Housenation-tour Jyväskylä 29.9.2006 Blaze w ORKIDEA / NESS

26 posts, 2 pages, 5,459 views

Amnesia

Posts: 888

#21 • • Amnesia
No joo, DJ:t oli tietysti erinomaisen hyviä ja erityisesti Nessiltä tuli välillä pirun hyvää settiä...Orkidealtakin kelpo matskua siinä joskus yhden jälkeen *hymy*

Ehkä vähän turhaan silmiinpistävää, että oli Blazen perjantai-ilta, mutta kyllähän nämä jätkät saa bileet aikaiseksi vaikka sitten teinihelvettiin *hihu*
jusam

Posts: 89

#22 • • jusam
Aah mikä setti. Toivottavasti toistuu! Ihmeen vähän ja ihmeen jäistä porukkaa tosin. :)
a-j

Posts: 785

#23 • • a-j
tulipa aika paskaa musaa ihan koko illan

ei oo kyl ennen alkanu vituttaa bileissä musan huonous *ding*

muuta ei kyl oikein osaa sanoa.

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

wille-r

Posts: 555

#24 • • wille-r
Mulle ei kans toiminu musa yhtään, perus haussia jota tulee yökerhoissakin. Muutenkin panostus bileisiin oli lähes olematon. Näin ainakin viimeiset kolme tuntia.
Vexe

Posts: 1,016

#25 • • Vexe
Ensimmäiseksi voisi kysyä mikä oli tapahtuman kohderyhmä, kun Eliot Ness ja Orkidea on soittamassa perus raflahousea? Vähän jälkeen kahden oli pakko lähteä pois, kun soitetut biisit alkoi vituttamaan. Ajoittain kyllä spottaili hyviä biisejä, mutta kokonaisuutena ei vastannut odotuksia.

Tyhjäksi jätti :(
jusam

Posts: 89

#26 • • jusam
Minä taas perinteiseen Raatikellari/Kharma-tarjontaan tottuneena olen ihan eri mieltä. Mielelläni maksoin neljä euroa ylipäänsä jostain muusta kuin hiphopista. Hyvää musaa, tosin ei ihan yyberihyvää. *jiihaa*