xl8r, 20.5.2007 13:18:
---
Hmm, mä oon varmaan jämähtäny liikaa noihin Adoben tuotteisiin :D Tarvinnee varmaan joskus päästä kokeilemaan myös noita muita softia, joskin luulen että lopputulos on sama kuin 3d softien kassa: ei jaksa aloittaa alusta opettelua minkään toisen softan kanssa kun osaa yhden jo kohtuullisesti :P
Menee kyllä jo ehkä piirun off-topikiksi, mutta joo ite oon joutunut opettelemaan nyt samaan aikaan kahta 3d-softaa "pakosta" ja kahta muuta 3d-softaa sitten ihan mielenkiinnon vuoksi (silloin kun ehtii noilta muilta). <- alkaa aivot menemään kyllä jo solmuun kaikkien näppäinkomentojen ja toimintojen kanssa. Ja toi sama "aivot solmussa ilmiö tosiaan käy helposti noiden video-softienkin kanssa. Afterissa on tietyssä mielessä "paha", että se poikkeaa kilpailijoistaan jonkunverran juuri ton seikan takia, että niissä muissa on node-pohjainen käyttöliittymä, niin niiden muiden käyttöliittymät voivat aluksi olla aika hämmentäviä. Mutta samat kikat niissä yleensä silti toimii. Se tosiaan on vaan se kynnys, että jaksaako opetella kokoajan uusia softia, jos ei ole "pakko" :)