teknoa kiitos

35 posts, 2 pages, 13,850 views

diskoeno

Posts: 673

#23 • • diskoeno
Mikähän tossa Murphyssa viehättää, mun mielestä soittaa tylsää tusinamäiskettä eikä ne skräbäilytkään niin sellaseen sovi. Mutta luultavasti olen vain väärässä.

Tässäpä mun setit: http://mirror3.hege.li/hosted/benn/
Avatar
#24 • • astaroth Guest
saisi aiheen mukaista teknoa tulla bileissäkin prkl!
..no such user..

Posts: 1,106

#25 • • Edited ..no such user..

beni, 6.12.2007 22:38:
Mikähän tossa Murphyssa viehättää, mun mielestä soittaa tylsää tusinamäiskettä eikä ne skräbäilytkään niin sellaseen sovi. Mutta luultavasti olen vain väärässä.

Tässäpä mun setit: http://mirror3.hege.li/hosted/benn/



hmm...

noi biisit mitä se soittaa on näköjään osa aika huonolaatusia ja noi setit tua saitilla on tosi hämärällä bitratella.
Avatar
#26 • • astaroth Guest

029, 10.12.2007 16:23:
todkin...

etenkin tampereella ;) Ollaanhan me aina oltu suamen teh bilemesta... nyt pitäs vähän kiriä tässä meininkiä taas ja laittaa taas suamen teknokaupungin jalka koreeks.. Niinkusta nääs!!! Mää sneinaan... eiku..


hard groove, salsat / brassit, runttausmonoa, hard technoa, koskunokkapolkka-acidia... tekisi niin mieli päästä kuuntelemaan livenä kunnon menotavaraa, eikä jättää vaan makkari-asteelle. valitettavasti nämä nykypäivän teknosuuntaukset (tarkoitan tätä deepimpää, minimalistisempaa / nitkua ym., vaikka joku fanaatikko varmaan repii tukan irti, kun en sano sitä pelkästään teknoksi :P) eivät vaan jaksa innostaa, sikäli kun tuntuu pelkästään vaan tiettyä tavaraa olevan tarjolla

onneksi pari deejiitä jaksaa pelastaa aina silloin, kun keikkaa saavat
pakana

Posts: 307

#27 • • pakana

J Raninen, 13.10.2007 13:12:
Tsekkaas noi allekirjottaneen teknosetit: http://klubitus.org/profiili_musiikki.php?tyyppi=1;nimi=J+Raninen

Tossa "Thingsissä" ei kannata säikähtää sitä alun nitkuttelua, kyl siitä vielä ilo irtoo setin edetessä. "Anatomy" saattaa olla alusta loppuun just sitä, mitä tarttet.



Luen klubbaria melko harvakseltaan, kiitos vinkistä mut oon ilmeisesti myöhässä kun noita fileitä ei löydy... Healium on ollu mulle melkosen kova juttu aikanaan ja oisin iloinen mies jos pääsisin kuuntelemaan sun sekotuksia.

[q="benn"]Tässäpä mun setit: http://mirror3.hege.li/hosted/benn/[/quote]

Noista on moni säännöllisessä kuuntelussa, mut kiitos, pari uutta lähti imuun :-D

mange, kommentit tulee perästä kunhan langat on laulanu.

Mahtavaa et ketju on viel hengissä! Lahjoin itteeni musiikkipuhelimella ja näille tulee käyttöä.

--
Ei savua ilman multaa.

J Raninen

Posts: 950

#28 • • J Raninen
No helvata. Myöhästyit hieman: se serveri jossa noi miksaukset oli, on alhaalla jonkin aikaa.. Nousu joskus ens vuoden puolella varmaankin.
Timce

Posts: 5,381

#30 • • Timce
Pistetään lisää. Charles Siegling (½ Technasia) on yks luja äidinnussija.

