-n.5cm kokoinen
-kasvaa n.4 vuoden päästä täysikasvuiseksi, 15-23cm
-elää maalla ja vedessä
-kasvaessaan tarvitsee isomman akva/terraarion.
-mukaan pieni väliaikainen akvaario. (jos tarpeen)
~50e, tarjouksia otetaan vastaan. Kommenttia privana
33 posts, 2 pages, 22,184 views

cHRISSe, 4.9.2006 02:54:
Mitenkäs kauan moinen elää..?
*Rafaella*, 3.9.2006 23:40:
Oon jo jonkin aikaa miettinyt kilpparii tai jotain lintua!!!!
Tietäähän ihmiset sitte miten isoja niistä tulee? Mulla on kaks ja niillä on tällä hetkellä 200-litranen akvaario, kolmesatasta kävin tänää kattomassa ja sen hinta oli 690€... Konnat on semmosia, kilpi päästä päähän n.15 cm ja sitte kun ne on räpylät oikosellaan ni onhan ne aika järkäleitä. Ollu mulla kohta jo 13 vuotta
Mut tosi hauskoja otuksia, suosittelen
cHRISSe, 4.9.2006 02:54:
Mitenkäs kauan moinen elää..?
Nefertete, 16.1.2007 19:53:
juttu
.....oliskohan meillä tilaa vielä yhdelle? Eipä tuosta nyt juuri haittaa olis kun on tottunu viimiset 13 vuotta niitä jo hoitamaan
Kävelylle laskiessa on kyl vahtimist, selkänsä ku kääntää ni konnat on tunkenu ittensä johonkin ihme koloseen ja jos ne ei ite halua tulla sielt ulos ni on siirrettävä esim. koko tv-taso jos menevät ryökäleet sen alle
Nyt omistan leopardikilpikonnan (maakilppa), josta voi tulla 60 kilonen sitten aikanaan. Tällä hetkellä 275g ja kuoriutuessaan oli semmoset 30g (2e kolikon kokonen)
Yritän kyllä mainostaa konnaasi tutuille, jos heidän olisi mahdollista ottaa vetistä uutta perheenjäsentä.
unitarina, 20.2.2007 19:57:
Nyt omistan leopardikilpikonnan (maakilppa), josta voi tulla 60 kilonen sitten aikanaan. Tällä hetkellä 275g ja kuoriutuessaan oli semmoset 30g (2e kolikon kokonen)Yritän kyllä mainostaa konnaasi tutuille, jos heidän olisi mahdollista ottaa vetistä uutta perheenjäsentä.
patis, 20.2.2007 21:05:
Mielestäni kilpikonna lemmikkinä on kyllä eläinrääkkäystä mutta esittäkää rauhassa olevanne eläinrakkaita.