Planet of Love - Urban electronic music festival 5.12.2006 @ Helsinki: Mauro Picotto headlining the

427 posts, 22 pages, 97,558 views

AlexS

Posts: 1,389

#321 • • AlexS kummasetä
Luultavasti parhaiten järjestetyt pippalot kaapelilla joissa oon ollu. Todella hyvin sijoitetut ja rakennetut soittoareenat. Musa maittoi melkeinpä joka paikassa mihin meni. Tilaa oli heilua, oli ruokaa, istumapaikkoja ja paljon erilaista musaa. Järjestäjän kannalta olis suonu paikalle enemmän jengiä. Toivottavasti ei kovin pahasti riipaissut taloudellisesti. Ens vuonna uusiks BT:n kanssa *vink*

Henk.koht. illan biisi oli huikea Gutterpump by Noisia, joka tulikin ainakin pari kertaa *super* Blurin Song2 humpparemix oli myös piristysruiske *hymy* Valoshow oli hienoa katseltavaa ykkösareenalla etenkin Maurin setin aikana.

Hyvin veti ulkomaanvahvistuksetkin
mut illan parhaat -> Infekto, Milla Lehto, Orkidea

Minkähän biisi tuli Orkidean setissä siinä yhdeksän maissa, pari biisiä ennen Slusnik Luna vs Lowland - BAAS:ia ?

Kiitos PoL-porukka!

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

blueflame

Posts: 35

#322 • • blueflame of ananasmurska

Niklas N., 6.12.2006 07:10:
---
patis, 6.12.2006 03:26:
Ei välttämättä ihan 38e arvoset bileet.

---

mustasta pörssistäkö olet lippusi ostanut vai mistä?



Saman verran mä ainakin ovelta maksoin sisään.

Muuten kyllä oli omasta mielestä todella hyvät bileet. Parhaiten jäi mieleen Picotto, Baker ja Mantronik. Laserit oli pop ja hyvä kun oli suunnattu alas. Parhaat visuaalit löytyi puristamosta ja valssaamosta. Oli kyllä rahan arvoinen reissu. Lopusta ei tosin niin paljon enää pystynyt nauttimaan kun oli ihan kuitti.
Mikku

Posts: 234

#323 • • Mikku
Omar Santana oli selvästi illan paras. Tuli niin raakaa lekaa, että oksat pois. *senkin*
eLzKa

Posts: 87

#324 • • Edited eLzKa Eläkeläinen ;)
Oli ihan kivat kemut!! *aplodit* bussissa soi mun mielestä hyvä musa mutta niin myös muuallakin!! Eli ihan hyvät kemut oli *hihu* Ainut p***a homma oli se että meitä ei päästetty Stockhol diskotek:kkiin sisään jatkoille koska ikäraja 22?! *grr* miks ei klubbaris mitään siitä mainittu?! Ois vaan ollut niin kiva päästä viellä enemmän jammailemaan..no mut kivaa oli muutenkin kiitos siitä!! *hymy*
SASHA  F

Posts: 1,722

#325 • • SASHA F
KYLLÄ OMAR ROKKAS HUOLELLA KUNNON LEKAA KANSALLE, EHDOTTOMASTI ILLAN PARAS!!!!!!!!!!
Lippe

Posts: 438

#326 • • Lippe
Pienoinen pettymys oli ehkä bileet, mutta ehkä muista syistä sitten ei ollut fiilis kohdallaan( ? ). Musiikki ei suurimmaksi osaksi iskenyt... Kolmos salissa (mikä valssaamo lie ollut?) oli hirveä todella nopeasti räpsähtävä valkoinen valo joka ainakin minua sattui silmiin niin paljon että sen aikaa kun siellä olin piti olla silmät kiinni... Ihan jees pileet kuitenkin, mutta olen ollut paljon halvemmissa ja paremmissakin. *vink* . Videoinstallaatiot screeneillä miellyttivät taas kerran silmää ja niitä tuli tarkkailtua. Visuaalinen puoli sitten ehkä pelastikin paljon näistä kekkereistä omalla kohdallani.

Isot kiitokset vaan Tampereen buzzista...
Avatar
#327 • • ALIEN Guest

sapeli, 6.12.2006 06:47:

- Art of Trance olikin sit illan paras mun kohalla - aika jännästi setti oli jaettu semmosiin vartin minisetteihin... *ding* Mut ihan hyvin toimi - siinä meni loput mehut *hihu*




Art Of Trance live (UK) sellasia ne live-esiintyjät yleensä ovat olleet... :)
Temazepam

