UNITY 10TH ANNIVERSARY 7.10.2006 @ Helsinki

471 posts, 24 pages, 96,609 views

Aidan

#282 • • Aidan Soitan suutani koska voin!
Iso, iso KIITOS Unityn koko poselle ja onnea rakkaan lapsen varttumisen vuoksi! :)

Oli kyll niin tykki pippaot ettei vähään aikaa ole nähty! Kiiitos! It rocked my arse off!!!!111

--
Hammer Zeit!

Ios

#283 • • Ios
juuei ole mitään sanottavaa näistä... :)
mysiinen

#284 • • Edited mysiinen
oli kyl aika saatanan hyvät kemut ja tapsalle iso kiitos, mitä biisejä vuosien varrelta,sielt tuli kunnon vanhoi......ai ai et hu hu........kyl vanhallakin jalka nous aika paljon ja hiki virtas.
Samu81

#285 • • Edited Samu81 kokolihaa

domi, 8.10.2006 04:40:
Ikäraja näytti olevan "tiukka" *justjoo*
Mikä siinä on idea, et ikäraja isketään kattoon ja sit kuitenki ite bileissä on noita just 18 täyttäneitä? Kertokaa tyhmälle.

Niin just, tää kävi risomaan omalla kohdallla valitettavasti ihan konkreettisesti kun yks tsägällä 20 täyttänyt juniori alkoi haastamaan riitaa tanssilattian takaosalla vaille 1. Perussetti: mun ja frendin vieressä sattui tanssimaan muutama nätti tyty ja tää sankari tulee siihen jotain elvistelemään / tönimään.

Lopputulos on, että kamu tönäsee ko. kundin siitä helvettiin ja mä heitän sen maahan ja pidän hallintaotteella siinä. Kunnes paikalle ampuu tämän tyypin kamuja ja alkavat mua, joka makaan siinä maassa, repimään & riuhtomaan. Lopulta tilanne kuitenkin rauhottuu, mutta siitä vajaan minuutin päästä baaritiskillä poket ovat viskaamassa mua & kaveria pihalle joidenkin saman porukan teinipissisten täysin perusteettomien paskajuttujen (ollaan muka kamun kanssa lääpitty niitä!?!?!) perusteella. Selvittelyt alle 20 ikäsistä kundeista & mimmeistä kaikuvat täysin kuuroille korville ja siinä vaiheessa ilta alkaa olemaan aika pilalla.

Nämä olivat kuitenkin sen verran "ei-tavisbaari la ilta" -kemut, että salettiin joku ko. poppoon kundi / mimmi tunnistanee tilanteen tuosta kuvauksesta. Terkkuja vaan teille v*tun spedeille. Seuraavalla kerralla homma ei tasan jää siihen, että täysin väärät tyypit lentää melkein pihalle ja saavat pokejen lässytykset niskaansa.
En ymmärrä näitä tiukka K24 jne -mainostettuja kemuja (viittaus järkkäävän tahon edustajan kommenttiin ikärajoista Tulevat bileet -topikissa) jonne kuitenkin pääsee junnut puhumalla inettiin. *dissaa* Sinällään mullei ole mitään ketään nuorempia vastaan, tää kyseinen tapaus vaan saa niskakarvat pystyyn.

Njoo, sen verran tilanteesta tunteet pinnassa, että oli kertakaikkisen pakko avautua tänne.

Lukuunottamatta ko. välikohtausta nämä olivat kyllä aivan mielettömät kekkerit! Musiikki oli juuri presiis... *jiihaa*

EDIT:
Aivan liikaa väärinkäsityksiä. Lukekoon ketä kiinnostaa..

--
Unelma ja toimistohommia *ding*

ElNiño

#286 • • ElNiño (a.k.a. dj / dr. Peter von Hypnóse)
*pihkassa*+*jiihaa*+*tanssittel*+*iloinen*x*sydän*=*plur*

--
rakkaalla lapsella on monta nimeä

kovas

#287 • • kovas Kristo
aika moista.
TonySt

#288 • • TonySt mediamoguli
olipa

--
*** Wiiskulman Wanksta ***

Peikkotyttö

#289 • • Peikkotyttö
Hiemoinen alkoholin yliannostelu meinas pilata mun illan heti alkuunsa,mutta eipäs sittenkään!
Uhuh,mitkä kestit! Täydellisesti toteutetut alusta loppun ja niiin herkkua klasari saundia!!