PT.1
PT.2

Taitaa toi setti löytyä jostain kovalevyn kätköistäkin, jos inspaa.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Timce

Posts: 5,381

#31 • • Edited Timce
Steve Bicknell @ Groove tech, London (1.3.2002)

Alussa vähän fiilistellään ja lämmitellään...Sitte semmosta rullaa, ettei mitään järkeä. 31 minuutin kohdilta lähtee. :)

edit: No eihän tämä nyt niin kovin erikoinen ollutkaan, mut antaa nyt silti olla linjoilla. :)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Mark

Posts: 7,311

#32 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
plimplim,

tää vanha topikki vois nyt herää eloon :) Haussa siis jotain kivaa, rullaavaa tesnoa, ei mitn liiallista kilikolinaa tai minimalia :) Labelit & tuottajat kiinnostaa eniten, mut toki miksauksetkin ois kova sana. Linkkiä ja vinkkiä otetaan vastaan *hymy*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

Avatar
#33 • • Edited astaroth Guest

Mark, 5.5.2008 15:35:
tää vanha topikki vois nyt herää eloon :) Haussa siis jotain kivaa, rullaavaa tesnoa, ei mitn liiallista kilikolinaa tai minimalia :) Labelit & tuottajat kiinnostaa eniten, mut toki miksauksetkin ois kova sana. Linkkiä ja vinkkiä otetaan vastaan *hymy*


relic-labelin sinkun kylkiäisenä tipahti postiluukusta dj preachin relic compilation mix: http://www.discogs.com/release/515009

itselleni saundi upposi isolta osin oikein mukavasti. ylipäätään about kaikki, minkä kanssa preachilla on jotain tekemistä, kuulosta hyvältä tai loistavalta. koskee niin ukon soittamaa saundia kuin tuotantoakin. nykyään preachin tuotanto on alkanut käsittääkseni menemään enemmän tech-trancen suuntaan, joilta osin vedätykset ovat olleet jo turhan kiksua omaan makuuni. setit taas kattavat funkya kesäteknoa, tummempia tribaalivaikutteita, lattarirumpuja ja tech-trancea, eli repertuaari on kuitenkin laaja. ehdottomasti yksi niistä artisteista, joita suomeen toivoisin

labeleista itseni pääsi kovasti yllättämään discover-lafkan sisar discover dark, joka on ensiksi mainitusta kiksulafkasta se teknovaikutteisempi. lyhyen ajan sisään tuli tilattua kolme lettua tolta ja oli kyllä niin saatana hyvän kuuloista rummuttelua

adult records on myös hyvin pysynyt uskollisena melodisemmalle ja tribaalimmalle menoteknolle, discografiasta voi ehkä sitten bongata niinkin kovan jätkän kuin alex karakasis. loistotuotantoa

viimeisenä, muttei vähäisempänä pitää mainita tuottajista norjalainen cave, joka myös taitaa niin groovet bassolinjat, kuin congarummut. vielä tekisi omista suosikeista mieli mainita ruotsin hertz, mutta hänenkin tuotatonsa ilmeisesti nykyisellään menossa kohti rauhallisempia rantoja, kuten taitaa noilla ruotsin tuottajilla olla lähes kaikilla tapana

muuten yleisesti julkaistava materiaali teknon saralta omiin silmiin on edelleen hyvin paljon deep/minimal-vaikutteista. kuitenkin vielä tupsahtelee noita vanhempia ja uusia menoteknoja nipuissa kauppoihin, kun osaa olla kärppänä linjoilla


edit: lisätäänpä vielä linkki miksaukseen, eli wallun freideimix: http://klubitus.org/forum_aihe.php?id=53461. sisältää ainakin itselleni kesäisemmästä soundista muutamia rakkaita klassikoita, hittejä sekä sellaista teknoa ylipäätään, jota toivoisi kuulevansa enemmän.
Individual

Posts: 10,942

#34 • • Individual HYPNO!
Jos tykkää hieman synkemmästä ja napakammasta teknosta, niin yksi label mihin olen kovin tykästynyt on Audio Assault. Hollantilainen labeli julkaisee hardimpaa teknoa, mutta julkaisut eivät kuitenkaan mene ihan siihen särörunttaukseen, mitä joskus schranziksikin lienee kutsutun. Myös sisarlabel Audio Assault Arms kannattaa tsekata.