Posts: 246

#329 • • Edited Temazepam Forever N00B
Klo 06 aamuherääminen, 8h töissä jaloillaan ja ei päivätorkkuja teki tehtävänsä: Fysiikka petti totaalisesti kahden tienoilla, eli kotiin *hmph* Mutta kiitoksena kaikesta tanssaamisesta kävelin eilisen loppuillan ja varmaan tämänkin päivän kuin raiskattu, halvaantunut sorsa *tanssittel*
Musiikki tuntui jotenkin tasapaksulta ajoittain, mutta sehän ei haitannut kun vaan pääsi fiilikseen kiinni tai vaihtoehtoisesti 'joutui' vaeltelemaan salien välillä. Musiikin voimakkuus vaihteli välillä, oliko päässäni/tulpissani vikaa vai todellakin?
Valotukset ja niiden toiminnat (ja kaikki muu saleissa näkyvillä ollut) sekä samaan syssyyn Lounge-area ym. istumapaikat *sydän* Mukavaa oli nähdä tuttuja naamoja pitkästä aikaa ja vaihtaa kuulumisia *hihu*
Järjestelyt toimivat hyvin joka suhteessa, mutta Picotton setin alussa joku oli päässyt kaljatuopin kanssa salin puolelle ja heilui hän sen verta iloisesti ympäriinsä, että sain tuopin sisällöstä osan (onneksi vain pienen sellaisen) päälleni... Kiitokset siis hänelle, muutenkin vaikutti meno olevan enemmän ja vähemmän päällä *dissaa* Kääliöitäkin oli jonkin verran liikenteessä, parhaimpana tapauksena "Moi, Mä oon Mika... Eiku siis Jani! Sä oot muuten söpö!" ja sitten ollaankin samoin tein kyselemässä jatkoille vaikka annoin ymmärtää etten jaksa, eikä kiinnosta! Noh, väsyneelle ihmiselle ei oikein tuommoset kolahda ja mutta jotenkin pelasti iltaani kun huvituin kovin *iloinen*


Lyhyt ja ytimekäs: Ei mennyt lipun hinta hukkaan *sydän**piis*

--
-Your Lordy Mistress-

KooKie

Posts: 4,338

#331 • • KooKie aka. Petress Pan
Viikonloppu oli kyllä verottanut mun suorituskykyä suht rankasti, eikä jalka oikein tahtonut nousta entiseen malliin. Kyllä mä Picotton ja AOTin setit tamppailin läpi, vaikka suoraan sanottuna ei ainakaan Picotton setti mitenkään erityisesti säväyttänyt. Tanssiminen nyt vaan on helvetin kivaa ja hymyilevät ihmiset ympärillä ROX. Onneksi olin taas varustautunut manuaalisella tuulettimella, jotta pahin uupumus (eli kuumuudesta johtuva) vältettiin. :)

Ihmisiä oli helvetin vähän, mutta henk. koht. se sopi kuvioon, kun pääsi revittelemään tanssilattialla kunnolla. :)

Komppaan kiitoksia valojärjestelyistä, oli hieno fiilis kylpeä lasershowssa. PA toimi eri hyvin, bassot löi rintalastan sisään varsinkin istuessani hetkeksi II areenalle RDSn setin aikaan. :D

Mä en tuolla bileiden B puolella viihtynyt. Musiikista se ei johtunut, vaan siitä älyttömästä kuumuudesta, savusta ja hajusta. *sars* Mussa on kyllä kermaperseilijän vikaa.

Kiitti Kidelle, jonka kyydin ansiosta mä bileisiin ylipäätänsä lähdin - oli hyvä ratkaisu. :)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

zombie*

Posts: 145

#332 • • zombie*
bussissa soi kyllä illan aikana paras musa.. picotto oli suuri pettymys.. ja muutenkin musa oli aikas yksitoikkosta koko paikassa.. lippujen hinnat olivat hieman liian kalliit, mutta järjestelyt olivat parhaat ja paikka oli saatu toimimaan hyvin.

korvatulppia olisi pitäny saada ostettua jo narikassa eikä vasta yhen jälkeen. niitäkin ilmeistyi kun kävi kyselemässä eripaikoista monta kertaa. tietääpähän ens kerralla varautua paremmin kun lähtee kiireessä kotoa.
saekkii

Posts: 27

#333 • • saekkii Varas
Dj Fast Eddie > Loput. Iha jees kemut.
Gregz

Posts: 29

#334 • • Gregz
Ihan hyvät bileet oli, tosin Picotto tuotti pienen pettymyksen, Orkidea taas veti erittäin hyvin.
Hyvin järjestetty kaiken kaikkiaan, ainut mitä omaa mieltä painoi oli musiikin volume, paikoittain piti jopa korvii peitellä päästagella.

