Housenation-tour Seinäjoki 15.12.2006 @ Seinäjoki w ORKIDEA / NESS

42 posts, 3 pages, 11,057 views

Hentis

Posts: 6

#21 • • Hentis
jes :) pääsee vipsauttaa lonkkaa hih hih
Jarskie

Posts: 33

#22 • • Jarskie
jahas.. tää onki jo huomenna (tänään) :P
no hyvä niin, edes jotain tekemistä viikonlopuks :>
py555

Posts: 121

#26 • • py555
Tänään! *hih*
HOUSENATION

Posts: 296

#27 • • HOUSENATION
Soittoajat:

23:00 Eliot Ness
02:00 Orkidea

Tervetuloa :)
Kylähullu

Posts: 11

#28 • • Kylähullu
Kertokaa sille Nessille ettei ainakaan samanlaista kuraa soita kun Juhannuksena Raumalla...*possu**vink*
helmiyo

Posts: 36

#31 • • helmiyo
jes tänään on se ilta.. tätä oon odottanu jo tovin!!!!
Baila Baila kaikki :P
thomas

Posts: 5,618

#33 • • thomas
flaming june \o/ ;)
Woox

Posts: 146

#34 • • Woox
kivaa oli, kunnes joku randomi pallottaa päin näköä syytä vailla ? :D ja joo .. en jaksa tässä humalas enempää selittää .. mut musiikki oli tosi jees, mutta paikka pilaa tämänki illan *poks* mut kaikinpuolin seura oli mukavaa, ja musiikki + soittajat oli jees *joo*
Hentis

Posts: 6

#35 • • Hentis
Olipa mukava et tääläki päi oli iloa iltaan. yks häiriö humalainen... muuten ihan onnistunut ilta
py555

Posts: 121

#36 • • py555
Aivan mahtavaa oli ja hyvää musiikkia. Väkiäkin oli mukavasti ja meno kerhon matalas katos kuiteskin korkialla. Kiitokset *plur*

yearzero, flaming june, another me, another you *sydän*
Woox

Posts: 146

#37 • • Edited Woox

Nik Cashion, 16.12.2006 06:13:
Auts, Eetu. ;/ Mites nyt noin... No hei mut ollaanhan pohjanmaalla, missä nyrkki puhuu ja palalaika raikuaa.



Sanoppa se *vink* mutta on siinä vissiin jotain väärin jos tanssahtelee *ding* ja joillekkin vissiin tuo räkkyviina maistuu enemmän ku toisille *pepsodent*
Kolera

Posts: 4,256

#38 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Woox, 16.12.2006 17:58:
---
Nik Cashion, 16.12.2006 06:13:
Auts, Eetu. ;/ Mites nyt noin... No hei mut ollaanhan pohjanmaalla, missä nyrkki puhuu ja palalaika raikuaa.

---


Sanoppa se *vink* mutta on siinä vissiin jotain väärin jos tanssahtelee *ding* ja joillekkin vissiin tuo räkkyviina maistuu enemmän ku toisille *pepsodent*


tanssivat miehet on HOMOJA ja homoille pitää tehä hetimiten jälkiabortti!
Joskus tullu tirvastuu jotain äijää kyynärpäällä silmäkulmaa ku silmät kii tanssahellu täysin tyhjällä tanssilattialla ja kyseinen yksilö halus välttämättä mennä sit siitä metrin leveestä välistä mun ja seinän välistä vaikka kaikkiin muihin suuntiin oli vähintään 10m vapaata tilaa =P
5sekuntia se tapitti 10cm päästä mun naamaa kunnes pyysin anteeks et tanssin vana silmät kii johon herra totes et antaa olla viimonen kerta ku silmät kii tanssit! =P

onneks ei ollu mitenkää OT

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Woox

Posts: 146

#39 • • Woox

Kolera, 16.12.2006 18:03:
---
Woox, 16.12.2006 17:58:
---
Nik Cashion, 16.12.2006 06:13:
Auts, Eetu. ;/ Mites nyt noin... No hei mut ollaanhan pohjanmaalla, missä nyrkki puhuu ja palalaika raikuaa.

---


Sanoppa se *vink* mutta on siinä vissiin jotain väärin jos tanssahtelee *ding* ja joillekkin vissiin tuo räkkyviina maistuu enemmän ku toisille *pepsodent*

---

tanssivat miehet on HOMOJA ja homoille pitää tehä hetimiten jälkiabortti!
Joskus tullu tirvastuu jotain äijää kyynärpäällä silmäkulmaa ku silmät kii tanssahellu täysin tyhjällä tanssilattialla ja kyseinen yksilö halus välttämättä mennä sit siitä metrin leveestä välistä mun ja seinän välistä vaikka kaikkiin muihin suuntiin oli vähintään 10m vapaata tilaa =P
5sekuntia se tapitti 10cm päästä mun naamaa kunnes pyysin anteeks et tanssin vana silmät kii johon herra totes et antaa olla viimonen kerta ku silmät kii tanssit! =P

onneks ei ollu mitenkää OT



haha, joitain ihmisiä ei vaan tajua *eiei*
dj tonza

Posts: 107

#40 • • dj tonza
kuvia tänne

--
KIKSU FOREVER