Kiitos Unity. Ja vielä kerran onnea!<3

--
Groove is in the Heart

r0n

#290 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
open the floodgates

--
6er reihe

#291 • • cjet Guest
Joo. Täytyy sanoa että en kyl jälleen kerran pettynyt. *nauru* Pelkkää positiivisuutta on esittää, mut jätetään huomiseen ku oon nii kännis. *tirsk* *känni*
mirde

#293 • • mirde aka DiscoKanttura
Bileiden aatelia! *tähti**tähti**tähti**tähti**tähti*
Riku

#294 • • Edited Riku The Little Prince
Ja Qattara - Qattara '99 (come with me...), Seafield - Twisted, Man With No Name - Sugar Rush, Deepsky - Cosmic Dancer, Placebo - Without You I'm Nothing ja mitäs kaikkea muuta vielä.. Ei kyllä moneksi minuutiksi päässyt tanssilattialta karkuun kun piti taas rynnätä baaritiskiltä halailemaan kaiuttimia. Roxor.

--
Kyseenalaista aina kaikki.

Charlotte

#295 • • Charlotte pikku-sisko, tuulitunneli/tuulis, nato
Voi surku*uuh* Tänne olisin kyllä halunnut päästä!
Rinik

#296 • • Rinik I solemnly swear that I am up to no good.
Alusta loppuun täydellistä, kaikki oli tarkasti mietitty ja toteutettu.

Over and out.

--
...people find it far easier to forgive others for being wrong than being right.

Homegrove

#297 • • Homegrove Further
Olipas kyllä karkelot. Koitin epätoivoisesti tasoitella humalaa vedellä ja kolalla (sillä ruskealla juomalla) jo yhdeltätoista. :D

Ainoa kitinä menee ainoastaan Helsingin takseille jotka osaavat vältellä edelleenkin Kaivohuonetta mallikkaasti. Kolmantena jonossa kolmelta (sori Unity-posse, koitettiin ennakoida jonotusta) ja seistiin sateessa silti tunti. :D

Onneksi oli varjo mukana.

Kiitoksia järjestäjille ja ystäville yksistä parhaista kemuista ikinä.

--
Forward thinking house music

Jinx

#298 • • Jinx Superfeminine
Taattua Unity laatua. Tästä on enää vaikea laittaa paremmaksi. *plur*

--
Pyllykkä

Marjo

#299 • • Marjo pupuTupuna

domi, 8.10.2006 04:40:
Ikäraja näytti olevan "tiukka" *justjoo*
Mikä siinä on idea, et ikäraja isketään kattoon ja sit kuitenki ite bileissä on noita just 18 täyttäneitä? Kertokaa tyhmälle.

Itse en kyllä noin nuoria ole nähnyt. *ding* Mun mielestä porukka oli aika reippaasti vanhempaa kuin esim. Hallmarkeissa ja meininki myös sen mukaista (siis hyvä).

Kiitos vielä Unity-posselle erinomaisten bileiden toteuttamisesta ja paljon onnea! *super*
itis

#300 • • Edited itis Morning Star
Uhhuuh!

Kaikki hitit vuosien takaa, hieno toteutus, valot, ääni, mesta safkat, ihmiset, fiilis,musa, fiilis... sanoinko jo fiiliksen?!!! Tippa tuli melkein linssiin kun tuntu että tonne oli tiivistetty 10 vuotta yhteen hetkeen... ja pianisti alussa loi hienoa tunnelmaa, jääveistokset jaksoi ihmetyttää, nepalilainen safka kruunas alkuillan ja jumalainen meininki tanssilattialla teki loput. Kaikki kaverit mestoilla ja tunnelma ihan 1000%... perkules! god is a dj ja sitä rataa! hhhe! *fiilistel* *jiihaa*

Vuoden parhaat bileet. *joo*

ps. älkää viitsikö ihmiset murjottaa jos siel olikin pari nuorempaa, suurin osa niistäkin oli siellä luullakseni unitypossen luvalla ja heillä jopa oli syy olla siellä. Ainakin mun mielestä oli hyvin ystävällistä että tyttöystävä sai tulla mukaan.

Edit: Lasi=jää *hih*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?