Neo - The Opening | Sesto Sento Album Release Party with Parasense and Vibrasphere 3.11.2006 @ Helsi

102 posts, 6 pages, 20,739 views

kap-pu

Posts: 1,167

#81 • • kap-pu the amazing suction cup boy

e, 4.11.2006 09:29:
---
kap-pu, 4.11.2006 07:33:mahtoiko viimeinen soittaja olla se, jonka levyjulkkarit ikään kuin olivat kyseessä?
---


Jos katsoi seinillä olevia aikatauluja, niissä oli pieni muutos



aa, nyt muistankin Poliisin ja toisen tyypin heiluneen siellä, olen kenties ollut siinä vaiheessa jo hieman: maistissa. ^___^ no, joka tapauksessa olen varma, että Sesto Sentoon kohdistuivat edelliset kommenttini. :)

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

drS

Posts: 1,939

#82 • • drS
enpä oo aikasemmin ollu psykebileissä jossa koko illan ois ollu pelkästään sellasta saundia joka mulle toimii. olkoot vaan juustoista ja popahtavaa, seston live sekä levyt rokkas ihan helvetisti *sydän* illan paras oli kuitenkin odotetusti vibrasphere, toimi livenä noin 100x paremmin kuin esim ticon konemetsässä..

hianoo.
tomii

Posts: 3,594

#83 • • Edited tomii kallion herttua
Jeps... oli kyl hyvät bileet. *joo* Vibrasphere toimii vaan livenä niin hyvin, tuli sitten todistettua toiseen kertaan, tosi hienoa saundia. Jengiäkin oli sopivasti, laidasta laitaan ja kaikki tietty ihan fiiliksissä ja yhdessä sovussa. Ainoa miinus Sedun hinnoista.

--
reivaan kunnes kuolen

Ios

Posts: 93

#84 • • Ios
Tuli tänne lähdettyä aika ex tempore. Ja paikalle pääsin vasta niin myöhään että Vibrasphere tuli missattua, perkele... Noh sestolta ja poliisilta tuli hyvää settiä ja hauskaa oli
loskaa

Posts: 43

#85 • • loskaa
Jumalauta Mitkä bileet oli musiikki tomi dj oli oli aivan mahtavia ja muutenki ihan jees meininki
vaikka tulikin taksi tolpalla vähän taisteltuu Mutta kiitos järjestäjille TÄTÄ LISÄÄ JA PALJON!!!
Mushita

Posts: 61

#86 • • Mushita Da Chili
Siis huhuh.. Proge-Styge kolahti täysillä..*plur*
Vibrasphere ei petä ..
Mutta Seston setti sai vasta veren kiertämään jokaisessa solussa!!!!
Jalat on kipeet ja väsymys painaa päälle, mutta kaikki oli sen arvoista..


K I I T O S J A K U M A R R U S N E O!!!!
Tahtoo styge pippaloita lisääääähhh *pepsodent*

--
Your theory is Crazy, but it is not Crazy Enough to be True

Avatar
#87 • • hottium Guest
ihan jees, ihan jees. hämää ain kun jengin on pakko polttaa siel tanssilattial. ihan älytöntä.. plur silti :)
ComiK

Posts: 23

#88 • • ComiK
ihan hauskaa oli.. Poliisin ja seston setit oli ihan loistavia..*joo*
venäjän vahvistuksen kun olis vielä nähnyt.
Sallakat

Posts: 2,220

#89 • • Sallakat jungle, baby !
nyt vasta pystyy jotain kirjottamaan. Bileet oli ihan huiput. Tultiin joskus 11 aikaan eikö ollut yhtään jonoa. Siitä tuli jo positiivinen fiilis. Sisällä oli ihan ok määrä porukkaa vibraspheren setin aikana, muttei liikaa. POrukkaa tippui sitten pikku hiljaa. Vibran setti oli tausta trancea, eikä sitä tullut tanssittuakaan. Vaikka kutsuvat itseään psy duoksi niin suurin osa biiseistä ei kyllä sisältänyt niitä psyke elementtejä mitä mun mielestä kuuluu, jotta voidaan kutsua psykeksi.
Serotonotin setti kun alkoi, ihmettelin miksi screeneillä luki poliisi. Eikö kuitenkin kyseessä ollu serotonotin oma live setti??
Setti alkoi rauhallisesti ja joku kaveri jo ehti parin biisin jälkeen kommentoimaan "ei tää oikein kolahda". Sitten siinä n. neljännen biisin kohdilla alkoi huomaamaan setin kehitystä aina vaan tiukempaa suuntaan. En edes itse huomannut sitä mistä pari tyyppiä valitti, että biisit ois vaihdettu toiseen liian nopeasti. Pyh. Loistava setti serotonot. Jopa melkein parempi kuin Seston?!!1
Seston setistä tykkäsin tosi hyvin. Sopivan full onia sopivassa kohtaa iltaa ja varsinkin erittäin sopivasti serotonotin jälkeen. Yhden biisin muistan kuulleeni bright side levyltä. Harmi ettei se ollut cookie stealer, mutta ei voi valittaa. Toimi kuin junan vessa.
Se Seston ja poliisin b2b ei toiminut mulle enää niin hyvin, olin toivonut olevan enemmän psykeä. Olin kyllä niin väsynyt jo tanssimisestakin, että oli mukava chillata frendien kanssa.

