Onko halpismonitoreista mitään hyötyä verrattuna esim kunnon luureihin ja kaksiin eri referenssikaiuttimiin? Vai onko parempi jättää ostamatta ja hankkia kunnon kaapit kun niihin on varaa?
28 posts, 2 pages, 12,366 views
nuance, 14.9.2006 13:32:
Mulla oli kans Truthit vielä ~1,5 vuotta sitten. Ei sopinu mulle yhtään ja olivat perkeleen häiriöherkät. Eivät mm. toiminu kaikissa _pistorasioissa_.
Meikälle tuli noi m-audiot just t-kaupasta. Ei ole hirveästi kokemusta muista monitoreista, mutta hyvältä noi nyt ovat parin päivän perusteella kuulostaneet. Jos jostain pitää purnata, niin se on koko. Noi on aivan hemmetin isot ja painavat, kun on tottunut vähän pienempiin monitoreihin.enrg, 13.9.2006 18:26:
Itse blokkasin uudet M-Ausion BX8a:t vajaa vuosi sitten edullisesti ja tyytyväinen oon ollut. Soundi on tuhti, tehoa riittää ja pesee thruthit tyylissä 10-0. Alapää on se mikä tuntuu todella erilaiselta genelecceihin verrattuna. Toistaa (mukamas..) 30hz asti, mutta ei tässä tilassa ole kyllä mitään dumppauksia. Geneleccien kodissa sekin puli on jokseenkin kunnossa..
huutonetistä lähti uusina muistaakseni 360 pari
serotonot, 25.10.2007 12:58:
noi pikku-genet
jää kyl alapäissä suht korkeelle, joten musan teko pelkästään niillä
(ilman subbasta) on varmaan aika mahdotonta.
Sitä paitsi geneleceissä o vitun rassaava saundi IMO