Miika Kuisma - Promo Mix September 06

17 posts, 1 page, 3,397 views

iam

Posts: 3,085

#1 • • Edited iam Studying Inner Paths to Outer Space
promomixseptember.jpg

Tämä on suunnitelu erityisesti kulkuneuvoihin sopivaksi taustamusaksi. Kuka hoksaa missä kohtaa se bussi alkaa jumittamaan ruuhkassa ja rupee hermo kiristymään? :)
progressive

tracklist:
Eelke Kleijn & Nick Hogendoorn - The Rhythmshaker [Tilth]
Marek - Lullaby [iRecords]
Casa Flava - Magma [Plastic Fantastic]
Faithless - What About Love (Miika Kuisma Remix) [CD-R]
Eelke Kleijn - Deeper Depths [Segment]
Native - Believe In Me feat. Ani (V-Sag Remix) [Babylon]
Kind Of Zero - Favourite Train (Alex Stealthy Remix) [SOG Chrome]
Montano & Coto - Chala (M.C.'s Dis-jointed Remix) [CD-R]
Natlife - Critical Situation [Subtraxx]
RPO & Raf Fender - Control [RPO Digital]
Sander Van Doorn - Dark Roast (2006 Re-Fill Remix) [Maelstrom]


lisätiedot - kuuntele
iam

Posts: 3,085

#2 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space
PS. Palvelin on jenkeissä ja ilmeisesti joiden operaattorien kohdalla saattaa esiintyä sitä, että lataus joskus katkeaa kesken tai latautuu ei-niin-kovin-nopesti. Olen ollut aiheesta yhteydessä tuonne hosting firmaan, mutta asialle ei voi ilmeisesti tehdä paljoakaan. Sinänsä harmi kun muuten on 40Gb hosting paketti ja 900Gb liikenneraja..

Jos joku haluaa pistää ton johonkin suomalaiselle palvelimelle jakoon, niin pistäkää privaa.
akiapina

Posts: 2,729

#3 • • akiapina apinaki

mku, 8.9.2006 15:40:
RPO & Raf Fender - Control [RPO Digital]



Tossa kohtaa mulla ois ainakin niin kova meno että raastaisin edessäistuvan hermoja rummuttelemalla ja hytkymällä kuin mielipuoli :p
sale

Posts: 1,235

#4 • • sale
Kohtapuoleen lähdössä ajelemaan kuopioon ja tää lähti matkamusaksi vaikuttaa sen verran hyvältä tracklistin perusteella*hymy*
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#5 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
ihan helevetin hieno toi kansikuva, enki bilal? *ding*

myöskin musiikillinen tarjonta vaikuttaa oikein
hienolta... palautetta parin kuuntelun jälkeen!

--
dasinoaisnvs

Armadance

Posts: 322

#6 • • Armadance Booth Bitch - HC Forum Spammer

mku

Tämä on suunnitelu erityisesti kulkuneuvoihin sopivaksi taustamusaksi. Kuka hoksaa missä kohtaa se bussi alkaa jumittamaan ruuhkassa ja rupee hermo kiristymään? :)



LOL! *nauru*

Itselläni alkoi tunnelma tiivistyä Kind Of Zeron biisin alkubiiteillä - fiilis on kuin Heinolan juhannusruuhkassa.

*sydän* Favourite Train *sydän*

Tämä(kin) mixaus taitaa juuttua kestosuosikiksi soittolistalle *piis*
sale

Posts: 1,235

#7 • • sale
Nyt on tullut muutaman kerran kuunneltua tämä miksaus läpi...Tää oli kyllä erittäin paljon mun makuun paria biisiä lukuunottamatta.Tää jää vielä tehokuunteluun!!!
Tätä saundia lisää kiitos :)
Mck

Posts: 58

#8 • • Mck Costox
sitä parasta itseään *sydän*

--
When you dream, there are no rules...

Jinx

Posts: 2,615

#9 • • Jinx Superfeminine
LOL! Tulee kesä mielee. Tunnelma katossa ja paljon aurinkoa mukana.

--
Pyllykkä

Gateway

Posts: 1,391

#10 • • Gateway Club Therapy
Alkupuolisko oli aika syvänmeren matskua, loppupuoliskolla puolestaan mentiin eteenpäin lähes kirjaimellisesti kuin juna pohjanmaan lakeuksilla. Kiva setti mutta ei sisällä semmoisia helmivalintoja mitä joissain aikaisemmissa mikseissä on ollut. Teknisesti täysin moitteeton, pitkiä hienosti soljuvia vaihtoja :)
iam

Posts: 3,085

#11 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space
Tuosta ID - ID ... kyseessä on Natlife - Critical Situation ja se on juuri signattu Subtraxxille *tanssittel*
Human Sound

Posts: 55

#13 • • Human Sound
Olpa eheä setti tässä. Eikä hassumpi veto tuo ID-raitakaan (Natlife), oiskohan Suomalaista tuotantoa? Nimi ei sano mulle mitään, vähän Pasi Korhosta ja Sam Lemonia muistuttaa. Tämä setti tulee kyllä kuunneltua vielä myöhemminkin.
iam

Posts: 3,085

#14 • • iam Studying Inner Paths to Outer Space

Human Sound, 18.9.2006 11:27:
Olpa eheä setti tässä. Eikä hassumpi veto tuo ID-raitakaan (Natlife), oiskohan Suomalaista tuotantoa? Nimi ei sano mulle mitään, vähän Pasi Korhosta ja Sam Lemonia muistuttaa. Tämä setti tulee kyllä kuunneltua vielä myöhemminkin.


Toi Natlife on Ukranalainen sälli, uusi tulokas. Above & Beyond on soitellut tuota TATW:ssä, josta tuon itsekin bongasin. Just siistiä synkistelyä *hymy*
itis

Posts: 2,518

#15 • • itis Morning Star
Tää on mun mielestä parasta mitä olen Miikalta kuullut. Pitää kuunnella aina vaan uudestaan.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Miraakkeli

Posts: 133

#16 • • Miraakkeli *As far as you can go*
Tämä tulee soimaan pitkään. Yksi parhaista kuulemistani seteistä. *hymy*

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'He manga wai koia kia kore e whitikia\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'Make light of difficulties and they will disappear\\\\\\\\\\\\\\\

Bio

Posts: 4,429

#17 • • Bio The Bullies / Pinky
Nyt vasta kuuntelin.

Pirun hyvällä biisillä alkoi. Sit puoleen väliin asti tuli sellast hieman tasapaksua meininkiä.. olihan siin hyvii biisei, mut niit vaan oli liikaa peräkkäin. Kauniiden naisvokaalien jälkeen hieman mixi suunta muuttus hiukan jykevämmäks. Tykkään just kun mixis on jokin käännekohta, kun se muuttuu jotenkin. Loppu sit toimi enemmän kuin hyvin.

Se viel et täs mixis etenkin tykkäsin sen synkästä ilmeestä ja muhevista bassoista.