59 posts, 3 pages, 13,588 views
mr.a, 1.9.2006 02:14:
Historian siipien havinaa. Sitä itseensä eli 90-luvun parasta HH:ta ja NU:nrgta.
rmtn, 9.10.2006 23:49:
mukavaa tummaa paahtoa, bpm on juurikin sopiva.
tietysti osasta biiseistä aika jättäny, mutta varmasti toiminu ku häkähäkkinen sillon ku oldschool oli nu skoolia ja tää soundi uutta ja ihmeellistä. :)
itselle tosin dj swiss on soindillisesti tältä ajalta ehdoton THE GOD, eikä tämä todellakaan hätyyttele sitä.
Eikse ollutkaan "hardbägii"? :D
hrdkvr, 10.10.2006 09:27:
---
mukavaa tummaa paahtoa, bpm on juurikin sopiva.
tietysti osasta biiseistä aika jättäny, mutta varmasti toiminu ku häkähäkkinen sillon ku oldschool oli nu skoolia ja tää soundi uutta ja ihmeellistä. :)
itselle tosin dj swiss on soindillisesti tältä ajalta ehdoton THE GOD, eikä tämä todellakaan hätyyttele sitä.
---
swiss tuli kyl vähä myöhemmin kuvioihin mut sen setit oli kyl iha kurkoi kans.. mihis se on muuten hävinny?
swiss tuli aika paljonkin myöhemmin kuvioihin..ja soitti sveitsistä bongattuja trance trackkejä..hyvin sen tosin tekikin*joo*
no anyway...mitä miehen kanssa olen jutellut niin on pistänyt pillit pussiin spinnaamisen suhteen ja hypännyt vissiin takas skeitti laudan päälle*hymy*
mä olin kyl liian nuori käymään doomeissa mut saatiin onneks aina pari c-kasettia luokka kaveri Topi Koskiselta ;D tänx män !
samaisesta osoitteesta saatiin myös sebastianin vanhat mixtapet ennen kun siitä tuli stara
---
Eikse ollutkaan "hardbägii"? :D
---
eiks hardbag ollu sit se astetta rankempi soundi just tossa murroksen kynnyksellä.. SE oli kyl mulle aikoinaan just SItä itteensä.. ja sai mut viel syvemmälle rankkaan musiikkiin bilemielessä (sitä ennen pääasiassa vaan kiksu/tekno bileissä kävin) vaikka himassa jotkut thunderdomet jytisikin
vuosi siis jotain 97-98
swiss tuli kyl vähä myöhemmin kuvioihin mut sen setit oli kyl iha kurkoi kans.. mihis se on muuten hävinny?
---
mä olin kyl liian nuori käymään doomeissa mut saatiin onneks aina pari c-kasettia luokka kaveri Topi Koskiselta ;D tänx män !
samaisesta osoitteesta saatiin myös sebastianin vanhat mixtapet ennen kun siitä tuli stara
Kriss G, 10.10.2006 09:38:
---
---
---
Hehe sama juttu paitsi Topi oli systerin koulukaveri ja pöllin siltä ne mixit.
hrdkvr, 10.10.2006 09:53:
---
Kriss G, 10.10.2006 09:38:
---
---
---
Hehe sama juttu paitsi Topi oli systerin koulukaveri ja pöllin siltä ne mixit.
---
it's a smaal world
ja ei voi muuta sanoa kun nyt tunnen itseni WANHAX
vincent vega, 29.10.2006 18:32:
ai ai tulee mieleen doom kemut tampereen pakkahuoneella... nostalgiaa! :)