Allende - Finity Essentials 007

8 posts, 1 page, 1,749 views

a98

Posts: 871

#1 • • a98
FinityEssentials007.jpg

tässä tämä mun osuus viime maanantaina (25.9 2006) tulleesta finity essential 007:stä
pari hyvää vaihtoa ja pari aivan kauheaa :)
mutta toivottavasti biisit maistuu.
alkuun vähän elektrompaa soundia ja lopussa melodisempaa progea..
elektro, house, progressive, trance

tracklist:
01: simon and shaker - freshness (part 1 - side a) [the underground sound of madrid]
02: cirez d - knockout (john dahlback remix) [mouseville]
03: body snatchers - rip shit up [vertical sound]
04: can costa & mos pres the key generators - party people (mashtronic remix) [mashtronic]
05: francis blaid - mystery (allende remix) [active]
06: simon and shaker - zero [electronic elements]
07: dj fire - the closest thing to heaven (electrance mix) [progrez]
08: allende - dismal clouds [wildchild]
09: syna - do you feel? (allende remix) [finity]
10: sunlounger - white sand (dj shah's original mix) [armind]
11: rachael starr - 'till there was you (gabriel and dresden's 12 step program) [white]

lisätiedot - kuuntele
josh

Posts: 733

#2 • • josh
Vaihdot vähän hakee mutta olipas hyviä biisejä! Raidat 2-4 just sopivan häröä soundia ja sitä olisi kuullut mieluusti enemmänkin..

Do You Feel -remixi oli myös mielenkiintoinen tuotos. :)
Human Sound

Posts: 55

#3 • • Human Sound
Hyviä biisejä, todellakin. Vähän jäi semmonen fiilis kokonaisuudesta, että hiukan ailahteleva tunnelma välittyi, ainakin mulle...

Do You Feel -remix hakee vähän uusia ulottuvuuksia, täytyy kuunnella toiste uudelleen, josko aukeais paremmin.

Onks viinyylit alustana, sekä että, vai miten, kiinnostais tietää..?
hrdkvr

Posts: 3,929

#4 • • hrdkvr KURGO

Human Sound, 11.10.2006 14:54:

Onks viinyylit alustana, sekä että, vai miten, kiinnostais tietää..?



syna - do you feel? (allende remix) [finity]

ainakin finity label tuottaa vaan cd:tä

--
-keep it hard-

Human Sound

Posts: 55

#5 • • Human Sound

hrdkvr, 11.10.2006 15:17:
---
Human Sound, 11.10.2006 14:54:

Onks viinyylit alustana, sekä että, vai miten, kiinnostais tietää..?

---


syna - do you feel? (allende remix) [finity]

ainakin finity label tuottaa vaan cd:tä



Ok. Rachael Starrin perässä on [white]... Toistaseks en oo ite nähny white labelia cd:nä, vaikka miksei kait niitäkin vois olla.
Progression

Posts: 2,691

#6 • • Progression www.LiquidCrystalSounds.com
It seems the more and more I hear of tunes remixed or associated wih 'Allende', the higher my opinion rises. Theres some great stuff in this mix. It really has been well constructed.

I have to admit that I am a little slow to have caught this one in the charts. Have simply been too busy recently. But I will throw some more comments back later after having a careful listen through again.

Keep this up... It sets an example :)
a98

Posts: 871

#7 • • Edited a98
ei ole vinyyliä. viimeinen biisi mulla on mp3sena joltakin(?) saatuna, sitä ei ole saatavina missään muussa muodossa kuin white labelinä joten sen merkkasin tuohon. pakko kuitenkin soittaa, vaikkei mulla niin laillisesti biisiä olekkaan, koska se vaan on niin loistava.
Veivi

Posts: 971

#8 • • Edited Veivi Pablo

a98, 8.11.2006 14:10:
ei ole vinyyliä. viimeinen biisi mulla on mp3sena joltakin(?) saatuna, sitä ei ole saatavina missään muussa muodossa kuin white labelinä joten sen merkkasin tuohon. pakko kuitenkin soittaa, vaikkei mulla niin laillisesti biisiä olekkaan, koska se vaan on niin loistava.



nii o *uros*

edit : mun mp3 soittimen piuha on paskana (ei käy tavis usb) enkä saa tätä soittimeen. lupaan kuitenkin kuunnella tämän :)