IBIZA DEAPPRECIATION THREAD.

80 posts, 4 pages, 19,773 views

loremipsum

Posts: 260

#1 • • Edited loremipsum Furth3r
IBIZA ON MELKEE YHTÄ PAHA KUIN TURKU -miikkah
TÄÄL O LIIA KUIVAA JA KYLMÄÄ -loremipsum
MUUTEN KIVA MUT AIVAN LIIAN HALPA -timoteus
EIHÄN TÄÄL EES NÄY BIG BROTHER - annabel
MITÄ TOHON NYT SANOIS, PERKELE - heikki

lisää tulossa seuraavien juhlien jälkeen...
Dave

Posts: 1,750

#3 • • Dave Team Teknolipat :) / The Bunk
*repskopstipahtel*

--
a veteran police of means and talent can wear whatever the fuck he damn well pleases.

Avatar
#4 • • x Guest
-joka aamu sattuu paahan
- kun sielta viimein paasee pois niin tarvii ainakin viikon loman
-suomessa on enaa ihan turha menna bileisiin sen jalkeen

paska paikka. 7 paivaa viela ja taas tarvii karsia.
Zapa

Posts: 1,393

#5 • • Zapa Mr Wrangler
-joka kerta sieltä saa kivan flunssan kun tulee takas, mysterious ibiza-flu *igor*
-lomalla pitäisi levätä mutta Ibizalla nukkuu sen 5h yössä (tai pikemminkin aamulla)
-pasqaa musaa ja huono fiiwis bileissä ;)
-"put your hands up for detroit" jää soimaan päähän looppina mutta sanoilla "put your hands up for ibiza, I love the island"
-seuraava luottokorttilasku
-ja todellakin Suomen bileet reissun jälkeen. Onneksi nyt on käynyt niin onnellisesti, että ei oo tarvinnut sitten elokuun lopun saarelta paluun jälkeen käydä Suomen bileissä ja seuraava ilta johon PITÄÄ raahautua on nyt keskiviikkona Erick Morillo Pachassa *pepsodent*
-ne sikarumat soutuveneet Ibiza Townin satamassa:
vene.jpg

vene2.jpg
ETJ

Posts: 1,229

#6 • • ETJ Failed specimen

Zapa, 11.9.2006 18:13:
-joka kerta sieltä saa kivan flunssan kun tulee takas, mysterious ibiza-flu *igor*



Kaveri sai siellä flunssan ja tuntu, että hostellin jokaisella henkilöllä oli vastaava. Mulla oli flunssa jo sinne mennessä, mut ei ollut enää, kun tultiin pois :D
CM

Posts: 1,507

#7 • • Edited CM

petraxx, 11.9.2006 17:27:
-joka aamu sattuu paahan



Heh =) Mulla ei muutes ollut siellä yhtenäkään aamuna darraa, enkä nyt tarkota sitäkään, et oisin ollu koko ajan vaan juubassa siel *pepsodent*

Niin ja toi bilejuttu tosiaan. Ei oo vuoden aikana hirveemmin kiinnostanu juuri mitkää bileet missään. Tuntuu, et se reissu vuosi sitten oli piste biletys-sanan i:n päälle ja tehny lähinnä mieli rauhottua, tai vetää kännit vaan kaveriporukassa soitellen levyjä.
Caro²

Posts: 5,301

#8 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2
Mystinen flunssa johtunee ihmisillä ilmastointilaitteista. Ne puskee kylmää ja kuivaa ilmaa.

Imho on mukava olla taas suomessa bileissä, eikä noissa ylihypetetyissä ibizapartyissä :)
Anselmi Kuusisto

Posts: 704

#9 • • Anselmi Kuusisto Fiilis//White Room//Deeptroit//Escape


Imho on mukava olla taas suomessa bileissä, eikä noissa ylihypetetyissä ibizapartyissä :)



Tuota noin.. Kuinkasmonissa "oikeissa" bileissä sä kävit? *ding*

Mä väitän että jos olisit ollut edes siellä Hed Kandissa mukana kuulemassa niitä pianoraitoja niin olisit laskenut alles!

*ibizaflunssaapotemassa*

--
Not Everyone Understands House Music. Its A Spiritual Thing, A Body Thing, A Soul Thing..

Oliver Chase

Posts: 217

#10 • • Edited Oliver Chase Fiilis


Caro², 11.9.2006 18:36:
Imho on mukava olla taas suomessa bileissä, eikä noissa ylihypetetyissä ibizapartyissä :)
---

Anselmi K, 11.9.2006 19:06:
---
Tuota noin.. Kuinkasmonissa "oikeissa" bileissä sä kävit? *ding*

Mä väitän että jos olisit ollut edes siellä Hed Kandissa mukana kuulemassa niitä pianoraitoja niin olisit laskenut alles!



Tai jompana kumpana tiistainan Defectedissä. *tanssittel*
Elämä on suuria valintoja täynnä - välillä ne johtavat Privilegeen. *eiei*
Caro²

Posts: 5,301

#11 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2

Anselmi K, 11.9.2006 19:06:
Tuota noin.. Kuinkasmonissa "oikeissa" bileissä sä kävit? *ding*


Oikeissa bileissä? Privilegen Manumission toimi miulle tosi hyvin. Samoin tunnelma sadan ihmisen "paskaklubi" Hushissa. Minuu ei vois vähempää sellaset jet-set -paikat kiinnostaa, joita itse ilmeisesti arvostat?


