Mr.A presents Doom vol.1

59 posts, 3 pages, 12,816 views

hrdkvr

Posts: 3,929

#41 • • hrdkvr KURGO
ONKX NÄIT LISÄÄ??

--
-keep it hard-

leka

Posts: 373

#42 • • leka anteeksi olen eläin
*jiihaa* Kyll pisti sukatki pyörimään ja matot rullalle*hih*

--
-nupit kaakkoon-
-ruuvit löysällä-
- Ai eikÖ?? team-

Avatar
#44 • • Jaska Guest
Jes, todella hyvä homma, kasetti sanoi sopimuksensa irti aikoi sit :)
noena

Posts: 3,138

#45 • • noena first breath after coma
a-osa ei lataudu *IIIK**panic**pökr*

--
TwistedLife™ Amusement Park

remotion

Posts: 5,283

#46 • • remotion nostatus guru
mukavaa tummaa paahtoa, bpm on juurikin sopiva.
tietysti osasta biiseistä aika jättäny, mutta varmasti toiminu ku häkähäkkinen sillon ku oldschool oli nu skoolia ja tää soundi uutta ja ihmeellistä. :)

itselle tosin dj swiss on soindillisesti tältä ajalta ehdoton THE GOD, eikä tämä todellakaan hätyyttele sitä.
leenuliinu

Posts: 1,022

#47 • • Edited leenuliinu Kenen kaveri

mr.a, 1.9.2006 02:14:

Historian siipien havinaa. Sitä itseensä eli 90-luvun parasta HH:ta ja NU:nrgta.



Eikse ollutkaan "hardbägii"? :D

--
Local Underground Helsinki

SPRAIT! @ mbar 18.01.2014 ja 15.03.2014

hrdkvr

Posts: 3,929

#48 • • hrdkvr KURGO

rmtn, 9.10.2006 23:49:
mukavaa tummaa paahtoa, bpm on juurikin sopiva.
tietysti osasta biiseistä aika jättäny, mutta varmasti toiminu ku häkähäkkinen sillon ku oldschool oli nu skoolia ja tää soundi uutta ja ihmeellistä. :)

itselle tosin dj swiss on soindillisesti tältä ajalta ehdoton THE GOD, eikä tämä todellakaan hätyyttele sitä.



swiss tuli kyl vähä myöhemmin kuvioihin mut sen setit oli kyl iha kurkoi kans.. mihis se on muuten hävinny?

mä olin kyl liian nuori käymään doomeissa mut saatiin onneks aina pari c-kasettia luokka kaveri Topi Koskiselta ;D tänx män !

samaisesta osoitteesta saatiin myös sebastianin vanhat mixtapet ennen kun siitä tuli stara



Eikse ollutkaan "hardbägii"? :D



eiks hardbag ollu sit se astetta rankempi soundi just tossa murroksen kynnyksellä.. SE oli kyl mulle aikoinaan just SItä itteensä.. ja sai mut viel syvemmälle rankkaan musiikkiin bilemielessä (sitä ennen pääasiassa vaan kiksu/tekno bileissä kävin) vaikka himassa jotkut thunderdomet jytisikin

vuosi siis jotain 97-98

--
-keep it hard-

-Casper-

Posts: 1,363

#49 • • -Casper- FADE / React^ resident DJ

hrdkvr, 10.10.2006 09:27:
---
rmtn, 9.10.2006 23:49:
mukavaa tummaa paahtoa, bpm on juurikin sopiva.
tietysti osasta biiseistä aika jättäny, mutta varmasti toiminu ku häkähäkkinen sillon ku oldschool oli nu skoolia ja tää soundi uutta ja ihmeellistä. :)

itselle tosin dj swiss on soindillisesti tältä ajalta ehdoton THE GOD, eikä tämä todellakaan hätyyttele sitä.

