UNITY 10TH ANNIVERSARY 7.10.2006 @ Helsinki

471 posts, 24 pages, 96,331 views

AaKo

#421 • • AaKo Tosi veivaaja
tähän ois tullut munki hehkutukset kyseisistä bileistä--> <--
mutku en päässy paikalle *toktok*

--
En se mää ollut!!!

#422 • • ALIEN Guest

kala, 10.10.2006 15:39:
Huomasiko kukaan muuten samannäköisyyttä pianistin ja Jackassin Johnny Knoxvillen välillä? Vai oliko itse Knoxville saapunut paikan päälle seuraksemme? No, joka tapauksessa hyvin kaveri soitti.

kuin kaksi marjaa :D
pyllyjumala

#423 • • pyllyjumala Ansku aka Pyllis

Mark, 10.10.2006 15:46:
---
*Mirri*, 9.10.2006 22:03:
Mä oon missannu kultahippusateen ku aateltiin fiksuina lähtee vähä ennen pilkkuu. *pökr* *nyyh* Tosiasias kuiteski seisoin edelleen siin ovella sateessa pilkun aikaan. *nauru*

---

vittu et ollaan TYHMIÄ *toktok*

edit: *päätäseinäänhakkaamishymiö*

-M

Mä näin kyllä sen kultahippusateen, mutta tanssin siellä baaritiskin läheisyydessä ni en päässy sen sateen alle... voi voi voi *grr* Mutta se näytti kyllä niiiiin upealta! *plur*

--
*känni*hölökyn kölökyn!

Klabi

#424 • • Klabi HUGC
Kiitos...
Mark

#425 • • Mark d a n c e m a c h i n e s

Huggu, 11.10.2006 11:59:
Iso kiitos sille kundille joka löysi puhelimeni ja oli jo viemässä sitä narikkaan, mutta antoikin sen tyttöystävälleni. Kiitos oikeesti.

No problem :)

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

keijukainen

#426 • • keijukainen kiksumurmeli
Kiitos Unity, oli ikimuistoset bileet! Onneks tuli lähettyä *sydän*

--
*seepla*

Zapa

#427 • • Edited Zapa Mr Wrangler

Huggu, 11.10.2006 11:59:
.... enkä ikinä tanssilattialla riehumassa 22:10!! Olimme isossa seurueessa mukavilla paikoilla jutustelemassa, mutta kun Nalin & Kane tärähti soimaan heti alkuun sanoi meikä adios.

Mua harmitti jälkikäteen kun alussa tuli kaikki parhaat klasarit, mut silti vaan perseeni oli liimattuna pöytäämme, why is that? Onneks bileiden lopussa sit polven nostoa.

Onnea vielä Unitylle.
Toykio

#428 • • Toykio
Onnea vielä näin jälkikäteen Orkidealle ja Unitylle! *plur*
-Mikko-

#429 • • -Mikko-
Loistokemut todellakin. Mahtaako kukaan tietää mikä oli se hard house(?)-henkinen säröbiisi minkä Orkidea soitti? Soitti sen myös Illusion-synttäreillä ja jäi pahasti mietityttämään, kun en tiedä nimeä. Kyseinen biisi erottu setissä aika selkeästi, itse ainakin tykkäsin kovasti!
mysiinen

#430 • • mysiinen
Tälläisiä bileitä lisää kiitos.*iloinen**vink*
-Mikko-

#431 • • -Mikko-
Kävipäs tuuri! Biisi jota etsin olikin juurikin samainen jo aiemmin mainittu Jonesey - Independance. Kannatti kokeilla. Kiitos myös meikäläisen puolesta vastauksesta! On muuten biisissä uskomattomin nostatus mitä on ikinä kuullu!*jiihaa*
Laura

#432 • • Laura pikkulaura/kanimummo/jänislaura
Kiitos Paukku musu*sydän**sydän*
artturi

#433 • • artturi
Grattis och tack monesta monesta hienosta illasta. Ikäväkyllä en päässyt juhliin mukaan mutta ensi kerralla pyritään olla mukana *piis*
daffy

#435 • • daffy duck and cover
Oho, onks noi ne live-esitykset? *täh* *plur*

--
Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah-nagl ftaghn

hallucinogen

#437 • • hallucinogen Edain

ville, 27.10.2006 15:57:
taitaa olla...

saisi vaan tulla koko ilta levitykseen.... tulisi monta ihmistä tyytyväiseksi *joo*

Pikkaisen loistavia nämä <3 En ollut paikalla mutta näin jossain kuvissa kaverin flyygelin takana tms, sekös nämä soitti vai?

--
pikku-*possu*

Ios

#438 • • Ios
Kiitokset todellakin näistä. Noita kuunnellessa on tullut ihmisille jotka eivät edes olleet näissä bileissä kyyneleet silmiin.
Ja kyllä, oishan se hienoa jos illan muutkin klassikkosetit tulisi levitykseen.
UzU

#439 • • UzU [33100]
Perhanan upeita noi pianosovitukset <3
Tiura

#440 • • Edited Tiura Taika
On kyl joo ihanan kuulosia biisejä. Oikein sielu lepää kuunnellessa *sydän*