bubbelgum, 18.9.2006 17:24:
Se ei ehkä sun mielestä oo vakavaa, mutta mun mielestä se on. Ei paljoo naurata jos ilta menee siihen että ahdistaa koko ajan niin paljon että meinaa tulla/tulee paniikkikohtaus. Totta, että uunisaareen ei mahdu hirveästi ihmisiä. Mutta siellä voikin viettää aikaa myös ulkosalla, eli jos ahdistus iskee, pääsee tungoksesta välillä pois rauhottelemaan hermoja. Vaikka tällä kertaa kaivolle ei niitä normiasiakkaita tuliskaan koska lipun hinta on normaali iltaan verrattuna sen verran kallis, niin silti jos lippuja on myynnissä taas liikaa, niin kahdelta tulee taas se sama ongelma kun aina ennenkin, että kun terassi suljetaan niin sisään tunkeutuu ihan liikaa ihmisiä siihen verrattuna mitä tilaa on. Ottaen vielä huomioon senkin, että esimerkiks viime kaivon bileissä ei oltu päästetty ihmisiä ulos haukkaamaan happea ollenkaan, niin mä en näe mitään järkeä maksaa kallista hintaa siitä että tulee mestoille ahdistumaan ja pilalle menee sekä oma että pahimmassa tapauksessa myös kavereiden ilta.
Unityllä ei ole ollut tapana myydä liikaa lippuja suhteessa tilaan sitten kuution (pl ne tilanteet joissa uunisaaressa sataa, mille tosin unity ei voi mitään). Siten mä olisin suhteellisen luottavainen sen suhteen, että bileisiin myydään lippuja suht järkevä määrä suhteessa koko kaivon ja tanssilattian kokoon.
Itselle näistä bileistä tulee jo aika monennet unity-synttärit ja joka kerta bileet on olleet vuoden kohokohtia. Tällä kertaa tiedossa on unity 10v klassikkosetti ja 15v orkidean urasetti, joten tiedossa lienee samanlaista menoa kuin orkidean 10v juhlissa gloriassa. Jos ja kun meno on edes murto-osa noista kekkereistä, mulle on ihan sama vaikka bileissä olisi +30 astetta, kosteus 100% ja tilaa 40*40cm per naama... meno ei yksinkertaisesti voi olla huonoa :)
Itsellä suurin toive liittyy ikärajan tarkkaan nuodattamiseen ihan jokaisen sisääntulijan kohdalla.... ei siis niitä kaverin, kaverin, kavereita, joka ehkä tuntee jonkun, joka ehkä voi auttaa sisäänpääsyssä....
Lisäksi odotan innolla palautetta: "kaivo oli ihan täynnä perinteistä kaivopossea" kun todellisuudessa "kaivoposse" on sitä jengiä joka on reivannut 10v sitten ja päällä sattuu olemaan juhlatamineet 10v synttäreiden kunniaksi