liimailee muistinpätkiä*
DJ Tomppa

Posts: 768

#27 • • DJ Tomppa
Pitääks mun nyt lapselta ryöstää pehmolelu kun ei mulla omiakaan ole... ainakaan missään tallessa. *känni**nalle*
DJ Tomppa

Posts: 768

#28 • • DJ Tomppa
Muutama hassu päivä, sitte tärähtää Kouvolan kieroimmat housesoundit ilmoille...*sars**jiihaa*
Axu-T

Posts: 427

#29 • • Axu-T

DJ Tomppa, 18.10.2006 10:18:
Muutama hassu päivä, sitte tärähtää Kouvolan kieroimmat housesoundit ilmoille...*sars**jiihaa*



Näin taitaa päästä käymään... Ja kukapa meitä enää estäisi ? ! *nauru*
Kierteellä swengaten ja loput waikka kruuwaten.. Tää sirkus lähtee kohta taas käyntiin! Eli herää jo! *pahis*


thumb_6452_20382.jpgthumb_6452_20379.jpgthumb_6452_20381.jpgt_45509945.jpg
DJ Tomppa

Posts: 768

#30 • • DJ Tomppa
Hiphhei. Kruuwin tunnaribiisikin on päässy jo suht valmiiseen vaiheeseen, taitaa lähteä huomenna ensisoittoon...*jiihaa* Kiitokset siitä Melolle Jkylään.
m1kk3

Posts: 5,560

#31 • • m1kk3 no-life
jää kyl välii *nuha* *uuh*

mut ens kerral sit

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Axu-T

Posts: 427

#32 • • Axu-T

mikke, 20.10.2006 18:30:
jää kyl välii *nuha* *uuh*

mut ens kerral sit



Eiköhän rommitoti sittenkin tekisi hywää ? ...no, mutta toivotaan pikaisia paranemisia ja tottakai Kruuwi sykkii taas marraskuussakin 25. pv http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=10485

HEI MUUTEN! Tässä kun nyt muistan niin olen saanut tiedon että HUOMENNA sisään koko taloon (Amarillo + Night + KRUUWI @ Coffee House) pääsee ILMAN LIPPUJA, eli vain narikan hinnalla!
Pekko Haimi

Posts: 282

#33 • • Edited Pekko Haimi Our Stolen Theory / Beach X
Huomenna tänne!

korjaan: siis tänään =)
Axu-T

Posts: 427

#34 • • Axu-T
Tänäänpä hyvinkin!

Saapa nähdä miten pysyy hereillä keikkaan asti, kun on juurihoitoon menossa oleva kahvihammas vienyt nukkumatin huomiota jo useamman päivän ajan..

Taisi käydä nyt niin että meikäläisen "house-setti" kääntyi aika acid / tech-house voittoiseksi tällä kertaa. Kävin levylaatikoita läpi ja varmaan puolet on kappaleita joita ei ole tullut kertaakaan seteissä soittaneeksi, versioita ainakin. Mitään superuutta ei todellakaan kuulla, mutta takuulla ennestään monille outoja kummallisia kilkutuksia / miksejä ainakin suurin osa... Takuulla kieroa kuunneltavaa! Helppoa se ei tule olemaan, joten toivon että tanssilattia toimii sitäkin paremmin.

No mutta.. Vaihtelu virkistää (toivottavasti myös soittajaa) ja homma jatkuu ReneB:n 2h setin jälkeisestä sähellyksestä vielä samanmittaisella (1,5h) Tompan setillä. Joten jos joku katoaa kaupalliselle osastolle hetkeksi, niin vielä on parempaakin luvassa... *justjoo* Haha! Jees, mutta illalla nähdään! *hih*
René Patrick

Posts: 826

#35 • • René Patrick
Tjahas..vois katella jo hissukseen millasta tavaraa ottais mukaan *hihu*
Nikke

Posts: 881

#36 • • Nikke Robodisco / Techmu
oho täähä kuulostaa siltä, et hyvää musaa tarjolla. Tavoitteena ilmestyä mestoille! Ekaa kertaa muutes :))

--
Wunderbar... wundervoll... superschön... supertoll
Dj-info

DJ Tomppa

Posts: 768

#38 • • DJ Tomppa

Caro², 21.10.2006 14:39:
Jepaa, tullaan täältä muutaman ihmisen voimin katsastamaan mestaa *joo*


---
Nikke, 21.10.2006 13:54:
Ekaa kertaa muutes :))

---

Tulee verta! Eka kerta *sydän*



Noh noh...*släp*

Ei vaan, tervetuloo molemmille! Josko tässä itsekin alkais valmistautua.
Arctos

Posts: 634

#40 • • Arctos Vitun Insinööri!!
Mä tuun hakee mun apinan.. XD

--
Kukaan ei ole täydellinen. Minultakin puuttuu monta vikaa..

Mixtape