321 posts, 17 pages, 95,821 views
JetZe, 18.9.2006 15:18:
---
Kriss G, 18.9.2006 15:15:
Jee viinaa ja kämästä känniseksiä päälle sounds like my kind of a party!
---
luinpa jopas että kiimaista känniseksiä O.o noh,kaipa sekin menee :D
bileet on jeah,kaikki mikä tulee päälle,on plussaa.
domi, 18.9.2006 15:15:
---
Kriss G, 18.9.2006 15:15:
Jee viinaa ja kämästä känniseksiä päälle sounds like my kind of a party!
---
Ja eka viina- ja seksisponsori on jo ilmoittautunut ^__^
WiljamiDzay, 18.9.2006 15:21:
---
Ps. selkeesti kiinnostusta piisaa, kun alle 40min meni 3. sivulle...
Sparkling, 18.9.2006 15:24:
---
WiljamiDzay, 18.9.2006 15:21:
---
Ps. selkeesti kiinnostusta piisaa, kun alle 40min meni 3. sivulle...
---
Aa'a
WiljamiDzay, 18.9.2006 15:31:
Miten ois muuten mettäbileet?
Järkätään joulukuulle ja pukukoodina punainen nuttu ja tuuhea valkoinen tekoparta (jos oikeaa ei ole)... Musiikiksi saa joku näppärä mixailla joululevyt uusiksi...
tir, 18.9.2006 15:38:
jaksaisiko joku ottaa sen päävastuun ko tapahtumasta?
eli varmistaisi/hommaisi paikan ja löisi päivämäärän lukkoon.
jos se päivä ei kaikille kävisi, niin voi voi ja toiset pileet sit myöhemmin.
voidaanhan me kaikki tässä hehkuttaa että joo, tullaan mut lopulta kuitenkaan kukaan ei tee mitään enempää ja sitten ei tapahdu mitään koskaan...
bubbelgum, 18.9.2006 15:37:
Ps. jos oikeesti saatte aikaseks häppeningin joka ei oo viina/biletys-painotteinen, vaan jossa oikeesti vois tutustua ihmisiin ja jutella, niin sit oon messissä ehdottomasti.
WiljamiDzay, 18.9.2006 15:45:
Mulla ois kiinnostusta ja varmaan aikaakin, mut yhteydet etenkin pääkaupunkiseudun klubeihin olemattomat...
Hmm... Periaatteessa sinkkubileet vois kiinnostaa. Mut mä kun taas oon tällänen tylsä et toivoisin jotain chillii meininkiä ja ympäristöä missä vois oikeesti jutella ja tutustua ihmisiin, niin luulen vähän että tää "ei tarkotus oo pariutua vaan bilettää" meininki ei eroa yhtään mitenkään normibileistä tai baarista missä jengi vetää kännin, sekoilee, ja jauhaa pelkkää paskaa. Joten, tuskin kiinnostaa...
Ps. jos oikeesti saatte aikaseks häppeningin joka ei oo viina/biletys-painotteinen, vaan jossa oikeesti vois tutustua ihmisiin ja jutella, niin sit oon messissä ehdottomasti.
Hmm... Periaatteessa sinkkubileet vois kiinnostaa. Mut mä kun taas oon tällänen tylsä et toivoisin jotain chillii meininkiä ja ympäristöä missä vois oikeesti jutella ja tutustua ihmisiin, niin luulen vähän että tää "ei tarkotus oo pariutua vaan bilettää" meininki ei eroa yhtään mitenkään normibileistä tai baarista missä jengi vetää kännin, sekoilee, ja jauhaa pelkkää paskaa. Joten, tuskin kiinnostaa...