Oltii menos jatkoihi stockholmii mut onneks ei menty jos siel se 22v ikäraja, ois hiema ketuttanu.
tomii

Posts: 3,594

#335 • • tomii kallion herttua
Ite en tuosta pääalueesta tiedä mitään, kun olin vain b-puolen lipulla liikenteessä. Oli kyllä 15e arvoiset kemut tuolla b-puolella. Hyvä ja yllättävä juttu oli, että ei turvatarkastuksia (ainakaan b-puolella), eli pääsi ihan HETI sisään, mikä oli kyllä helvetin hyvä juttu tossa sateessa, myös narikka pelasi hyvin, kuten myös viinatiskikin (vaikken ostanutkaan kuin sen pari-kolme stobea) PALJON paremmin järkätyt bileet muutenkin kuin NE viime Kaapelikemut (ilmeisesti oli osa samoista järkkäreistä ottanut valituksista onkeensa, hienoa, että hoiditte homman kotiin tällä kertaa kunnialla), oli tsillailutilaa ja extravessojakin käytössä, koska b-puolen sisäänkäynnin luonahan on vielä yhdet. B-puolen artisteista sen verran, että pääosin toimi: Infekto rokkasi ihan HELVETISTI (mielestäni ehkä Suomen paras dj). Mies olisi kyllä saanut soittaa juuri ennen Dillinjaa, joka rokkasi ehkä enemmän kuin osasin edes odottaa. Madox ja Santos olivat lievä pettymys, olisivat mielestäni voineet soittaa jo ihan alkuillasta. Toisesta salista missasin Lil Tonyn ihan kokonaan, joten enpä osaa sanoa siitä mitään, mutta Mantronik oli ihan kipeen kova! Vaikka myös Fast Eddie putosi tosi hyvin (ja todellakin, mies takaisin jonnekin klubiin, vaikka kutoselle *joo*), niin olisi mielestäni täälläkin saanut vaihtaa Eddie ja Mantronik paikkaa, koska Omarin tiukkaakin tiukempi hc-tykitys olisi jatkanut paremmin Mantronikin settiä kuin Fast Eddien.
Ainoat miinukset tulevat siitä, että soittoaikatauluja ei tainut olla muualla kuin siinä väliaulassa(vai olinko puusilmä?), bisse oli perus Kaapelimeiningillä aika sikahinnoissa ja 3e narikastakin voisi ehkä vähän kitistä.
Mutta summa summarum hyvät bileet, ainakin nuo b-puolen setit. *joo* Toivottavasti järkkäreille ei tullut sitten paljoa persnettoa, jos kerta jengiä on ollut vähäisesti, koska tällaisia kemuja mielellään tukisi jatkossakin. *joo*

--
reivaan kunnes kuolen

tvf

Posts: 163

#336 • • tvf

milo, 6.12.2006 07:32:
Koskaan nauranut bileissä sen vuoksi että on hauskaa. :D Ja vielä encorena ennen Da Silvaa True Faith <3



Tähän täysin sama. Itelle toimi koko Hookin setti erinomaisesti. Tosin ihan alun missasin. Heppu on kyllä mitä mainion show-mies. :D Dillinjan setti oli myös kova. Hyvät pirskeet oli.
Avatar
#337 • • Annakins Guest
Olihan siel ihan kivaa, mut kyl se 38 juuroo vähän kirpas.

Käytännössä melkein kaikki setit, joita ehdin kuulla, uppos, mutta ei hirvesti natsannu tanssia.

Järjestelyt toimi tosi hyvin ja turvatarkastuksen porukka oli asiallista. Narikassa yks jannu oli kyllä ihan pihalla ja sekoili aika huolella niiden lappujen ja takkien kanssa, onneks sain omani.

Mielellään siellä olis nähny enemmän porukkaa.
ETJ

Posts: 1,229

#338 • • ETJ Failed specimen
Ei napannut kyllä bileet yhtään. Ainoa mikä olisi ehkä vähän kiinnostanut oli Omar Santana, mut se ei uponnut seuralaiselle, joten pakenimme kahden aikoihin nukkumaan.
tomii

Posts: 3,594

#339 • • tomii kallion herttua
AINIIN!!!! Ja oli ehkä päräyttävimpiä ja yhtälailla friikeinpiä kokemuksia, että tuolla b-puolella oli mun all time favourite katusoittaja, eli se kattilaäijä Ateneumin kulmalta! Toi äijä on inspiroinnut meikäläistä aikalailla. *joo* Ihan loistavaa! Näytti olevan aika liekeissä vieläpä siinä Mantronikin paukkeen aikana! :D

--
reivaan kunnes kuolen

RantaPalleroinen

Posts: 512

#340 • • RantaPalleroinen
omar santana = PARASTA! *sydän* *plur* *jiihaa*

järjestelyt oli ihan hyvät, kai. siis mitä v****a:
-sisään tullessa ei tarvinnu näyttää henkkareita
-sisään tullessa ei tarvinnu näyttää lippuu
-sisään tullessa ei tarvinnu käydä turvatarkastuksessa
-sisään tullessa ei tarvinnu maksaa narikkaa
-sisään tullessa ei tarvinnu edes nähdä missä narikka sijaitsi

mistä mä oon tullu sisälle? ja miks näin käy kun oon liikenteessä autolla?

--
a weekend wasted is never a wasted weekend