Kokemuksia IVF-hoidoista

12 posts, 1 page, 3,920 views

dj tonza

Posts: 107

#1 • • dj tonza
Onx kellään pareilla ollut IVF-hoitoja menneisyydessä? Kertokaa kokemuksianne kyseisestä asiasta.

--
KIKSU FOREVER

Jake

Posts: 792

#2 • • Jake saloUG

dj tonza, 23.9.2006 20:56:
Onx kellään pareilla ollut IVF-hoitoja menneisyydessä? Kertokaa kokemuksianne kyseisestä asiasta.



Tän vois siirtää johonkin muualle..(tuskin kuuluu puskaradioon?)

Ja varmaan voi olla että jollain pareilla on kokemusta kyseisistä hoidoista, mutta tuntuu ainakin minusta että http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&pid=5466481 vaikka täältä voipi löytyä aiheeseen liittyen paremmat keskustelut.

Peace T: Jake
Bio

Posts: 4,429

#3 • • Bio The Bullies / Pinky

dj tonza, 23.9.2006 20:56:
Onx kellään pareilla ollut IVF-hoitoja menneisyydessä? Kertokaa kokemuksianne kyseisestä asiasta.



ite olen ollut hiukan yli vuoden töissä ivf-labrassa, et voin koittaa vastailla kysymyksiin jos vaan osaan :)
Rivakka

Posts: 593

#4 • • Edited Rivakka T2xikerien
Mitä on IVF-hoidot??
Lauruska

Posts: 821

#5 • • Lauruska nihkee
klubbariin jotai lapsettomuushoidoista *uuh*
kap-pu

Posts: 1,167

#6 • • kap-pu the amazing suction cup boy

Lauruska, 25.9.2006 10:34:
klubbariin jotai lapsettomuushoidoista *uuh*



no miksei? kai sitä nyt saa kysyä. tosin kysyjän kannalta olis ehkä kannattavampaa kysyä jostain Suomi24:sta ku siel tota jengiä varmaan huolella enemmän.

--
Some of us have a greater destiny. Some of us were born with a suction cup on our head.

Bio

Posts: 4,429

#7 • • Edited Bio The Bullies / Pinky

Rivakka, 25.9.2006 10:31:
Mitä on IVF-hoidot??



IVF = In Vitro Fertilisation eli koeputkihedelmöitys
Rivakka

Posts: 593

#8 • • Rivakka T2xikerien
Ahaa! Kiitoksia sivistyttämisestäni!
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#10 • • Aziz Combat Fighter
Ei ole mut mä oon aina ihmetelly et miten ne lapset mahtuu kasvaa niis koeputkissa *ding*
Amuck

Posts: 2,396

#11 • • Amuck dub-i-dub

Ana-5000, 29.9.2006 00:23:
Ei ole mut mä oon aina ihmetelly et miten ne lapset mahtuu kasvaa niis koeputkissa *ding*


Oliko pakko, oliko. :)

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco