Miauformers 13.10.2006 @ Tampere

58 posts, 3 pages, 10,352 views

Loose Grip

Posts: 330

#24 • • Loose Grip
Esiintyjäkaartin perusteella näyttää hyvin vahvasti siltä, että heilahdetaan paikallle.
dix

Posts: 107

#25 • • dix
kuumottelee jo tuo minuit aika lujalla kädellä. Ei niinku vaan malta odottaa huomiseen. Yo löytyy kun menee ulko-ovesta ulos, kävelee 50m ja kääntyy kulmalta vasuriin ja kappas. perillä *lmao*

--
*narf*

Tink3

Posts: 55

#26 • • Tink3 ||| | ||| || || |||||| |
Aivan mahtavaa! toivottavasti yhtä repäsevää menoa tarjolla kuin beatformersseissa viimeks*sydän**jiihaa*

--
_-Tink3-_

Mika

Posts: 4

#28 • • Edited Mika
Olisikohan soittoajoista tosiaan mitään tietoa? Joka tapauksessa tänne Hiekan kautta *pihkassa*
drS

Posts: 1,939

#29 • • drS
onneks kimiks soittaa varmaan nylon breakbeatin "mun biksut"
UzU

Posts: 2,361

#31 • • UzU [33100]
Kyllä!

Mulla ei ole koskaan ollut noin kivaa YO:lla! Kimik vs. Uke vs. Infekto toimi pirun hyvin.
PA potki hyvin, valot tuikki kivasti ja mikä tärkeintä
MINUIT OLI TOSI KOVA!

Tarvii toivoa että saadaan kyseinen orkesteri takaisin Suomeen muutaman vuoden sisällä.
Oli hauskaa nähdä kuinka innoissaan bändi oli ja he taisivatkin ottaa enemmän kuvia joraavasta täydestä tanssilattiasta kuin jengi bändistä. Otettiimpa sitä oikein ryhmäkuvaa koko yleisöstäkin :D

Kiitos Miau! ja Beatformers. Oli IHANAA!
peepe

Posts: 904

#32 • • peepe
Joo oli meininkiä! Bändi oli kyl jees ja laulaja uuuuuuh <3
Kiitti!
dash

Posts: 7

#33 • • dash
Olipas Minuit kyl hyvempi livenä mitä osasin odottaa, ja laulaja tosiaan jotain aivan loistavaa :))
tumpsi

Posts: 2,553

#34 • • tumpsi rekisteröitymätön
joo oli kyl rulexorz kuulemma!1
drS

Posts: 1,939

#35 • • drS
oli kyl kovinta musaa YOlla sitten en muista minkä <3 ja tuli laitettua enemmän rahaa bändin tuotteisiin ku kaljaan, mut se pupu hukku johki :/
dix

Posts: 107

#36 • • dix
Meinas järki lähtee niin täysin ku Minuit alotti... POTKII PYLLYÄ JA HUOLELLA!!! *aplodit*
Toivottavasti tulee joskus taas uudelleen vierailulle.

--
*narf*

Loose Grip

Posts: 330

#37 • • Loose Grip
Minuit oli ihan freesi tuttavuus. Parempi kun odotin, mutta illan pisteet vie kyllä kimik-coma-infecto trio joka pisti taas niin härskiä saundia eetteriin, nottah!
Forcer

Posts: 162

#38 • • Forcer Separi
Oli kyllä Minuit paljon parempi mitä odotin, illan parasta itselleni
Pupukin löytyy taskusta *plur*
Ja myös itse toivon orkesterin tulevan joskus uudestaan, oli sen verran hyvää vaihtelua
Loose Grip

Posts: 330

#40 • • Loose Grip

UzU, 14.10.2006 18:51:
---
Loose Grip, 14.10.2006 18:05:
illan pisteet vie kyllä kimik-coma-infecto

---


Missäs bileis sä olet ollut?




Hupsis, mulla on dysleksia. Uke tiätty, ei coma.
Ja FYI, selvinpäin olin vieläpä, kuskina. (joo joo seli seli...)