Wispy - September

33 posts, 2 pages, 5,285 views

Wispy

Posts: 512

#1 • • Edited Wispy Plauge
drum'n'bass, jotain

tracklist:
Future Prophecies - September [Subtitles]
LAOS - Wish Upon [Midnight Sun]
Sub Focus - Airplane [Ram]
Roni Size & DJ Die - It's A Big Up Ting (Utah Jazz Remix) [V Records UK]
Ashanti - Make Up (Drum & Bass Mix) [Boycee's Bootlegs]
Basic Operations - Drifting On An Aspect [Liquid V]
Jontey - Starbright [dub]
CLS - 4 Sings [Spearhead]
ShapeshifterNZ - Bring Change [Truetone]
Matrix & Futurebound - American Beauty [White Label]
Tommy Boy & D Minds - In Da City[V Records UK]
Jontey - Soul Surgery [dub]
Clipz feat. Zaniah - Good Vibrations [Liquid V]
Baron - At The Drive In [Breakbeat Kaos]
Unknown - Keep On Pushin' (Drum & Bass Mix) [White Label]
LAOS - Panda Style [Hospital]

lisätiedot - kuuntele
Jukola

Posts: 285

#3 • • Jukola plauge
jeb kuuntelussa paraikaa, mut kyl mä luulen et voi kehuu tätä jäbää jo ennen ku teippi on ees lopussa =)

kovii raitoja, big up!
Tupe-san

Posts: 447

#4 • • Edited Tupe-san
On kyllä tykki raitoja. Pakko pistää lataukseen ja kattoo tulos.

--
No Reality

Flight

Posts: 1,306

#6 • • Flight Groove Me Baby
Ole hyvä vaan ville (kuvasta&servusta).

Miksaus on tyylikäs ja mukavan syksyinen - Tätä junkkaa tykkään kuunnella. Se miten setti on parempi aikasempiin nähden, on flow. Miksaus rakentuu mukavasti, mut pari biisiä siä oli ihme raossa, mutta toi vaivaa ilmeisesti muutenkin tätä "kulttuuria" tai sellasta oot ainaki puhunu...? Isotkin nimet pistää vaan biisiä biisin perää... emmätiämitää.

Hianoo hianoo, tulee varmaan kuunneltua enemmän kun toi homosyksy alkaa kunnolla.
elysion

Posts: 1,036

#7 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`
Jäbän aiemmat setit on kyllä ollu melkosta laatukamaa, joten kyllä tääkin pitää kuunnella. Laitoitko muuten tosta laserpointin setistä tracklistiä mihinkää? Se oli kyllä rautanen setti kanssa! Ihmettelen kyllä, että minkä takia tollassella ei pääse jatkoon!? Noh, mutta lisää mietteitä myöhemmin. *piis*
elysion

Posts: 1,036

#8 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`

Flight, 25.9.2006 22:58:
Miksaus rakentuu mukavasti, mut pari biisiä siä oli ihme raossa, mutta toi vaivaa ilmeisesti muutenkin tätä "kulttuuria" tai sellasta oot ainaki puhunu...? Isotkin nimet pistää vaan biisiä biisin perää... emmätiämitää.



Toi on kyllä imo melko ikävää. Fiilis kuitenkin vähän kuolee jos biisien järjestyksessä ei oo tolkkua. Muutenkaan en oikeen tykkää noista rewindeistä enkä noista ämseetouhuista mitä useesti kuulee noissa isompien junkkanimien seteissä.
elysion

Posts: 1,036

#9 • • elysion `laaserkiiski, järviemme teknokampela!`
Hmm.. nyt kun kuuntelin tän setin, niin täytyy sanoo, että vähän ehkä olin pettyny :(. Hyviä biisejä setissä on parikin kourallista, mutta aika monessa vaihdossa biisit ei ainakaan omasta mielestä sopinut kovinkaan hyvin yhteen. Jotenkin setistä jäi puuttumaan sellanen selkeä rakenne ts. biisien tyyli heilahteli aikalailla laidasta laitaan. Esim toi subfocuksen biisi ja toi It's A Big Up Ting ois sopinu paremmin tonne setin loppupäähän. Setin lopussa vaihdot toimii kyllä alkua paremmin ja biisit oli kohtuu samanlaisia. Muutamissa vaihdoissa meni myös melodiat päällekkäin... siis sillai huonolla tavalla. Vaikkei nyt ihan mitään harmonista miksausta lähe hakemaankaan, niin jollain tapaa ois kuitenkin kiva, että melodiat sois kivasti päällekkäin.

Kyllä tässä setissä kuitenkin hyviä vaihtoja on ja tekniikka on aika kivasti hanskassa. Esim toi Airplane --> It's A Big Up Ting vaihto on ajotettu aika kivasti ja toimii muutenki melko loistavasti.

Jos tän setin rakenne ois vähän tarkemmin harkittu, niin tää ois kyllä tosi kova setti!
display23

Posts: 3,069

#10 • • display23
Tunnelma säilyi koko setin ajan ehjänä.
Biisit rakentui hyvin, tekniikka oli sujuvaa.

Miten sen kummempaa en osaa alkaa sanomaan.
Hyvin toimi automatkan ajan.

Hyvä miksaus!
Flight

Posts: 1,306

#13 • • Flight Groove Me Baby
Servu on epävakaa ja tila on kaverinkaverinkaiman kautta. Mutta nyt pitäs toimia...
jusam

Posts: 89

#14 • • jusam
Tykkään. Vaihtoihin en jaksa kiinnittää huomiota. :)
tobo

Posts: 76

#16 • • tobo streethustla
Jesh tykkäsin kyllä oikeen paljon tosi ihq positiivinen fiilis, hyvii biisei ja tekniikka hyvää, mitä nyt muutamat melodiat tosiaan vähän meni toistensa päälle härösti mut ei se mitää.
*plur*
itis

Posts: 2,518

#17 • • itis Morning Star
Pandastyle!

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

villelope

Posts: 2,846

#18 • • villelope Lope of Lope & Kantola

Itis, 4.10.2006 14:12:
Pandastyle!


*sydän*

Njoo, itse miksauksesta.

Alku lähti totuttuun tyyliin liikenteeseen, mut keskivaiheilla tuli semmonen fiilis, että tällä kertaa kyseessä on hieman vakavampihenkinen junkkasetti. Oon tottunut kuulemaan sulta (valtakunnan parhaat) tyttöjunkkasetit, joten toi keskivaihe oli pieni pettymyt.

Loppuu kohden teh punainen lanka jälleen löyty, ja Pandastyleen on hyvä lopettaa.


Ei ehkä sun paras settis, mut hyvää meininkiä silti.
RiD

Posts: 2,817

#20 • • RiD Nukemi
Huhhuh, pandastyle *plur*

Aivan loistava biisivalikoima mun makuun, niinkun edellä kuitenki mainittiin järjestys ehkä ihan vähäsen hämää.

Mutta, positiivisena, en muista et mikään setti ois saanu pitkään aikaan mua näin hyvälle päälle kun tämä. Tätä tuun soittelemaan pitkään!

--
*super* *possu*