SUPERCOOL 4.10.2006 @ Helsinki

25 posts, 2 pages, 5,925 views

DenisV

Posts: 1,048

#21 • • DenisV I Love Kiksu
Huuuuhhh... Kolmantena!!!!

Cosmo lämmittänyt hyviin tanssilattian :) Ja oli todella kiva jatkaa kiksuttelut Supercooleissa...

Bilethän jatkuvat jossain päin Arabia *vink* Toivottovasti vielä selviä kotinpäin... jossain vaihessa *hih*


P:S Sami mä luen sun mielen koko ajan.. se on niinkuin telepatia *vink*
Dementation

Posts: 2,892

#22 • • Dementation wednesday?
Oli ihan huippua *aplodit*

Pitkiin aikoihin ei ole tullut käytyä supercooleissa, ja vaikka olikin vähän hiljaisempi ilta, niin meno oli oikein muikeaa. *hymy*

Erityiskiitos sandelle, tommille, onnille, mar6:lle, sapelille ja muille tutuille. *sydän*

Uv:t, valoshow ja "lumisade" oli oikein hienoja, musa kuulosti melkoisen hyvältä.
Ja kun vielä oli matka- ja bileseurana sellainen suloinen otus, niin eipä oo mitään valittamista. *plur*

Kiitos ja toivottavasti pian uudestaan. *tanssittel*

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

Jago

Posts: 4,039

#23 • • Edited Jago un-trained monkee

sapeli, 5.10.2006 02:41:
Erityis-super-hyper-bonus ja papumerkki Denikselle kun soitti Deep Skiesin Little BIrdin *sydän* Mistä arvasitkin? *plur* Oon kuunnellu tota putkeen viikon ajan - ja se toi mukavasti mieleen erään joka ei tuonne bileisiin päässyt


pöh olinhan mä siellä hengessä mukana*tirsk* ja musa oli hengen mielestä loistavaa(line uppi oli kyllä taas niin loistava että harmitti ettei fyysisesti päässyt mukaan)

sapeli, 5.10.2006 02:41:
mutta oli koko ajan sydämessä mukana. *hihu*

*blush**hihu**sydän*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Sparkling

Posts: 740

#24 • • Sparkling TEAM Kyntäjät
Ekat supercoolit takana ja oli kyllä ihan mukava meno! *joo* Paikka oli saatu kivan näköseks ja se "lumisade" oli just hauska. Tuli myös tanssittua vaihteeks ihan hyvään malliin, ja paljon oli tuttuja kipaleita, mm. Aalto - 5 *tanssittel* Kiitoksia! :)

--
.: Astetta enemmän nostetta :.

Mar6

Posts: 2,178

#25 • • Mar6 Team Apinaorkesteri
Oli itseasiassa aika tiukkaa :)
Denis soitti mahtavan setin ja Cosmolta tuli sitä takuukiksua. Erehdyin jopa tamppaamaan keskiviikkona :D
Kiitos myös seura *hymy*

--
-Where there is house there is a home-