Human Sound - Coco Cirjo

7 posts, 1 page, 1,377 views

Human Sound

Posts: 55

#1 • • Human Sound
Aika iso kirjo tyylejä tähän upposi, siitäpä nimikin tuli väännettyä. Pari omaakin tuotosta tuli settiin upotettua, toisen pystyy päättelemään nimestä, mutta pystyykö toista päättelemään tyylistä...? Edelleen, seassa on vanhaakin tavaraa, jota ihan mielellään soittelen siinä missä uudempaakin. Kerropa mielipiteesi, vaikkapa biisivalinnoista, soittojärjestyksestä tai tekniikasta - kaikki kommentit otetaan selkä suorana vastaan.
house, progressive, tekno

tracklist:
01 - Phats & Small - Dis-Coke [Multiply Records]
02 - JS16 - Love Supreme (Missing Link remix) [Bluebird Music]
03 - Unknown - Unknown
04 - Muzzaik - Aint Right (Original Mix) [Iberican Recordings]
05 - Superchumbo - Wowie Zowie (feat. Edgy) (original mix) [Twisted America]
06 - Daft Punk - Technologic [Virgin Records]
07 - Terry Grant - I'll Kill You (ft. J. Horne) (Luke Chable Mix) [Bedrock Records]
08 - Allende - Disillusion (Original Mix) [Subtraxx Recordings]
09 - Kenjido Okiru, Miika Kuisma - Basscore (Original Mix) [Subtraxx Recordings]
10 - Human Sound - Starting Over v2
11 - Montana - Klepta Enormous (Original Mix) [Maelstrom]
12 - Sander van Doorn - Pumpkin (SVD Mix) [Oxygen]
13 - Unknown - Unknown
14 - Tim Xavier, Dylan Drazen - Heavy Flow (Original Mix) [Blueline]
15 - Andy Slate - Pleasure On Me (Original Mix) [Adult Records]

lisätiedot - kuuntele
villelope

Posts: 2,846

#2 • • villelope Lope of Lope & Kantola
Subtraxxin raidat sekä Starting over potkii ainakin kympillä jo tracklistiä ihmettelemällä. Lisäksi noi nimettömät biisit kiinnostaa kybällä.

Menee kuunteluun kyllä - missä vaiheessa, sitä en osaa sanoa.
Miraakkeli

Posts: 133

#3 • • Miraakkeli *As far as you can go*
Mielenkiintoinen setti. Cirjo on todellakin aika vaihteleva ja ainakin mä olisin tykännyt enemmän puhtaasta mörköilystä jättäen pois ainakin alusta JS16:en saakka ja myös Daft Punkin olisin heivannut.

Tyylisi perusteella toi kappale 13 on se toinen tuotoksesi. Todella suuri respect siitä että sulla on selkeästi oma tyyli, pidä se. Nostatuksen jalo taito on hanskassa *hymy*

Jatka samaan malliin. Sekä biisien tekoa että miksausta. Skilsseistä ei ole kiinni.

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'He manga wai koia kia kore e whitikia\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'Make light of difficulties and they will disappear\\\\\\\\\\\\\\\

Human Sound

Posts: 55

#4 • • Human Sound
Kiitos hyvästä, tarkoitan rakentavasta, palautteesta!

Kyl mä tässä vaiheessa jo sen verran korjaan, et arvaus meni piirun verran viereen. Se kun on just se toinen unknown. Onkin aika eri fiiliksillä tuotettu biisi, ja se ilmeisesti myös kuuluu.

Mutta loukkaantua tästä ei voi millään, on tuo veikkaamasi kipale omasta mielestä sen verran kova.
Miraakkeli

Posts: 133

#5 • • Miraakkeli *As far as you can go*

Human Sound, 5.9.2006 13:38:
Kiitos hyvästä, tarkoitan rakentavasta, palautteesta!

Kyl mä tässä vaiheessa jo sen verran korjaan, et arvaus meni piirun verran viereen. Se kun on just se toinen unknown. Onkin aika eri fiiliksillä tuotettu biisi, ja se ilmeisesti myös kuuluu.

Mutta loukkaantua tästä ei voi millään, on tuo veikkaamasi kipale omasta mielestä sen verran kova.




*whaat* Mä olin aivan varma.. *hihu* Fiiliksen puolesta oli kyllä niin saman kuuloinen, että meinasin jopa haukkua ehkä liiankin saman tyyliseksi. Onneksi en kuitenkaan niin tehnyt *pepsodent*

Parempaa palautetta ensi kerralla! *piis*

--
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'He manga wai koia kia kore e whitikia\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\'Make light of difficulties and they will disappear\\\\\\\\\\\\\\\

hrdkvr

Posts: 3,929

#6 • • hrdkvr KURGO
parasta tässä setissä oli toi sun oma tune ja vika kipale

--
-keep it hard-