---


swiss tuli kyl vähä myöhemmin kuvioihin mut sen setit oli kyl iha kurkoi kans.. mihis se on muuten hävinny?

swiss tuli aika paljonkin myöhemmin kuvioihin..ja soitti sveitsistä bongattuja trance trackkejä..hyvin sen tosin tekikin*joo*
no anyway...mitä miehen kanssa olen jutellut niin on pistänyt pillit pussiin spinnaamisen suhteen ja hypännyt vissiin takas skeitti laudan päälle*hymy*


mä olin kyl liian nuori käymään doomeissa mut saatiin onneks aina pari c-kasettia luokka kaveri Topi Koskiselta ;D tänx män !

samaisesta osoitteesta saatiin myös sebastianin vanhat mixtapet ennen kun siitä tuli stara






---

Eikse ollutkaan "hardbägii"? :D

---


eiks hardbag ollu sit se astetta rankempi soundi just tossa murroksen kynnyksellä.. SE oli kyl mulle aikoinaan just SItä itteensä.. ja sai mut viel syvemmälle rankkaan musiikkiin bilemielessä (sitä ennen pääasiassa vaan kiksu/tekno bileissä kävin) vaikka himassa jotkut thunderdomet jytisikin

vuosi siis jotain 97-98

remotion

Posts: 5,283

#50 • • remotion nostatus guru

hrdkvr, 10.10.2006 09:27:
swiss tuli kyl vähä myöhemmin kuvioihin mut sen setit oli kyl iha kurkoi kans.. mihis se on muuten hävinny?



hmm. mun toinen kaveri on sen parhaita kavereita, hemmot kun on kummatkin skeittiveteraaneja, täytyypä nuuhkia mitä ukolle kuuluu. :D
Kriss G

Posts: 1,492

#51 • • Kriss G Wir brauchen bass

hrdkvr, 10.10.2006 09:27:
---
rmtn, 9.10.2006 23:49:


mä olin kyl liian nuori käymään doomeissa mut saatiin onneks aina pari c-kasettia luokka kaveri Topi Koskiselta ;D tänx män !

samaisesta osoitteesta saatiin myös sebastianin vanhat mixtapet ennen kun siitä tuli stara






Hehe sama juttu paitsi Topi oli systerin koulukaveri ja pöllin siltä ne mixit.

--
DESTROY ALL HIPPIES

hrdkvr

Posts: 3,929

#52 • • hrdkvr KURGO

Kriss G, 10.10.2006 09:38:
---
hrdkvr, 10.10.2006 09:27:
---
rmtn, 9.10.2006 23:49:


mä olin kyl liian nuori käymään doomeissa mut saatiin onneks aina pari c-kasettia luokka kaveri Topi Koskiselta ;D tänx män !

samaisesta osoitteesta saatiin myös sebastianin vanhat mixtapet ennen kun siitä tuli stara





---


Hehe sama juttu paitsi Topi oli systerin koulukaveri ja pöllin siltä ne mixit.



it's a smaal world

ja ei voi muuta sanoa kun nyt tunnen itseni WANHAX

--
-keep it hard-

vanhus

Posts: 889

#53 • • vanhus

hrdkvr, 10.10.2006 09:53:
---
Kriss G, 10.10.2006 09:38:
---
hrdkvr, 10.10.2006 09:27:
---
rmtn, 9.10.2006 23:49:


mä olin kyl liian nuori käymään doomeissa mut saatiin onneks aina pari c-kasettia luokka kaveri Topi Koskiselta ;D tänx män !

samaisesta osoitteesta saatiin myös sebastianin vanhat mixtapet ennen kun siitä tuli stara





---


Hehe sama juttu paitsi Topi oli systerin koulukaveri ja pöllin siltä ne mixit.

---


it's a smaal world

ja ei voi muuta sanoa kun nyt tunnen itseni WANHAX



muistaisin että jossain vaihessä olis ollut myynnissäkin c-kasetti näistä biiseistä senköstakia onkin 2.osassa*ding*
jivamukti

Posts: 213

#54 • • jivamukti
Ennen oli laivat puuta ja miehet rautaa (vai jotain syntisempää?)!

En ole mikään hardhousen tai nu nrgin asiantuntija tai fani, mutta oli ihan kiva kuunnella historian siipien havinaa. Monet biisit kuulostivat kyllä primitiviisiltä, mutta hauska kokemus muuten. *hymy*

--
When rain dries, clouds form.
When clouds moisten, rain forms.

vincent vega

Posts: 158

#55 • • vincent vega
ai ai tulee mieleen doom kemut tampereen pakkahuoneella... nostalgiaa! :)
Keijo Hujanen

Posts: 1,634

#58 • • Keijo Hujanen Pressiklubi
*sydän* tulee mieleen paaaljon ihania muistoja....

--
suomen virallinen totuus

¡ Previous post a few years ago !
Nassu

Posts: 21

#59 • • Nassu
Löytyykö tätä enää mistään?
Monta vuotta metsästäny ja nyt ei linkit enää toimi :/