Mä väitän että jos olisit ollut edes siellä Hed Kandissa mukana kuulemassa niitä pianoraitoja niin olisit laskenut alles!


Juu, en epäile hetkeäkään, ettenkö olis nauttinu siellä musiikista. Mut suoraan sanottuna en o käyny ku kaksissa bileissä, joista maksaisin yli 40euroa sisälle. Toiset oli Privilegen Manumission ja toinen Pacifique koto-Suomessa.


Tai jompana kumpana tiistainan Defectedissä. *tanssittel*
Elämä on suuria valintoja täynnä - välillä ne johtavat Privilegeen. *eiei*


Öh. Oc kulta. Kaikki ei välttämättä ole fanittamassa defectediä pää kolmantena jalkana... Henk.koht. omasta pakista löytyy ehkä noin 4 hyvää defected-julkasua. Loput on aika mitäänsanomattomia. Hed Kandilta sen sijaan löytyy huomattavasti enemmän omaa korvaa miellyttävää soundia.


Elämä on suuria valintoja täynnä - välillä ne johtavat Privilegeen. *eiei*


Tää oli kyllä tähän mennessä siun tyhmin kommentti mitä on tullu luettua.
ETJ

Posts: 1,229

#12 • • ETJ Failed specimen

Caro², 11.9.2006 18:36:
Mystinen flunssa johtunee ihmisillä ilmastointilaitteista. Ne puskee kylmää ja kuivaa ilmaa.




No siitä ei ollut kyse ainakaan meiän hostellissa, siellä mitään ilmastointeja ollut :;D:DD:D
Avatar
#13 • • cjet Guest
Kyl sinne pitää joskus lähtee flunssa viel hakee.. *nauru*
Avatar
#14 • • Annakins Guest

Caro², 11.9.2006 18:36:
Mystinen flunssa johtunee ihmisillä ilmastointilaitteista. Ne puskee kylmää ja kuivaa ilmaa.



Ja ennen kaikkea siitä, et sisällä on 15 astetta ja ulkona 40 tjsp.
Tapi

Posts: 1,437

#15 • • Tapi Dreamstate
Terveisia DC10:sta. Paassa humisee vielaki. *grr*
Oliver Chase

Posts: 217

#16 • • Edited Oliver Chase Fiilis

Caro², 11.9.2006 20:03:
Öh. Oc kulta. Kaikki ei välttämättä ole fanittamassa defectediä pää kolmantena jalkana... Henk.koht. omasta pakista löytyy ehkä noin 4 hyvää defected-julkasua. Loput on aika mitäänsanomattomia. Hed Kandilta sen sijaan löytyy huomattavasti enemmän omaa korvaa miellyttävää soundia.



Elä ny ISO poika suutu. *joo*

Jos bileiden kyltissä lukee, että "DEFECTED" ei todellakaan tarkoita, että siellä soitettaisiin vain defected merkkisiä levyjä.

Mutta se nyt vaan tässä ihmetyttää kun olet foorumilla dissailemassa bileitä, vaikka todellisuudessa et raapaissut kuin pintaa. Olihan sekin ihan hyvä saavutus, ettet löytänyt Pachasta terassia, mikä on yksi suurimmista syistä miksi sinne haluaa aina uudestaan. Sen enempää "jet-settiä" siellä Privilegessäkään ole ne ihmiset kuin Pachassa. Ei sillä ettenkö mielipidettäsi arvostaisi, mutta onko niille perustaa?
DJ Tomppa

Posts: 768

#17 • • DJ Tomppa
Nyt mä tiedän mistä se kaikkien potema flunssa johtuu. Fiiliksen poikien kylmästä kritiikistä.
*sars*
-Santtu-

Posts: 1,965

#18 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Hyttyset villalla *grr* Tajusin onneks ostaa eilen verkon sangyn paalle.. Asken bileissa joku kysyi etta missa oikein nukun kun oon niin taynna puremia *dissaa*
ville

Posts: 3,780

#19 • • ville olen oikeasti ujo
joo, täällä on ihan perseestä, circo loco kusee, päiväkänni on perseestä, täällä on kylmä, ihmiset on tylsiä ja mä lähden kohta villalle uimaan*pepsodent*
Zapa

Posts: 1,393

#20 • • Zapa Mr Wrangler

Specimen, 11.9.2006 20:06:
---
Caro², 11.9.2006 18:36:
Mystinen flunssa johtunee ihmisillä ilmastointilaitteista. Ne puskee kylmää ja kuivaa ilmaa.

---



No siitä ei ollut kyse ainakaan meiän hostellissa, siellä mitään ilmastointeja ollut :;D:DD:D



Muutama villi veikkaus mistä flunssat ym tulee:
-Lentokoneen ilmanvaihdosta ja erityisesti pöpöjen määrästä mitä lentokoneessa leijailee
-Ulkomailla eri bakteerikanta kuin Suomessa
-Kroppa aika kovilla (ainakin mulla), vähän unta ja epäterveellisiä asioita tunkee suusta alas.
-Ilmastointilaitteet, hotellissa ei tod kannata pitää ilmastointia (edes propelilla varustettua) päällä yön yli