Remotion - #One (lagerpoint dj competition contribution)

25 posts, 2 pages, 6,804 views

Siren

Posts: 826

#21 • • Siren Seinäruusu
muhun tää ainaski uppoo erittäin hyvin *joo* toivottavasti pääset lauantaina, mä oon ainaki sit pähkinöimäs ihan eturivis *joo**tanssittel**hihu*

--
Choose physiotherapy and your satisfaction is quaranteed ;)

remotion

Posts: 5,283

#22 • • remotion nostatus guru

Siren, 19.9.2006 19:11:
muhun tää ainaski uppoo erittäin hyvin *joo* toivottavasti pääset lauantaina, mä oon ainaki sit pähkinöimäs ihan eturivis *joo**tanssittel**hihu*



Kiva kun pidit sillisalaatista! *hymy*
ehh, voittajia ei oo julkastu vielä ja kun osallistujia oli yli viisikymmentä niin en uskalla vielä elätellä mitään toiveita. :) ja toivottavasti ensi lauantaille jokatapauksessa valitaan joku muu koska en pääsis paikalle.
Marjo

Posts: 1,796

#23 • • Marjo pupuTupuna
Kuuntelin tän aikasemmin tänään ja nyt ehdin vihdoin kommentoida. Eli...Kyllä mä pääosin tykkäsin, mutta just siinä keskivaiheilla ja jossain muussa kohdassa puolen välin jälkeen oli sellaset kohdat, jotka ei ihan täysillä kyllä uponnut. Kyllä mä kuitenkin tanssisin. *tanssittel* *hihu*

Tässä juuri mietin, että onpa kivaa, kun ei ymmärrä tosta musan tekemisestä, niin voi nauttia musasta huomaamatta kaikkia pikkuseikkoja. *hihu*
remotion

Posts: 5,283

#24 • • Edited remotion nostatus guru

pupuTupuna, 20.9.2006 00:03:
Kuuntelin tän aikasemmin tänään ja nyt ehdin vihdoin kommentoida. Eli...Kyllä mä pääosin tykkäsin, mutta just siinä keskivaiheilla ja jossain muussa kohdassa puolen välin jälkeen oli sellaset kohdat, jotka ei ihan täysillä kyllä uponnut. Kyllä mä kuitenkin tanssisin. *tanssittel* *hihu*



onpas moni kuunnellut ja vielä kommentoinut, oi kun kivaa! *hymy*

moni on myös ihmetellyt setin selektiota.
noh, silloin kun tulin yöllä kotiin bileistä ja oli semmonen fiilis et nyt vois soitella, niin pohdin hieman että mitä se "remotion" tanssijalle merkkaa, noh yleensähän se merkkaisi settiä joka ainakin pääosin sisältäisi transea.

mutta kun tuossa on tullut miksattua tranan lisäksi teknoa ja progea ja psykeä ja hardia lähes aina messiin, niin uskoisin et remotion-saundi kiteytyy siihen et setti on aina fiilikseltään nouseva ja saundin kuuluu tulla kokoajan ajavammaksi loppua kohti, ja myöskin haluan välttää sitä että kuulija tai tanssija puutuisi monotoonisuuden takia.

niinpä päädyin tekee tämmösen setin, tässä pienehkö oma näkemys siitä miks noin erilaisia komponentteja tuolla setissä on ja miten ne kaikki nivoutuvat yhteen eritoten tuon nousevan draivin merkeissä.

---

otin pois teksti rohjakkeen kun sen jälkeen ei näköjään kukaan enää uskaltanut omaa mielipidettään kirjoittaa. oma fiilistely setistä luettavissa blogin puolelta.
remotion

Posts: 5,283

#25 • • remotion nostatus guru
palautetta kaivataan, kun miksaus näyttää viihtyvän tuolla charts top-10 niin pakko jonkun on kai tätä sit kuunnellakin. rohkeasti vain en minä pure.