Joulu hulabaloo 22.12.2006 @ helsinki

19 posts, 1 page, 4,429 views

thebbo

#1 • • thebbo free spirit
MUST SEE TV

--
Vittu tähän on nyt tultu paljon spekulaatioit on kuultu vähän on tiedetty vitusti enemmän on luultu paskaa puhuttu huhuttu yksityiskohtiin juututtu, mut totuus puuttuu mikää ei edelleenkää oo muuttunu

Anselmi

#2 • • Edited Anselmi And sell me
Vitun kerettiläiset*grr* ei aatonaatonaattona saa järkkää bileitä. Jumala lyö teitä salamoilla kasseille.

Yeah right, kumminkin löydän itseni täältä, sen verran mielenkiintoinen lineup ja hurjilta bileiltä vaikuttavat että täytyis nähdä. Vois
tulla dokamaan rahat ja jättää lahjat ostamatta.

--
sen pituinen se

Hu$tle

#3 • • Hu$tle
Sounds nice... Kai tonne on ennakkoja???
tomii

#4 • • tomii kallion herttua
Tiukka kuin tiikeri, tuo line-up nimittäin :)

--
reivaan kunnes kuolen

yana

#5 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld
voisitteks mitenkaan siirtaa nait paivalla eteenpain. jooko
Snaggo

#7 • • Snaggo ;__;
rumpuja ja passoaa.*joo*

--
bojoing.

Displacer

#8 • • Edited Displacer
yläkerran meininki kuulostais vähintäänkin mielenkiintoiselta, mut taitaapi toiset bileet viedä voiton :(

edit: now playing: mc_bere_-_post_nuclear_radical_savage.mp3 :)
danirankin

#11 • • danirankin

Käenpoika, 23.12.2006 16:35:
Kiitos kaikille. Uusia muodikkaat.net bileitä tuskin tulee.

Ilmeisesti meiniki oli saanut ihan uusia sfäärejä illan loppupuolella ja ulkona mut Ale, meininkiin tuskin liittyy mitään mikä johtuu susta ja meno yläkerrassa oli aivan loistava! Kiitos siitä.
Burma

#12 • • Burma
näin on. yläkerta oli liekeis!
ulkopuolella käydystä konfliktista mulla ei ole sanottavaa...aina roiskuu ku rapataan!
#14 • • niomic Guest

Kirvesmurhaaja, 24.12.2006 10:09:
aina veri roiskuu ku räpätään

Kiitos ana, hieman repeilin :D Tosiaan jäi itseltä väliin ku oli kuulemma himmee jono kun oli tarkoitus mennä paikalle. Olin tosin kuullu et tätä porukkaa ei oltu hirveemmin päästetty toista kertaa mihinkään mestaan mis olivat esiintyneet :)? Siis Olarin gänsterit :D
UzU

#15 • • UzU [33100]

Käenpoika, 24.12.2006 11:33:
Jep nyt lähtee sellanen plääni toteutuksen josta kansa kavahtaa < =D

Tämän on pakko olla jotain suomi-erotiikan huipulta. Oletko itse pääosassa?
Ober

#16 • • Ober Dog shit taco

UzU, 25.12.2006 02:57:
---
Käenpoika, 24.12.2006 11:33:
Jep nyt lähtee sellanen plääni toteutuksen josta kansa kavahtaa < =D

---

Tämän on pakko olla jotain suomi-erotiikan huipulta. Oletko itse pääosassa?

Kannatetaan!!!! =DDDDDDDD
suibeli

#17 • • suibeli
Yläkerrassa oli kyllä kunnon meiningit! *sydän* :) mutta tuntui kuin tanssilattia ois tippunu kokonaan alas kun tärisi niin paljon ja väkeä hyppi toistensa päälle kun liian ahdasta!! Alakerrassa taas olis ollu valtavasti tilaa, mutta hipi-hopi sällit vain seisoi kädet puuskassa :D ei o reiluu
Burma

#18 • • Burma
joo!
niin tärisi! :D mulla hyppi levyt ja pari kertaa putos tuoppi lattialle pöydältä ja kerran pullo sieltä takahyllyltä :D

oli kyllä yks parhaimmista soittokeikoista ikinä! yleisö oli ihan mukana koko ajan, joten minkäs sille voi, oli pakko liekittää loppuun asti ihan proper!

BIGGUP!
carris

#19 • • carris
Juu, oli hyvät bileet, tosin ylä- ja alakerran väki ois voinu vaihtaa paikkojaan :-P oli nääs pikkasen ahdasta aika ajoin siel yläkerras :D ois niin siistii joskus tanssahdella junkan tahdissa sellaisel iisol tanssilattial.... <3