SÄDE & FINRG Proudly Presents FINLAND - JAPAN NRG CONNECTION 14.10.2006 @ helsinki

308 posts, 16 pages, 59,436 views

oneirogen

Posts: 1

#161 • • oneirogen
Kiitos ja kumarrus yläkerran soittajille, meno oli hurjaa aina siihen asti kun järkkäri tuli ja komensi ulos.
-P

Posts: 4,972

#162 • • Edited -P
juu-u, komppaan nyänssii et kyl tolla rahalla luulis bassoa saavan. noh, hyvä määrä tuttuja paikalla ja junkka mukavasti lämmittämässä, mut ei kyl 16e arvoista.

ps. kiitos jone päänsärystä :D

--
Sota on Rauhaa, Vapaus on Orjuutta, Tietämättömyys on Voimaa -George Orwell

Worin

Posts: 526

#163 • • Worin
Jostain syystä ei tuntunu musat missään, ei saanu fiilistä. Sama kun ois ollu zen cafen keikalla tai jotain. Eipä siinä sit paljon napannu biletellä, mut ei mulla bileiden puolesta ole mitään huonoo sanottavaa.
Air

Posts: 319

#164 • • Air
Ei ollu huonot bileet, sääli vaan että tuli oltua niin väsyny et ilta meni hieman ohi omalta osalta. Guldin vikat biisit oli kyl rautaa! Mikähän oli vika raita ennen encorea..?
Avatar
#165 • • Equalizer Guest
Mis kuvat:D
Occu

Posts: 2,528

#168 • • Occu
oli kyl kivaa vaikka aloin olin ihan liian kännissä loppuillasta.
hemmetin hyvää settiä tuli kyllä jokaiselta joka siellä oli soittamassa :)

--
..::MOI::..

Stonewoman

Posts: 204

#169 • • Stonewoman
Aivan loistavat bileet jälleen kerran!!!

Tosi maistuvat setit veti kaikki *jiihaa* *aplodit* oli vaan aika rankka tää eka 4h ku piti olla tanssilattialla koko ajan!! Mut se oli kyl tosi kiva idea, miten se oli toteutettu. Tosi hyvä oli kans tää Dj Guld! Osuvat biisivalinnat hänelläkin *hymy*

Yläkerrassakin pauhas niin loistava musiikki, että!! Siel vaan ei ollu ihan mielettömästi tilaa hyppiä *uuh* ja siel nyt viimeistään sai korvansa lukkoon *iloinen*

Nyt ei ollut niin tuskasen kuumakaan ku viime säteessä. Se tuuletin siinä eturivissä oli aivan loistava idea, ja muutenkin tuntu et siel välillä tuuli jos osas olla oikeessa kohdassa *joo*

Kiitokset vaan taas tapahtuman järjestäjille seuraavaa taas odotellessa! Tulipas taas tampattua niin urakalla et jalat ei meinannu millään kestää taksijonoa... Kiitokset kans Neonille kun sitä pääsi kiusaamaan ja pitääpä mennä street beatiin heti kun se maanantaina taas aukee *pahis*
display23

Posts: 3,069

#170 • • display23
Aivan helvetin tykit bileet.
Pojat hoiti hommansa juurikin niin hyvin kuin vain voi.

Kiitosta vaan.
remotion

Posts: 5,283

#171 • • remotion nostatus guru

Fuzzy, 15.10.2006 06:50:
nii ja sit just sinä tollo (Erik, mä oon sun Ariel*iloinen*) viel soittelit mulle pilkun jälkee ja hehkuttelit kuinka loistava meno siel oli!*nauru*


*lmao*
jostain se on kiksit saatava!

rupee muuten pikkasen olee nälkä ku en oo viel bileiden jälkee ehtiny mitää syömää! LOL

ps. oli muuten ihan kipeen kovalla se junkkapuoli. kuulu läpi koko parvelle vähänkään hiljasemmissa kohdissa ja korviin sattu jo siinä käytävän vessan päässä.

yllätyin tuosta Guldin setistä tosi kovasti ja positiivisesti. nyt rupes tokion matka himottaa :D
Avatar
#172 • • Edited astaroth Guest
huh, ei muista kyllä milloin olisi tullut oltua noin seipäässä, sanavarustus koostui lähinnä pelkistä vokaaleista x( että musat meni vähän silleen jep. kiva reissu kaiketi *ding*

niin joo nuclear reactor on jees :D
Miinapiina

Posts: 3,494

#174 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
oli uleeta *aplodit* *joo*

--
pinkki on pop!!!

Duukkis

Posts: 627

#175 • • Edited Duukkis dj PoikkiTieteellinen
Jonkin verran tuli hyviä hard trance -kappaleita, mutta ei minusta yhtäkään erityisen hyvää. Onhan mahdollista, että DJ Guld olisi ollut jotenkin paremmin mun mieleen, mutta en jaksanut olla paikalla enää puoli kahta pidempään, kun ei Pain On Creation täyttänyt ennakko-odotuksia. Laservalot oli kivat ja myös muut järjestelyt. Olisi ehkä kuitenkin ollut parempi huomata yläkerran junkkahuone aikaisemmin kuin pois lähtiessä, mutta siitä ohi kävellessä ääni kuulosti ihan liian bassoiselta, jos vertaa alakerran ääneen. Mitä sanovat paikalla pidempään olleet? Joka tapauksessa saatan tulla paikalle ensi kerrallakin, jos ei ole samana viikonloppuna vaikkapa junkkabileet.
Juhgu

Posts: 7,921

#176 • • Edited Juhgu Virnistelijä

astaroth, 15.10.2006 12:59:
huh, ei muista kyllä milloin olisi tullut oltua noin seipäässä, sanavarustus koostui lähinnä pelkistä vokaaleista x(


Multa taas irtosi lähinnä pelkkiä konsonantteja. Ehkä siis jos yhdistetään voimamme, saadaan aikaiseksi melkein suomea!

