miken, johnin, domin, loose gripin, ridin, astarothin, juhgun, tumpsin ja annakinsin viihdetopik. ja

1,720 posts, 86 pages, 765,403 views

Avatar
#1547 • • astaroth Guest
sup dawg?
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#1548 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

astaroth, 18.3.2009 12:44:
sup dawg?



Holy hajoitus bätmän :DDD

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#1549 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
6966.jpg

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Avatar
#1552 • • astaroth Guest
sup?
Avatar
#1553 • • astaroth Guest


YEAYUH!
laite

Posts: 2,994

#1555 • • laite MastahWankah

Pretty bf2am, 23.3.2009 16:22:
pahoittelut kaikille joitten hattuja heittelin ja teitä joitten pyllyjä läpsin,joku poltteli jotain ainetta mun vieressä ja tunsin vaan kuinka päässä alko heittää ja sitte alko heittää mun käytös..kotona olin kuulemma rakentanut pahvista aidan eteiseen, jutellu aivan sekavia ja maannut 3tuntia tajuttomana suihkussa eli ei kauheen mukavaa nää huumeiden tahattomat vaikutukset,jospa polttelisitte niitä kotona ennen paikalle tuloa!*eiei*



konemetsa.gif
sts

Posts: 7,969

#1557 • • sts Sama pyynti aitta!
WAZZUP KLAPPARI?


ONKS JOKU RAKENNELLU AITOI ETEISEEN?
laite

Posts: 2,994

#1558 • • laite MastahWankah
JUST SAMMUIN KOLMEKSI TUNNIKSI SUIHKUUN JA RAKENSIN KIIMAN MUURIN OLO HUONEESEEN!!!
sts

Posts: 7,969

#1559 • • sts Sama pyynti aitta!
JOKU POLTTELI JOTAI MEIDÄN DUUNIN TUPAKKAPAIKALLA JA NYT ON VÄHÄ HASSU OLO JA TEKEE MIELI HEITELLÄ HATTUJA
Juhgu

Posts: 7,921

#1560 • • Juhgu Virnistelijä
Jostain tuli passiivisia käryjä mun kämppään ja rakentelin tos parit pahviaidat. Mut en nyt ihan täysin hiffannu et miks ne pahviaidat nähdään niin negatiivisena asiana.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)