CLUB MILLENNIUM 11.11.2006 @ Porvoo

88 posts, 5 pages, 18,040 views

Mizfir

Posts: 2,472

#41 • • Mizfir pittuinen

Ai niin tietty... Oliko ne muka Porvoossa *ding* Mä muistan että ne oli jossain Porissa tai joku muu vastaava peellä alkava kaupunki.. *whaat*



Porvookin alkaa Peellä*vink**nauru*

--
-Mannanen-

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#43 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Mizfir, 10.11.2006 22:31:
Porvookin alkaa Peellä*vink**nauru*



No kai mä nyt sen huomaan pälli *släp* Meinasin että luulin että ne pupilli bileet oli jossain muussa kaupungissa jotka alkoi MYÖS peellä *nauru*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Mizfir

Posts: 2,472

#45 • • Mizfir pittuinen

No kai mä nyt sen huomaan pälli *släp* Meinasin että luulin että ne pupilli bileet oli jossain muussa kaupungissa jotka alkoi MYÖS peellä *nauru*



ite oot*släp**hih*

--
-Mannanen-

jeesboks

Posts: 4,064

#46 • • jeesboks p u p u
kohta kohta porvoota kohti... *hihu*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

Tiah

Posts: 322

#47 • • Tiah
Kohta alottelemaan hiljakseen ja sitten myöhemmin suunnataan paikalle :) nähdään kohta :D

--
Turkkia käyttävät vaan kauniit eläimet ja rumat ihmiset

Tiah

Posts: 322

#48 • • Tiah
Kohta alottelemaan hiljakseen ja sitten myöhemmin suunnataan paikalle :) nähdään kohta :D

--
Turkkia käyttävät vaan kauniit eläimet ja rumat ihmiset

jamzam

Posts: 37

#49 • • jamzam jamzam
3 tuntii ja 10 minsaa...... sit liikkuuuu *tanssittel*

--
live your dreams

Chrisdyan

Posts: 479

#50 • • Chrisdyan

MiLiaNa, 21.10.2006 15:23:
Kai se on pakko suunnata Porvooseen *jiihaa*... Jos kerran kaunista trancea on tarjolla, sen voittanutta ei ole *plur*..!



thats true !

paikalle tullaan.

--
Hikitomori

MiLiaNa

Posts: 53

#51 • • MiLiaNa Aasialainen Taskuvenus/ KRN
No, taisin valehdella, en saavukaan näihin kemuihin kun ei kyytiä saanutkaan.. *igor*

--
En mä ole vihanen, tää on mun perusilme!

Nemes

Posts: 2,099

#52 • • Nemes Balearium
Pikku hiljaa tässä illaks aletaan katteleen levyjä ja jos tossa parin tunnin päästä lähtis kohti porvoota...
Avatar
#53 • • Fuzzy Guest
varo porvoo.. täältä tulee pk-seutu *pepsodent*
*tanssittel* *känni*
Lnn Sika

Posts: 2,848

#54 • • Lnn Sika
etkoilut alkoi jo tossa kahden maissa, saas nähdä mitä illasta tulee vielä *känni*
eLzKa

Posts: 87

#56 • • Edited eLzKa Eläkeläinen ;)
baah mullakaan ei oo kyytiä *nyyh*
Avatar
#57 • • astaroth Guest

mange, 11.11.2006 19:50:
Mahtuiskos jonkun kyydissä bilemestoille ja takas? *pepsodent*


mistä haen? :)
Zombi

Posts: 61

#58 • • Zombi
Porvoossa kun järkätään kemuja jotka saa suosiota... vois sopia jonkun kujetuksen Porvoon liikenteen kanssa. Tosin Porvoon liikenteen dösät kulkee Porvoon ja Hesan väliä n. tunnin välein. Vika dösä taitaa lähteä kohti Kampin terminaalia klo 4.00... myös Kampista tulee autoja yhtä tiuhaan Porvoota kohti. Porvoon linja-autoasemalta ei ole kuin n. 400m kävelymatka UG:hen
Saara

Posts: 1,954

#59 • • Saara #2970
Kiitos paljon ihanille järkkäreille. Oli kiva olla pitkästä aikaa Millenniumeissa, vaikka tulikin lähdettyä kotiin päin kahen maissa.

Paikka oli sinänsä jotenkin tutun oloinen, olenkohan ollut tuolla aiemmin? :D

Kiitos myös Jeminalle, joka jaksoi koko illan olla mun seurana. Oli kivaa tutustua ja toivottavasti törmäillään taas pian uudelleen :)(:.

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Avatar
#60 • • astaroth Guest
gääääääääääääh!