Mutta joo, oli ihan viihtyisät pippalot eikä mitään isompaa valittamista. Tykkäsin ja viihdyin. Junkkaa tuli lähinnä fiilisteltyä, ja sen jälkeenhän polkka ei oikein jaksa toimia :P ehkäpä sille rumpubassolle olisi voinut raivata vähän enemmänkin tilaa (esim. pöydät pois), mutta kyllähän tuonnekin mahtui.


Fuzzy, 15.10.2006 06:50:
MULKKU POKE*sydän*


Mitäs se sitten mulkkuili? Et päässyt sisään jollain 5+ vuotta vanhalla passilla, vai? :P (tälläistä ainakin itse seurasin jonottaessani)


Duukkis, 15.10.2006 13:25:
Jonkin verran tuli hyviä hard trance -kappaleita, mutta ei minusta yhtäkään erityisen hyvää. - - yläkerran junkkahuone aikaisemmin kuin pois lähtiessä, mutta siitä ohi kävellessä ääni kuulosti ihan liian bassoiselta, jos vertaa alakerran ääneen.


Mun mielestä taas junkan jälkeen alakerrasta tuntui puuttuvan bassot lähes kokonaan :P

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Nightraver

Posts: 321

#177 • • Nightraver Nightraver
Olipas kivat kekkerit. Musiikki oli loistavaa ja jalat tuli tampattua ihan rikki *hihu*. Bassopuoli tais jossain vaihees kiukutella mutta sekään ei latistanut bileitä. Kiitos ja kumarrus *jiihaa*

--
In TRANCE We TRUST

Pablo

Posts: 1,875

#178 • • Pablo
Jesh. Hauskaa oli ja bileet toimi mainiosti. Tuli soitettua alkuun uutta hieman synkempää materiaalia. En tiedä miltä se kuullosti muiden korvaan. Oli helvetinmoiset jännityselementit sen suhteen että kaatuuko läppäri vai ei koska jouduin taannoin hommaamaan uuden kovalevyn ja asentamaan kaiken uusiksi ja sen kanssa on sen jälkeen ollut käsittämättömiä ongelmia. Ai niin joo vähän vähemmän voisi juoda viinaa ensikerralla ;)
RoboMikko

Posts: 134

#179 • • RoboMikko
Oli mahtavat bileet ja tuli tamppauksen aiheuttamia vammoja. Käsi kramppaili ja jalkapohjaan kolotti. Musa oli mahtavaa ja Jaappanin mies oli menossa mahtavasti mukana. Mielestäni parasta antia oli fiilis. DJ:t nostatti tunnelmaa lavalla kiitettävästi ja saivat yleisön tunnelman nousemaan jonnekkin katon yläpuolelle. Kiitos Jaappanin miehelle myös mahtavista soundeista, jos oikein tunnistin niin Ghost In The Shellin teemassa poikettiin ja sai mun pään käryämään.

Kiitos kaikille kavereille. Oli mahtavaa nähdä teitä pitkästä aikaa ja höpöttää jonninjoutavia. Mahtavaa rentoutusta viimeviikkojen kiiruille.

LISÄÄ PUUROA HULLULLE!!! *jiihaa**plur*

--
ND, Pure Spirit!

kinderi

Posts: 1,783

#180 • • kinderi Poikkeava Kannibaaliperuna
Huhhuh. Pitäis vissiin alkaa pikkuhiljaa heräilemään eilisen jäljiltä..
Ihanaa *sydän*
b2b:t oli hauskaa kateltavaa kun yks jos toinenkin mies heilu lavalla eikä oikeen ollu tietoo että kuka/ketkä siellä millonkin vetää *hihu* Aika jännää. *plur*

Pain On Creation soitti juurikin niin kivaa kun odottelinki,omaa huonoa tuuria että puolet setistä meni hengaillessa kun iski heikotus (eikä ees viinasta johtunu) *uuh* Onneks olotila kuitenki koheni ja pääs jatkaa jalkojen hajottamista.

En ollu aikasemmin tainnu kuulla yhtäkään Guldin biisiä (tai en tiedä jos oon) mut kyllä herra sai jalan nousemaan ilman mitään ongelmaa.

Paikalla oli taas paljon ihania ihmisiä, *hali* kaikille vanhoille ja uusille tutuille, oli mahtava ilta!

ps.joo,aika ihme touhuu tuli pokeilta *ding* Duuniihan neki tekee mut mitä nyt helvettiä,mistä lähtien henkkareitten voimassaolopäivä on tarkistettu?? *grr*

--
Kinderi on kyllä siitä jännä, et se on aika perseestä, mut silti yks parhaista ämmistä ikinä -kaveri illanistujaisissa *justjoo*