tosiaa, silloin sinne 8-salille ei kerenny...harmittaa ku olis tehny mieli kuulla Re-formia.... Mutta toivottvasti 17.4 cumuluksessa olis rankka meno...sinne
"wanhakin" jaksoi taipua heiluttelemaan polviaan, joten kyllä täällä täytyi olla kivaa.
Porukkaa oli oikein mukavasti ja niistä mukava osa vieläpä tuttuja.Paikkana Cumulus toimi oikein hienosti, vaikka vähän valoisaahan siellä oli. Äänentoisto oli kuitenkin ihan sopivalla(oli mulla kyllä tulpatki) ja valot toimi odotettua paremmin.
Rx:n alun vähä trancempi setti toimi allekirjoittaneelle helmesti ja oli mukavan rento alku bileille. Poikien livessä oli pari uutta kivaa raitaa, ja muutkin taisi tykätä esityksestä kun lava oli lopuksi aikas täynnä.
Banga Matt soitteli kivankuuloista saundia, paha sanoa enempää kun en ko. genreä juurikaan seuraa. Teknisesti kuitenkin loisto ukko. (vaikka näyttikin välillä dekkien takana siltä, ettei tiedä mitä tekee seuraavaksi )
Olipas maistuvat bileet Etenki Rx:n setti oli mun makuu...ihanaa trancea Propsit rx:lle!!! Ja kiitos niille ihanille ihmiselle jotka otti mut kyytii ettei tarvinnu junalla lähtä lahtee ja kaikille muilleki tutuille joita tuli nähtyy
Mie oon täälläkin niin myöhään herännyt et näistä pileistä on aikaa jo aika paljon..
Mutta oli oikein kivaa, lämmin tuli tanssilattialla pomppiessa
Ja polkata jaksoi näin vanhakin..