SÄDE & FINRG Proudly Presents FINLAND - JAPAN NRG CONNECTION 14.10.2006 @ helsinki

308 posts, 16 pages, 57,482 views

Orfeus

Posts: 5,872

#223 • • Orfeus
Joo oli kyllä aika mainiot hipat. Oli kiva päästä tapaan Guldii taas pitkästä aikaa*plur* Parasta antii musiikillisesti mielestäni Poc ja Guld*joo* Soundi oli ehkä hieman tukkoista ainakin parvelta kuunneltuna, muuten aika nappiin. Kiitoksia kaikille frendeille seurasta!
Avatar
#225 • • Edited Muussika Guest

astaroth, 15.10.2006 12:59:
huh, ei muista kyllä milloin olisi tullut oltua noin seipäässä, sanavarustus koostui lähinnä pelkistä vokaaleista x( että musat meni vähän silleen jep. kiva reissu kaiketi *ding*




Joo, et oo kyl koskaan aiemmin mua tervehtiny puremalla mua takaapäin. Arvostin aika kybällä. *nauru*

Mut meiksi tykkäsi meisingeistä (puremisista huolimatta *lmao*), sai vähän kurottua tanssivajetta kiinni! *jiihaa* Kivat kemut, vaiks välillä bassot hävis jonnekkii, mut sellasta sattuu. *joo* Kiva oli nähhä immeisiä kans! *plur*

Ja vähänkö Guldilla oli asennetöyhtö päässä! *super**ankka**piis*


Omat jatkot oli kuiteski parhaat. *plur*
ahjteam

Posts: 7

#226 • • Edited ahjteam

Bassopuoli tais jossain vaihees kiukutella.

...


Bassoi tosiaan taisi olla vähemmän, mutta tämäkin varmaan edelliskerrasta viisastuneena jolloin kuumuuden takia ne katoilivat itsekseen mikä tuskin on mukavempaa.



Joo, näin kävi. Vahvistimet alko lämpenemään siinä jossakin kahentoista aikoihin joten piti pikkasen laskea. Mielummin vähän vähemmän kuin ei lainkaan, eikös? Desibelit kumminkin pysyi samassa, mutta dynamiikka palasi kun ei hakannut niin pahasti limitteriä vastaan. Kiitos kumminkin kaikille kävijöille
Avatar
#228 • • Elwira Guest
Oli Jees *piis*
Portsarit oli mukavia ja kavereita on aina ilo nähdä *hali* *sydän* Korkkarit ei ollu paras vaihtoehto mutta kivaa oli.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#229 • • Aziz Combat Fighter

Juhgu, 15.10.2006 16:38:
---
Fuzzy, 15.10.2006 15:40:
---
tiedän että oli oma moka mutta kun ei ole tähänkään asti haitannu että on ollu vanhentunu passi mukana. btw. itkin viimeks ku olin 8. nii ja kummasti mä pääsin baariin sillä samalla passilla

---


Tossa tapauksessahan siis baarin poke teki virheen eikä Glorian.



Eikä tehny. Vanhentunu passi ei ole virallinen henkilötodistus, mutta pelisilmän puutettahan tossa selkeesti on. Vanhentuneen passin juttu on kato se, että se on hirmu helppo antaa kaverille samalla kun hakee itselleen uuden, joten tietty se ois voinu syynää muita dokumentteja, mulle esim. riittää et on vaikka pankkikortti samalla nimellä mukana.
bubbelgum

Posts: 2,477

#230 • • bubbelgum ~sylikissa~
Joopa joo, omalta osalta meni tää ilta aika ohisektoriin. Jostain syystä oli ihan tajuttoman huono/heikko olo koko illan, ja fiilikset sen mukaset. *uuh*

Pari tuntii jaksoin tsempata paikan päällä, ja siltä ajalta mainittavaa löytyy sen verran että, junkka "huone" oli todella kiva lisä tohon iltaan. Muita kun burmaa en ehtiny henk. koht. kuunnella mut äijä heitti kyl messevää soundii siinä ennen puolta yötä. Thumbs up, ja oli kiva vaihtaa pari sanaa. *hymy*

Tanssilattialle ei jotenkin saanu itteään väännettyä, muuta kun ihan parin biisin ajaks. Mut pakko mainita että Rexi ja T-mu teki kyl hyvä vedon ku heitti siihen setin loppupuolelle Carboneiden klasarin Cyclonen. Nosti edes hetkeks hymyn korviin ja sai jalan nousee. Kiitos siitä. *sydän*

Muuten, niin oli kiva nähdä aivan tajuton määrä kavereita mestoilla, ikävä vaan että itellä oli pelikunto kaikkea muuta kun hyvä. Pahottelut myös jos käyttäydyin välttelevästi tai tylysti jotakuta kohtaan. Ei oo ollut ainakaan tarkotus.

