choon! | the birthday | 28.10.2006 | klubi, turku

69 posts, 4 pages, 12,046 views

ile

Posts: 184

#62 • • ile
haha naurattaa näin jälkeen päin pistin "robotti" tanssi settii koko illan ja riehuin siel eessä jotain ei hemmetti :) no oli ainakin hauskaa ja valot oli t odella upeat tällä kertaa jeps toivottavasti en pahottanut kenenkään mieltä millään tavalla olin aikamoisen sekasin :) hävinin toisen ranne jutskanki jonnekki sinne lattialle tai en tiedä mihi :( täytyy kai uudet hankkii sellasta se on kiitti kaikille ja moi :) kohti nrgeetä ->

--
:) bileissä on hauskaa niin kauan kun se kestää :)

Avatar
#63 • • tricolor Guest
oho! ompas mulle nyt postiivista annettu :) kiitoksia vaan kaikille!! älyttömän kivaa oli.. ens kertaa odotellen <3
onunen

Posts: 107

#64 • • onunen
Yhentoista mais tulin paikalle ja johki kahteentoista asti oli musaa mun makuun *sydän* Tuli viihdyttyä choonilätkän kaa eturivissä :) Sen jälkeen oliki vähän hiljasempaa(lukuunottamatta paria biisiä)...mikä oli ihan odotettavissakin kyllä...

Unohdin puolet onniteltavista ku ne ei sattunu tulee paikan päällä vastaan parin ekan minuutin aikana :D eli onnea siis kaikille asianosaisille, choonista ja vuosista :)

Eipä muuta. Paitsi kiitoksia bileistä siis, oli kivaa :)
Aidan

Posts: 1,524

#69 • • Aidan Soitan suutani koska voin!
Kiitos koko Choonin jengille! :) Oli ihan kivaa tulla käymään turussa ja kakku oli maiksta! Jussin ja Miikan setti oli tosi jees! :)

--
Hammer Zeit!