Taksien kanssa oli taas vähän niin ja näin ja kävelimme jatkoporukan kanssa himaan *HYYRRRRR*

Loisto bileet, en muista milloin olen tanssinut noin paljon viimeksi! Kiitos *sydän*
subu

Posts: 1,174

#90 • • subu Suski
Jaa a.. en osaa sanoo mitään.. *ding* Omasta mielest paikka ei vaan sovi psykekemuille!
e-nergique

Posts: 568

#91 • • e-nergique STT
Siis HUHHUH!!! *hikoil*

Melkein sanoisin että musiikillisesti parhaat bileet missä oon ollu ainakin lähimpään vuoteen! Lähestulkoon koko aika mitä paikalla oltiin tuli viihdyttyä tanssilattialla ja viimesen vartin aikana alko pohkeet jo osottaa kramppailun merkkejä... Tällä hetkellä edelleen huomaa että tuli jotain jaloilla tehtyä *hih*

Mietin jo että pitäis varmaan muuttaa Israeliin pelkästään sen psyken takia *sydän*

TonTom, 4.11.2006 07:45:
P.s kiitti myös sille Poliisille joka sakotti mein kuskia ylinopeudesta menomatkalla*piis*


Esitän myös henkilökohtaisen kiitoksen konstaapeleille, miksei ne voi ymmärtää, että pitäis todellakin poikkeuksellisesti saada lupa ajaa liian lujaa jos on menossa bileisiin!
Ja mukava lovi tulee myös seuraavan kuun budjettiin, eli joutuu rajottaan hauskanpitoo *uuh*
115 eurolla sais kuitenkin jo aika paljon tehtyä...

Mut turha valittaa, oma vika ku oli liian raskas kaasujalka ja siis eihän toi todellakaan pystyny fiiliksiä pilaan, rankkaan tän silti yheks parhaista reissuista mitä on tullu tehtyä!

--
Lopeta totuuden etsiminen ja asetu aloillesi hyvään fantasiaan!

Freya84

Posts: 43

#92 • • Freya84
JEEEEEE oli PARASTA ikinä!! *plur**jiihaa*
Kiitos koko meiän seurueelle, kaikki oli niin kohdallaan ku voi tänks 2 u!! *hali*
Ei kauaa kun taas jossain on bileet joihin on PAKKO päästä...*vink*
Grizzley

Posts: 2,893

#93 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti
Hiukan epäilevällä fiiliksellä lähettiin tänne mut varaukset putos kyllä saman tien kun tultiin sisään. Lavalla heilu Poliisi ja poppi oli sen verran tykkiä että meinas Sedulta jäädä eurot saamatta kun ei meinannu ehtiä tiskille!! *jiihaa*

Porukkaa oli sopivasti, ja silläkin riskillä että toistan itseäni niin aivan loistavaa settiä herra Virkavallalta. Lisää tätä!!

--
Signature summarily executed for treason

Verano

Posts: 4,649

#94 • • Verano Merituuli
Mukavaa oli ja musiikin sekä seuran lisäksi erityisen hieno papukaijamerkki visuaaleille.
anis

Posts: 2,451

#95 • • anis
Jep. oon vähän samaa mieltä, että toi mesta ei oo paras mahdollinen psykeilyyn kun decojakaan ei saanu oikein olla mutta pääasia että nää bileet sentäs oli, ei sillä paikalla niin väliä*hymy*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Miazu

Posts: 815

#96 • • Miazu Päivänsäde
Sesto rokkas mun maailmani ylösalaisin täysin <3 ja loppuun pollarin ja seston b2b setti oli kanssa kyllä muikeeta menoa :)

Kiitos tästä elämyksestä :) KIIITOOOOSSS *plur**pihkassa**tanssittel**aplodit**jiihaa*
simpukka

Posts: 50

#97 • • simpukka
*sydän*.. mugavaa oli!!!!
Urim

Posts: 128

#98 • • Urim Fuckin crazy damage! KOLINA PRODUKTIO
joo oli kyl mahtava meininki ja sesto oli tod kova psykittäjä :D tällasii lisää joka puolelle jäi kyl hyvät vibat jälleen kaivohuoneen psykebileistä kuten viime vuonna infectedin esiintymisestä.

poliisikin oli kaikkien vanha tuttu :DD ja piti menon yllä kuten myös muutkin esiintyjät. muuten vkl meni aivan lepposasti tämän jälkee :D

--
You are gonna kiss the lead and taste the mothafuckin bazzz in your fuckin face!!!!

simpukka

Posts: 50

#99 • • simpukka
Kuvii kehiin..jos joku niitä räpsi?*pepsodent*
Freya84

Posts: 43

#100 • • Freya84

Eliiiina, 8.11.2006 18:33:
Kuvii kehiin..jos joku niitä räpsi?*pepsodent*


Nii just! *whaat*
Siis niitähän räpsittiin oikein huolella, mä näin!! Kukakenestäkoskamissä???!! *ding*
Laittakaa ihmeessä muidenki ihailtavaks? PLIIIISS*pepsodent*