Harmittaa ihan vietävästi että en pystynyt olemaan pidempään mestoilla. Olin kovasti odottanut japaninvahvistuksen showta ja soundia, mut tällä kertaa jäi siis näkemättä. *uuh* Jos herra joskus toiste vielä suomeen tulee, niin sitten ehdottomasti mestoille paikkamaan tätä menetystä.

Ja lopuksi vielä pakko ihmetellä ääneen, että miten hemmetin kuuma tuolla oli. Ainakin yläkerta oli jotain ihan hirveetä. Ei tuolla kyllä mun mielestä aiempina vuosina oo noin isoa ongelmaa ollut ton kuumuden ja huonon ilman kanssa. Vai? Vaikka kuinka joi vettä koko ajan niin siellä ylhäällä ei yksinkertasesti pystynyt olemaan.

Mut joo, tällä kertaa siis huono tsägä monen asian suhteen. Toivottavasti ens kerralla parempi.

Ps. Robomikolle iiiiiiso kiitos. *pus*

--
Hullu ku pullosta tullu.

crissy

Posts: 1,958

#233 • • crissy
No nii! olipahan reissu ja tulipahan tehtyy! Oli ihan kivaa! mutta ei nii uleeta ku olin odottanu..

Äänentoisto ainaki sinne ylös kuulosti ei niin hyvälle.. (tai sit vika o mun pääs)

Tuli tanssittua aika vähän.. Parhaimmat setit veti kyl Neon ja Triton.. Japski oli aika pettymys mut oli siin setis pari kyl hyvää kipaletta..


mutta 5.12 kemuja ootellessa=)
nuance

Posts: 1,963

#234 • • nuance cov ops, combat, sunrise

Takyon, 15.10.2006 20:47:
Aika kovat pirimarkkinat :/



damn right. mua rupes naurattaa ku astelin ovesta sisään ni 5 minsan aikana tuli spotattua varmaan toistakymmentä narskuvaa leukaparia.
display23

Posts: 3,069

#235 • • Edited display23

Handsome1, 15.10.2006 18:49:
DJ Guld oli aivan mahtava. Tietäisikö kukaan mistä hänen tuotantoaan voisi ostaa?



http://klubitus.org/charts.php?kohde=kaikki&hae=guld

tuolta kuulet alkuun muutamaan biisin..
Onhan noita guldin tuotantoja soiteltu viimosen parin-kolmen vuoden ajan tiuhaan tahtiin bileissä. Eipä niitä jengi varmaan tunne nimeltä, mutta osan varmastikkin kuhan kuulee.


Seuraavia artisteja ainakin miekkonen soitti paikan päällä: Betwixt & Between, Hase, RaverRose. Kaikki japanin poikia.
Handsome1

Posts: 2

#236 • • Handsome1

Galrav, 16.10.2006 09:44:
---
Handsome1, 15.10.2006 18:49:
DJ Guld oli aivan mahtava. Tietäisikö kukaan mistä hänen tuotantoaan voisi ostaa?

---


http://klubitus.org/charts.php?kohde=kaikki&hae=guld

tuolta kuulet alkuun muutamaan biisin..
Onhan noita guldin tuotantoja soiteltu viimosen parin-kolmen vuoden ajan tiuhaan tahtiin bileissä. Eipä niitä jengi varmaan tunne nimeltä, mutta osan varmastikkin kuhan kuulee.


Seuraavia artisteja ainakin miekkonen soitti paikan päällä: Betwixt & Between, Hase, RaverRose. Kaikki japanin poikia.



Kiitoksia vastauksesta, mutta oletko varma tuosta mainitsemastasi linkistä, että se johtaa hänen biiseihinsä? En löytänyt linkin takaa mitään mielenkiintoista...
KiQ

Posts: 30

#238 • • KiQ
GREAT...this is the word to use.
All the sets were really good.
DJ Guld...one of a kind!
Sound was great, just the way it should be.
Lights- there is still room for development but not much. So I can Say that it was again just the way it should be!


People...OHHH...THE BEST EVER! Now I know why I moved here.
HEY, you finnish party people->
Keep on goin'! U're the BEST!!!!
*jiihaa**aplodit*

THANK YOU FOR THE GREAT NIGHT!
Foxmagon

Posts: 1,329

#239 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

Elwi, 16.10.2006 00:23:
Oli Jees *piis*
Portsarit oli mukavia ja kavereita on aina ilo nähdä *hali* *sydän* Korkkarit ei ollu paras vaihtoehto mutta kivaa oli.



Onks tissit viel hengissä? *blush*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*